Ik vond hem ajax onwaardig. HIj is ietsje beter geworden sindsdien, maar zie nog steeds lever een betere verdediger.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zitten zoeken op het OUDEaccount van Tjacka.
Smoofie, hoe is je mening over Moisander?
Hey, ik zit hier sinds vorige week al drie jaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zitten zoeken op het OUDEaccount van Tjacka.
Smoofie, hoe is je mening over Moisander?
Ik spring vaak van de hak op de tak.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Maar ik moet bekennen dat ik in het Ajax topic veel heb getrolled de laatste jaren.
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajaxquote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Smoofie het volgende:
Al vind ik Hoesen antuurlijk nog steeds de nieuwe Kluivert. En siggy is eindbaas.
*voorquote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajax
Wat een zelfspot heb je toch.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spring vaak van de hak op de tak.
Wel jammer dat Siempie een blessure heeft.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de dagen zijn geteld voro siggy bij ajax
Hopelijk duurt dat niet te lang.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat Siempie een blessure heeft.
Die is ook maar matig natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk duurt dat niet te lang.
Sowieso Hoesen in de spits.
GGMM wordt admin en ik neem het hier over. Het komt helemaal goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, GGMM als mod is al erg genoeg. Nog een troll zou wel kut zijn.
Nee. Vertel meid.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
Oh, mijn, kanjergod
iemand dwdd gezien?
Erg links hè.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
Oh, mijn, kanjergod
iemand dwdd gezien?
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrondquote:
De Ronaldo of CR7?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker tien minuten fappen op Ronaldo met 5 minuten gedichten over Ronaldo van Jan Mulder, charlie luske en interpretatieve dans, allemaal met ondergoedbeelden van Ronaldo op de achtergrond
Echt met open mond zitten kijken, zó slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |