Daarom, of een dood paard nou een schop meer of minder krijgt....quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Een paar dagen geleden lagen al zijn ingewanden nog in een plasticbakje.
Je leeft maar 1 keerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Dat kunnen we zonder foto's te vergelijken niet zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Ik zag een stukje over Korfbal op tv. Zat een homo bij zou het Stijn zijn?
Stijn is meer man dan jij ooit zul zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Ik zag een stukje over Korfbal op tv. Zat een homo bij zou het Stijn zijn?
Zei hij er ook nog YOLO bij, het zou een van de weinige keren zijn dat het wel toepasselijk is.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
Ik hoop niet dat Stijn zo lelijk is als die kerel.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kunnen we zonder foto's te vergelijken niet zeggen.
Ik moet er altijd een beetje om lachen als ze tegen iemand met longkanker zeggen, je kan beter stoppen met roken, is wat te laat zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zei hij er ook nog YOLO bij, het zou een van de weinige keren zijn dat het wel toepasselijk is.
Dat heb ik ook met overdreven gezondheidsregels opleggen aan mensen die al in een verzorgingshuis zitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet er altijd een beetje om lachen als ze tegen iemand met longkanker zeggen, je kan beter stoppen met roken, is wat te laat zou ik zeggen
Op zich wel een goed onderwerp voor Pieter-Jan zijn nieuwe sketch.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met overdreven gezondheidsregels opleggen aan mensen die al in een verzorgingshuis zitten.
Pieter-Jan weet van ieder onderwerp wel iets hilarisch te maken.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich wel een goed onderwerp voor Pieter-Jan zijn nieuwe sketch.
twitter:
Is Knut een Japanner?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pieter-Jan weet van ieder onderwerp wel iets hilarisch te maken.
Knut kan weer tevreden zijn.twitter:
Van binnen wel.quote:
Je hebt toch aardig gelijk, zoveel stellen België en en NL natuurlijk ook niet voorquote:Op woensdag 20 november 2013 17:13 schreef hafcfan het volgende:
Nu snap ik waarom die boos was toen ik zei dat Japan niet veel voorstelde al gaan ze wel lekker de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |