quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Ik vond je grappen toen je nog user was beter Tjackie.
Het was ook een serieuze vraag van mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Echt? Je moest lachen om de roze = gay grap?
Oh; en Opa.Bakkebaard heeft me roze gemaakt als grapquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was ook een serieuze vraag van mij.
Maar waarom roze?
CREquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod van?
CREquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod van?
Aha ok. Roze kan best leuk zijn hoor bij een man.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh; en Opa.Bakkebaard heeft me roze gemaakt als grap.
Ik heb het gevoel dat het stoere imago wat ik in al die jaren heb opgebouwd langzaam aan het afbrokkelen is.
Wat zeg je dit op een denigrerende toon.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van knutselen hield
Knutselen is een beetje gay.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat zeg je dit op een denigrerende toon.
Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knutselen is een beetje gay.
Ik zie je al helemaal voor me, punniken enzo
Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE modquote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.
Jammer dat je hier zo kortzichtig overdenkt al sluit ik enige jaloezie niet uit.
(Al sluit ik niet uit dat Tjacka homofiel is)
Ach charmed_angel, niet iedereen drinkt zich iedereen onder tafel zoals jij doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knutselen is een beetje gay.
Ik zie je al helemaal voor me, punniken enzo
Wat een overcompensatie ditquote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE mod
Ik zou er nog geen eens dood gevonden willen worden
Die kan daar ook iets wezenlijks bijdragen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind JR-Style meer iemand voor CRE.
GMTAquote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zuipt zich elk weekend voor hun plezier kapot. Een leuke verzameling/werkjes verzamelen is goed voor je gemoedsstand en innerlijke rust.
Jammer dat je hier zo kortzichtig overdenkt al sluit ik enige jaloezie niet uit.
(Al sluit ik niet uit dat Tjacka homofiel is)
Ik vond dat een leuk grapje.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu VI aan 't terugkijken.
'Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten'
Ha zie mij eens dat hele forum niks boeien.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een CRE mod
Ik zou er nog geen eens dood gevonden willen worden
Ook ikzelf heb het GGMM-Uh,oké genre weer eens terug op de kaart gezet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan daar ook iets wezenlijks bijdragen.
Ga je dit zeggen tegen een vrouw wat ben je voor homo manquote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach charmed_angel, niet iedereen drinkt zich iedereen onder tafel zoals jij doet.
Er zijn ook mensen met andere hobby's naast het voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |