Wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René is helemaal niet al jaren admin geweest malle jongen

Vraagjequote:

Beste Kaatje,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Ik brei altijd de eerste steek recht(toch de kantsteek?), maar de zijkanten van mijn breiwerken zijn altijd slordige lange lussen. Hoe kan ik dat voorkomen dan wel verbeteren?
Mvg
Kaatje

Beste Tjacka,quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beste Kaatje,
Deze vraag beantwoord ik alleen in CRE.
Groeten,
Loek

Ook hier kunnen wij een gesprek voeren.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beste Tjacka,
Als ik met jou wil praten, moet ik dan naar CRE gaan?
Gr.
Johannes Vermeer, de schilder

CRE / Vraagje over mijn breiwerkquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beste Kaatje,
Deze vraag beantwoord ik alleen in CRE.
Groeten,
Loek

Jij was born welkomquote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het debielenuurtje is weer aangebroken.
Ben ik welkom?

Teef.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
Wel graag snel want ik wil zo Lingo kijken.

Je probeert hem gewoon te testen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Ik brei altijd de eerste steek recht(toch de kantsteek?), maar de zijkanten van mijn breiwerken zijn altijd slordige lange lussen. Hoe kan ik dat voorkomen dan wel verbeteren?
Mvg
Kaatje

Waar is De Mol?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teef.
Over TV gesproken, vanavond een grafavond zeker.

Volgens mij wel, er is geen voetbal in ieder geval.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teef.
Over TV gesproken, vanavond een grafavond zeker.

Hij is een hele goede modje. Hopelijk maakt Yvonne hem nog modje op tenminstens 3 andere subfora.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je probeert hem gewoon te testen.
Tjacka![]()
![]()
Onze eigen Crea god.

Wie vind jij een debiel?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het debielenuurtje is weer aangebroken.
Ben ik welkom?

Linda de Molquote:Op woensdag 20 november 2013 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is De Mol?
Met tante Linda en de botoxmonsters

Ik ken je door en door.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een mooi kleurtje heb jeHoe wist je dat dat mijn favoriete kleur lippenstift is?

Als het een beetje betaalt, prima.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
GGMM gaat admin worden heb ik uit zeer betrouwbare bron.

Mooi. Dan kan ik de touwtjes overnemen op VBLquote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
GGMM gaat admin worden heb ik uit zeer betrouwbare bron.

Of... je kent het spreekwoord, "Geef Groningen het gezag en de beren slaan hun slag."quote:Op woensdag 20 november 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik de touwtjes overnemen op VBL

waarom ben je roze?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
Anyway, ik ga even naar Emiclaer jongens.

quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
Wil je zo bekend maken dat je gay bent?

Hoezo bekend maken?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?

of heb ik weer iets gemist?quote:
Ok ok we dachten het allemaal wel, maar hij heeft nooit bekend toch?quote:

Je suggereert nu dat ik ook wel eens niet in vorm benquote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Johannes vandaag in vorm is.

Je bent vandaag extra grappig.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je suggereert nu dat ik ook wel eens niet in vorm ben

Bekend makenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?

Hij is wel pro Homohobie.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekend makenWas je al die tijd werkelijk zo naïef?
Nee GGMM wil een standpunt maken aangezien er niet bijster positief werd gereageerd op mijn onschuldige C. Ronaldo gifjes.
GGMM is 110% anti Homofobie!

Ik zou beginnen met het maken van een 'O' met je lippen en vervolgens om en om met je vingers tegen je wangen petsen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een gemeend compliment kan ik altijd waarderenHoe zal ik dit eens gaan vieren?

Ik duim voor je. Dan ga ik nu weer buiten VBL lobie en voor het modschap.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel pro Homohobie.
Hopen dat zo kort na het compliment van Kapiteintje hij deze ook leuk vindt.

Ik krijg spontaan zin het volgende gifje te posten.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het maken van een 'O' met je lippen en vervolgens om en om met je vingers tegen je wangen petsen.

Ik snap 'm niet. Het hobie gedeelte wel, maar ik snap niet hoe dat in deze context nou grappig is.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel pro Homohobie.
Hopen dat zo kort na het compliment van Kapiteintje hij deze ook leuk vindt.

Ik aarzelde al wel, maar de context die je mist is als volgt: Littlerabbit en ik postten gisteren gifjes van Cristiano Ronaldo die mogelijk als "gay" over zouden kunnen komen. Hier heeft de arme Littlerabbit zelfs zijn eerste note in lange tijd voor gekregen. Toen suggereerden wij dat GGMM mogelijk homofoob was. Vandaag 'blijkt' echter dat hij homofiel is, wat duidt op het feit dat homo's zijn hobie zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Het hobie gedeelte wel, maar ik snap niet hoe dat in deze context nou grappig is.

Op die manier.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik aarzelde al wel, maar de context die je mist is als volgt: Littlerabbit en ik postten gisteren gifjes van Cristiano Ronaldo die mogelijk als "gay" over zouden kunnen komen. Hier heeft de arme Littlerabbit zelfs zijn eerste note in lange tijd voor gekregen. Toen suggereerden wij dat GGMM mogelijk homofoob was. Vandaag 'blijkt' echter dat hij homofiel is, wat duidt op het feit dat homo's zijn hobie zijn.
Hoop dat dit enige duidelijkheid geeft.

twitter:

Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
Echt? Je moest lachen om de roze = gay grap?quote:

quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Ik vond je grappen toen je nog user was beter Tjackie.

Het was ook een serieuze vraag van mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Echt? Je moest lachen om de roze = gay grap?

Oh; en Opa.Bakkebaard heeft me roze gemaakt als grapquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was ook een serieuze vraag van mij.
Maar waarom roze?
CREquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod van?

CREquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod van?

Aha ok. Roze kan best leuk zijn hoor bij een man.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh; en Opa.Bakkebaard heeft me roze gemaakt als grap.
Ik heb het gevoel dat het stoere imago wat ik in al die jaren heb opgebouwd langzaam aan het afbrokkelen is.

Wat zeg je dit op een denigrerende toon.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van knutselen hield

Knutselen is een beetje gay.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat zeg je dit op een denigrerende toon.

Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knutselen is een beetje gay.
Ik zie je al helemaal voor me, punniken enzo

Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE modquote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.
Jammer dat je hier zo kortzichtig overdenkt al sluit ik enige jaloezie niet uit.
(Al sluit ik niet uit dat Tjacka homofiel is)

Ach charmed_angel, niet iedereen drinkt zich iedereen onder tafel zoals jij doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knutselen is een beetje gay.
Ik zie je al helemaal voor me, punniken enzo

Wat een overcompensatie ditquote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE mod
Ik zou er nog geen eens dood gevonden willen worden

Die kan daar ook iets wezenlijks bijdragen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind JR-Style meer iemand voor CRE.

GMTAquote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.
Jammer dat je hier zo kortzichtig overdenkt al sluit ik enige jaloezie niet uit.
(Al sluit ik niet uit dat Tjacka homofiel is)

Ik vond dat een leuk grapje.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu VI aan 't terugkijken.
'Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten'

Ha zie mij eens dat hele forum niks boeien.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE mod
Ik zou er nog geen eens dood gevonden willen worden

Ook ikzelf heb het GGMM-Uh,oké genre weer eens terug op de kaart gezet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan daar ook iets wezenlijks bijdragen.

Ga je dit zeggen tegen een vrouw wat ben je voor homo manquote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach charmed_angel, niet iedereen drinkt zich iedereen onder tafel zoals jij doet.
Er zijn ook mensen met andere hobby's naast het voetbal.

Ow is dat zo?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach charmed_angel, niet iedereen drinkt zich iedereen onder tafel zoals jij doet.
Er zijn ook mensen met andere hobby's naast het voetbal.

Ik merk een spanning tussen jullie.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dit zeggen tegen een vrouw wat ben je voor homo man

quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een overcompensatie ditKom op C_A ook jij zal ooit een kans maken als moderator, maak je maar geen zorgen.
Echt hequote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind JR-Style meer iemand voor CRE.

Nee met zo'n houding kom je verquote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dit zeggen tegen een vrouw wat ben je voor homo man

Elk weekend met een aantal fokkers? Ow dan weet je meer dan ikquote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ha zie mij eens dat hele forum niks boeien.
Zelf ga je elk weekend met een aantal fokkers op stap.
Laat mij even lekker mijn eigen forumpje modden.

Ik heb zijn wijf al het zwijgen opgelegd middels een dm-blokkade. Zó dat voelde goed man!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik merk een spanning tussen jullie.

Ik ga er geen woorden vuil aan maken. Ik had dit niet van je verwacht c_a.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Elk weekend met een aantal fokkers? Ow dan weet je meer dan ik

HMF is inderdaad geen fokker meer!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]

Ga je nooit op stap met je eigen klonen ?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]

Nee dat zeker niet, maar een meid aanspreken op haar drinkgedrag en modje zijn van een forum dat voornamelijk over borduren gaat is wel heel erg Geer en Goor.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee met zo'n houding kom je ver"Jij bent een vrouw dus ik spreek je nooit tegen en vind alles wat je doet toch wel leuk"

Erg laag ja, maar dit is de last van een moderator. Mensen zijn nou eenmaal erg jaloers aangelegd en zullen je van alle kanten proberen neer te sabbelen. Gelukkig is het bij C_A erg duidelijk waardoor we ons er niet teveel van hoeven aanrekenen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden vuil aan maken. Ik had dit niet van je verwacht c_a.

Ik voel me een beetje schuldig, omdat ik hem de betreffende site gedm'd heb.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef Elan het volgende:
LR kreeg vandaag sinds lange tijd een note. Je kan zien dat hij daar niet bepaald mee in zijn nopjes is.

Niet? Ow okquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga er geen woorden vuil aan maken. Ik had dit niet van je verwacht c_a.
Ow ja HMF, ja joh die zie ik bijna 2 wekelijksquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF is inderdaad geen fokker meer!
Hij vindt deze opmerking niet zo leuk.

Grapje man.quote:

quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je nooit op stap met je eigen klonen ?
Ik regelmatig. En dan ook gewoon stomme 450 grapjes maken en in mijn ééntje hard lachen en daarna mensen in elkaar slaan en hoeren neuken

Hij komt nogal geagiteerd over ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef Elan het volgende:
LR kreeg vandaag sinds lange tijd een note. Je kan zien dat hij daar niet bepaald mee in zijn nopjes is.

Zal vanavond een kaarsje aanstekenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed. Wij missen hem ook hier.

Ik heb het een half jaar geleden al opgezegd, kon alleen tot nu gratis via de website kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Grapje man.
Ik weet het niet, er was van de week wel storing bij Ziggo al die ++ zenders van het abonnement deden het hier ook niet.
Pawnstars en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |