Met gyroskruiden.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies voorstellen bij 'Grieks gebraden'?
Stijn gaat er van uit dat een culinair expert als jijzelf dat wel weet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me precies voorstellen bij 'Grieks gebraden'?
Het is geen gek idee om een gedeelte van de opbrengst daaraan te besteden.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan zijn FeyenoordKanaal op twitter ook niet meer vinden
Giro 555 Save Edward
Hij zal wel herstellen, of zoals hij het zelf altijd zo mooi zei:quote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is geen gek idee om een gedeelte van de opbrengst daaraan te besteden.
twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Ik volg de logica niet Mikey.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker lekker hier is het vajavond pizza Calafornia. Gister was het hutspot dus vandaag pizza is veroorloofd daarna trainen.
Er zijn nergens meer updates, van wat dan ook. Hij is vast in alle stilte met een groots project bezig dat ons allemaal zal verrassen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal wel herstellen, of zoals hij het zelf altijd zo mooi zei:twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
*geoorloofd debiel.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker lekker hier is het vajavond pizza Calafornia. Gister was het hutspot dus vandaag pizza is veroorloofd daarna trainen.
Het volgende filmpje toont aan dat hij een op en top sportman is, hij beheerst zo'n driehonderd sporten volledig.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn nergens meer updates, van wat dan ook. Hij is vast in alle stilte met een groots project bezig dat ons allemaal zal verrassen.
you are bottom?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal wel herstellen, of zoals hij het zelf altijd zo mooi zei:twitter:EdwardCuil twitterde op zondag 29-04-2012 om 08:03:44You can't get to the top, by sitting on you're bottom. reageer retweet
Dat is een veel gemaakte fout onder native speakers, dat stukje intellectueel erfgoed heeft De Cuil overgenomen, omdat hij andere culturen graag in hun waarde laat.quote:
Is hij trouwens familie van Johan D's oude baas?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een veel gemaakte fout onder native speakers, dat stukje intellectueel erfgoed heeft De Cuil overgenomen, omdat hij andere culturen graag in hun waarde laat.
Oke.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een mooi kleurtje heb jeHoe wist je dat dat mijn favoriete kleur lippenstift is?
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij trouwens familie van Johan D's oude baas?
Admin of travestiet. Ik ben aan het duimen voor één van die twee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
GGMM gaat admin worden heb ik uit zeer betrouwbare bron.
Beide is de oplossingquote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Admin of travestiet. Ik ben aan het duimen voor één van die twee.
Kun je prima combineren doet René al jaren.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Admin of travestiet. Ik ben aan het duimen voor één van die twee.
René is helemaal niet al jaren admin geweest malle jongenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je prima combineren doet René al jaren.
Ook gehoord, jaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
GGMM gaat admin worden heb ik uit zeer betrouwbare bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |