Wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René is helemaal niet al jaren admin geweest malle jongen
Vraagjequote:
Beste Kaatje,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Ik brei altijd de eerste steek recht(toch de kantsteek?), maar de zijkanten van mijn breiwerken zijn altijd slordige lange lussen. Hoe kan ik dat voorkomen dan wel verbeteren?
Mvg
Kaatje
Beste Tjacka,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beste Kaatje,
Deze vraag beantwoord ik alleen in CRE.
Groeten,
Loek
Ook hier kunnen wij een gesprek voeren.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste Tjacka,
Als ik met jou wil praten, moet ik dan naar CRE gaan?
Gr.
Johannes Vermeer, de schilder
CRE / Vraagje over mijn breiwerkquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beste Kaatje,
Deze vraag beantwoord ik alleen in CRE.
Groeten,
Loek
Jij was born welkomquote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het debielenuurtje is weer aangebroken.
Ben ik welkom?
Teef.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
Wel graag snel want ik wil zo Lingo kijken.
Je probeert hem gewoon te testen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Ik brei altijd de eerste steek recht(toch de kantsteek?), maar de zijkanten van mijn breiwerken zijn altijd slordige lange lussen. Hoe kan ik dat voorkomen dan wel verbeteren?
Mvg
Kaatje
Waar is De Mol?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teef.
Over TV gesproken, vanavond een grafavond zeker.
Volgens mij wel, er is geen voetbal in ieder geval.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teef.
Over TV gesproken, vanavond een grafavond zeker.
Hij is een hele goede modje. Hopelijk maakt Yvonne hem nog modje op tenminstens 3 andere subfora.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je probeert hem gewoon te testen.
Tjacka![]()
![]()
Onze eigen Crea god.
Wie vind jij een debiel?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het debielenuurtje is weer aangebroken.
Ben ik welkom?
Linda de Molquote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is De Mol?
Met tante Linda en de botoxmonsters
Ik ken je door en door.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een mooi kleurtje heb jeHoe wist je dat dat mijn favoriete kleur lippenstift is?
Als het een beetje betaalt, prima.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
GGMM gaat admin worden heb ik uit zeer betrouwbare bron.
Mooi. Dan kan ik de touwtjes overnemen op VBLquote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
GGMM gaat admin worden heb ik uit zeer betrouwbare bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |