Of... je kent het spreekwoord, "Geef Groningen het gezag en de beren slaan hun slag."quote:Op woensdag 20 november 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik de touwtjes overnemen op VBL
waarom ben je roze?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:33 schreef GGMM het volgende:
Anyway, ik ga even naar Emiclaer jongens.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
Wil je zo bekend maken dat je gay bent?
Hoezo bekend maken?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
of heb ik weer iets gemist?quote:
Ok ok we dachten het allemaal wel, maar hij heeft nooit bekend toch?quote:
Je suggereert nu dat ik ook wel eens niet in vorm benquote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Johannes vandaag in vorm is.
Je bent vandaag extra grappig.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je suggereert nu dat ik ook wel eens niet in vorm ben
Bekend makenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
Hij is wel pro Homohobie.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekend makenWas je al die tijd werkelijk zo naïef?
Nee GGMM wil een standpunt maken aangezien er niet bijster positief werd gereageerd op mijn onschuldige C. Ronaldo gifjes.
GGMM is 110% anti Homofobie!
Ik zou beginnen met het maken van een 'O' met je lippen en vervolgens om en om met je vingers tegen je wangen petsen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een gemeend compliment kan ik altijd waarderenHoe zal ik dit eens gaan vieren?
Ik duim voor je. Dan ga ik nu weer buiten VBL lobie en voor het modschap.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel pro Homohobie.
Hopen dat zo kort na het compliment van Kapiteintje hij deze ook leuk vindt.
Ik krijg spontaan zin het volgende gifje te posten.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het maken van een 'O' met je lippen en vervolgens om en om met je vingers tegen je wangen petsen.
Ik snap 'm niet. Het hobie gedeelte wel, maar ik snap niet hoe dat in deze context nou grappig is.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel pro Homohobie.
Hopen dat zo kort na het compliment van Kapiteintje hij deze ook leuk vindt.
Ik aarzelde al wel, maar de context die je mist is als volgt: Littlerabbit en ik postten gisteren gifjes van Cristiano Ronaldo die mogelijk als "gay" over zouden kunnen komen. Hier heeft de arme Littlerabbit zelfs zijn eerste note in lange tijd voor gekregen. Toen suggereerden wij dat GGMM mogelijk homofoob was. Vandaag 'blijkt' echter dat hij homofiel is, wat duidt op het feit dat homo's zijn hobie zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Het hobie gedeelte wel, maar ik snap niet hoe dat in deze context nou grappig is.
Op die manier.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik aarzelde al wel, maar de context die je mist is als volgt: Littlerabbit en ik postten gisteren gifjes van Cristiano Ronaldo die mogelijk als "gay" over zouden kunnen komen. Hier heeft de arme Littlerabbit zelfs zijn eerste note in lange tijd voor gekregen. Toen suggereerden wij dat GGMM mogelijk homofoob was. Vandaag 'blijkt' echter dat hij homofiel is, wat duidt op het feit dat homo's zijn hobie zijn.
Hoop dat dit enige duidelijkheid geeft.
twitter:
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom ben je roze?
Echt? Je moest lachen om de roze = gay grap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |