Wat is dit nou weer.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef Smoofie het volgende:
IS het in ofzo, trolls als mod instellen, gvd man.
kutavondquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef hafcfan het volgende:
is er nog wat leuks op tv vanavond? Of is het weer zo'n kut avond.
Toch maar weer veilig terug de kast ingekropen?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een act net zoals Davy.
Ik heb laatst dat programma van Bossie gedownload en nog niet gezien, dit is daar een perfecte avond voor.quote:
Welke?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb laatst dat programma van Bossie gedownload en nog niet gezien, dit is daar een perfecte avond voor.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, GGMM als mod is al erg genoeg. Nog een troll zou wel kut zijn.
Alleen je UI laat al zien dat je perfect gezien bent voor die functie. Yvonne zal dat ook wel inzien en je binnenkort alle moddereterknopjes geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen.
CRE is geen VBL.
Crewbashquote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka was nog leuk toen hij nog zijn bob marley UI had en normaal deed.
Waar je hem kunt downloaden staat daar ook ergens in het topic.quote:
Hij is verworden tot een ontzettend irritante gozer idd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is verworden tot een ontzettend irritante gozer idd.
quote:
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
TakAFCA.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was nog onder mijn oude account denk ik.
Ik ben het de laatste tijd wel aan het minderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TakAFCA.
Good oldtimes.
Toen kon je nog normaal posten.
Ik vind jou wel nog een leuke user hoor smoof.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.
als je zo blijft doen durft hij natuurlijk nooit meerquote:Op woensdag 20 november 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen deed je tenminste nog normaal, niet zo'n zuigende troll als GGMM of Tyron.
Dat heb ik al opgegeven man. Wanneer kun jij weer eens naar Ajax?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
als je zo blijft doen durft hij natuurlijk nooit meer
Wat een interessante besteding van je avond.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zitten zoeken op het OUDEaccount van Tjacka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |