SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW in het echt is het nog 10 x erger dan op foto! ( stel je een hele grote/omvangrijke/forse jas voor met een heel tenger klein meisje)
Reacties van de omgeving:
Zusje : ''je kan bijna door als potloodventer''
Moeder; ziet me in de jas en begint te lachen.
En ik erger me nu bij het idee dat het een slanke vrouw van 1,80m waarschijnlijk super zou staan.
Klacht: amper elegant gekleed kunnen gaan als klein meisje/ geen gezag hebben
Nu snap ik wel waren modellen rond de 1,80m moeten zijn straaaaalt veel meer elegantie uit. Ik voel me een lappepopjeDoei!
Imgur doet het, je fotos alleen niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer imgur doet het toch gewoon
Nee want dan zou mijn jas mooi moeten zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Kiid het volgende:
Je jas past nu wel goed bij je gezicht dus ik zou hem houden
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
godverdomme ze is nog echt lekker ook
Ik heb gewoon dikke lippen, kan gebeuren.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat is er met je onderlip? Ben je gestoken door een wesp?
Ze heeft serieus DSL hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat is er met je onderlip? Ben je gestoken door een wesp?
Gewoon allesquote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat heeft de lengte van je jas nou weer met gezag te maken?
Nee, ik bedoel je gezichtquote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dikke lippen, kan gebeuren.
Mannen die geen goede ogen hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Zeetakje het volgende:
Staat toch prima? Niet zo janken
Vrouwen en hun geklaag om niks
DM maar.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Niets mis mee.
Volgens mij herken ik je, TS.
quote:
Terugbrengen dan en een andere kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon alles![]()
Bah hoe ik die jas aan had voelde ik me net een klein kind, die even een jas toegeworpen kreeg van papa omdat het koud is!
in echt lijkt hij nog groter beetje vertekend beeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Nat-Water het volgende:
Lijkt erg groot, maar de foto's zijn wel echt van baggerkwaliteit.
En dat post jijquote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ook hoe snel zo'n topic weer volstroomt van die labiele borderliner omdat ze een vage foto van zichzelf post... wanhopige rukkers
vertel eens meer over lace in je lap?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
DM maar.
Misschien keer wat eten bij de Laplace?
Ik erger me er echt op door zulke dingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Verder een terechte en herkenbare klacht
Maar wel mad respect dat je een foto showt in KLB zelfs al laat je bewust je gezicht niet zien in die foto's. Misschien maar goed ook aangezien we nog moeten slapen vanavondquote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee want dan zou mijn jas mooi moeten zijn
Je theorie gaat niet op LUL
Ja mooie jas voor modellen als Candice Swanepoelquote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Azorius het volgende:
Wel een hele mooie jas, en dat 'in-je-jas-verzuipen' heeft wel iets schattigs eigenlijk.
jaloers zijn op dr fansquote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ook hoe snel zo'n topic weer volstroomt van die labiele borderliner omdat ze een vage foto van zichzelf post... wanhopige rukkers
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik erger me er echt op door zulke dingen.
Gewoon beroerd dit.
Wil 1,70m zijn.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar wel mad respect dat je een foto showt in KLB zelfs al laat je bewust je gezicht niet zien in die foto's. Misschien maar goed ook aangezien we nog moeten slapen vanavond
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?
I touched a nervequote:Op woensdag 6 november 2013 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]nog altijd knapper dan jou met je boetseerkop
Zeg maar wiens kloon je bent in DM.
kus.
En niet reagerenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
DM maar.
Misschien keer wat eten bij de Laplace?
hahs zo lijkt het wel ja. ik heb helaas het omgekeerde probleem, omdat ik 2.00m ben en redelijk stevig/breed ben gebouwd is xl vaak nog te klein en xxl weer veels te grootquote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon alles![]()
Bah hoe ik die jas aan had voelde ik me net een klein kind, die even een jas toegeworpen kreeg van papa omdat het koud is!
zit ie al op fok?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?
Heb je al n vriendje? ;$ Dacht altijd dat je lelijk was door al die grapjes maar dit ziet er goed uit!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat gevoel. Hsg is niet eens heel groot voor een man gewoon gemiddeld. 1.81 m of zo
maar nog kom ik met mijn hoofd net boven zijn borst uit.
Ja het is was.
Maar jij draagt ook zelfde hakken of niet?
Ja het is wat met te groot of te klein zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
hahs zo lijkt het wel ja. ik heb helaas het omgekeerde probleem, omdat ik 2.00m ben en redelijk stevig/breed ben gebouwd is xl vaak nog te klein en xxl weer veels te groot
Ja, maar draag toch geen hakken met werk, dus dan voel ik me echt een kabouterquote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat gevoel. Hsg is niet eens heel groot voor een man gewoon gemiddeld. 1.81 m of zo
maar nog kom ik met mijn hoofd net boven zijn borst uit.
Ja het is was.
Maar jij draagt ook zelfde hakken of niet?
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk nietquote:
ik draag altijd hakken.quote:
geile pedopop die je er bentquote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik draag altijd hakken.
Maar alsnog ben ik kleiner vaak dan een gemiddelde vrouw. Ben ook nog eens best tenger. Dus ziet er evengoed niet uit.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Azorius het volgende:
Wel een hele mooie jas, en dat 'in-je-jas-verzuipen' heeft wel iets schattigs eigenlijk.
Totale plaatje ziet er iig niet uit. Vooral niet met platte schoenen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Deetch het volgende:
De omvang van de jas is inderdaad niet mooi. Lijkt wel een paar maten te groot.
Ik vind de lengte zo onder je knie overigens niet lelijk staan op de foto maar misschien dat het IRL anders is omdat je in totaal maar 1.60 bent. Balen in ieder geval.
Meloewa plsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ben white skinned.
Hoezo? lijk ik een neger?
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ben white skinned.
Hoezo? lijk ik een neger?
Nee dat is haar toekomstige manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.
Bah ik krijg vaker van die gare landen te horen. Waarom denken mensen niet gewoon dat ik 100% Nederlands ben?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.
Nee duh dat is logisch. Lange jas = hoge hakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Totale plaatje ziet er iig niet uit. Vooral niet met platte schoenen.
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk niet
Impressie van IQ.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bah ik krijg vaker van die gare landen te horen. Waarom denken mensen niet gewoon dat ik 100% Nederlands ben?
En waar baseer je dat mocro gedeelte op?
1,65m is ook nog best klein, maar ja alle cm meegenomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar draag toch geen hakken met werk, dus dan voel ik me echt een kabouter
Struggles, ik wou dat ik minstens 1.65 was
[..]
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk niet
dramaqueenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En waar baseer je dat mocro gedeelte op?
Je kan niet alles hebben... je bent al slank en mooi....quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik erger me er echt op door zulke dingen.
Gewoon beroerd dit.
Wil 1,70m zijn.
Je snapt het nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend worden
en meloewa koop dan gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
strakker zodat het wat vorm geeft en max tot je knieen zodat je niet in een jas woont, allen die band en knopen zijn wat lelijk dus ga shoppen met a-j dan
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend worden
en meloewa koop dan gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
strakker zodat het wat vorm geeft en max tot je knieen zodat je niet in een jas woont, allen die band en knopen zijn wat lelijk dus ga shoppen met a-j dan
En met voorbinddildo?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef iketurnerjr het volgende:
Die meloewa is hooguit een 6,0, misschien een 6,5
Je moet gewoon blijven zoeken naar een korte variant.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je snapt het nietik ben gewoon te klein voor zulke jassen.
Je bent nu 14?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hou op met oude koeien uit de sloot te halen.
Toen was ik serieus 12 jaar.
Dus nu ben je 14? Laat dat lekkere seks dwerg gedeelte dan maar zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha gaat de goede kant op met die jongenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal niet
Zo'n jas heb ik echt, van America today.(zonder band, wel knopen).
Ja meloewa, we zouden nog een keer samen gaan shoppen. Verlaat jouw dorp in Limburg en kom naar Amsterdam.
Dus je bent 14quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Amsterdamquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal niet
Ja meloewa, we zouden nog een keer samen gaan shoppen. Verlaat jouw dorp in Limburg en kom naar Amsterdam.
Ik vind nou niet echt dat ik mijn pluspunten accentueer hierquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
Hij is te groot. Een kleinere maat zou je wel staan. Waarom open je trouwens niet een topic met de titel: Ik wil complimentjes
dat is een ander model, ga met a-j shoppen, ik weet dat die daar wel gevoel voor heeft, voel ik aan mijn water jwtzquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je snapt het nietik ben gewoon te klein voor zulke jassen.
ik ben 21 en een halfquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus je bent 14![]()
Misschien groei je nog wat dan
Jaaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha gaat de goede kant op met die jongen
Ja. ik kan wel shoppen:$ maar niet online dus! fml
of op volwassenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind nou niet echt dat ik mijn pluspunten accentueer hier
dus ja boeiend.
Uh en dat was maat XS kleiner is er niet... Maar blijkbaar is dit een lange vrouwen jas en is dat XS meer gebaseerd op de omtrek.
Ja moet ik deze weer opsturen wel klote altijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Rodawa het volgende:
Lol wtf, die is veel te groot ja. Koop dan een andere?
Op FOK! een 9.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef iketurnerjr het volgende:
Die meloewa is hooguit een 6,0, misschien een 6,5
Misschien moet je dan maar eens kinderjassen proberen want er is inderdaad niets te zien in die jas. Of een andere jas natuurlijk. Je bent wel mooi hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind nou niet echt dat ik mijn pluspunten accentueer hier
dus ja boeiend.
Uh en dat was maat XS kleiner is er niet... Maar blijkbaar is dit een lange vrouwen jas en is dat XS meer gebaseerd op de omtrek.
Mindfuck enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef Rodawa het volgende:
Wacht even, dus HSG is ArmandvanHelden?
ja zie je, a-j is je gurlquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet zelufffffffquote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja zie je, a-j is je gurl
kan er altijd mooiere knopen op zetten, als het echt moet
opsturenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja moet ik deze weer opsturen wel klote altijd.
En ja ik vind sowieso amper n mooie jas. Best lullig
Koop een Nickelson, als je het niks vindt kan je je jas altijd nog gebruiken om je afval in te dumpen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja moet ik deze weer opsturen wel klote altijd.
En ja ik vind sowieso amper n mooie jas. Best lullig
Zeg dat wel.quote:
Heb heel lang die foto's van je bestudeerd hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha lijkt me sterk, kom je wel eens naar het zuiden?
tuurlijk wel, runt alle toko's op de zeedijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij komt niet uit damsco dat zou schande zijn
Jij bent poepquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef MissSpain het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog wel mee vallen, het staat je goed
Dat lukt nooit met meloewa topicsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef Roburtt het volgende:
Even ontopic blijven jongens en meisjes
Nee ik was ten einde raad, ik vond niks in winkels. Ging ik gister online shoppenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
opsturen
wait
je hebt hem niet eens gepast?
Oké dan geef ik opquote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat lukt nooit met meloewa topics
Maar wel op FOK! irl zou ik niet kijken hoe ze wegloopt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Zou haar niet eens met een stok raken
Je bent een man, wat weet jij ervan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef MissSpain het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog wel mee vallen, het staat je goed
hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb heel lang die foto's van je bestudeerd haha![]()
Maar nee ik wist dat je ergens in Limburg woont dus het kan eigenlijk ook niet maar tóchhaha
Als gleufdier begin je sowieso al met een 8.0 op FOK. Dat kan eigenlijk alleen maar naar beneden gaan wanneer ze zegt dat ze niet houdt van raiden in Dark Forest op WoW of Runescape stom vindt.quote:
Gaan we dit de hele dag doen?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je bent een man, wat weet jij ervan?
Met een grote bek verover je haar hart niet, bro tipquote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar wel op FOK! irl zou ik niet kijken hoe ze wegloopt.
Waarom gebruik je nu trouwens dit account weer, en niet Inktvisch?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha![]()
Ja idd, Btw jou zou die jas wel staan want jij bent best lang!
Bedankt, bro.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een grote bek verover je haar hart niet, bro tip
Heey lekkere pinda van mequote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
god wat een ingevingquote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik was ten einde raad, ik vond niks in winkels. Ging ik gister online shoppen
BAH !
Badr Hari look a like hoorde ikquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef tetouaribo het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL MANNEN, WIE BEN IK?
Ik poep in je mondquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Liegen is inderdaad niet netjes.
Met mijn geluk wordt alleen de foto weg gehaald en heb ik banquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Rodawa het volgende:
Ik steun je, Roburtt. Doe wat je moet doen.
Wauw. Voor alles een eerste keerquote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je houdt niemand voor de gek, Nikon
Dit dus boxers gaat nooit missquote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dat is de reden dat ik nooit online kleren koop, kan nooit goed gaan. Ja, behalve boxers dan.
Je kunt het toch terugsturen,,quote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dat is de reden dat ik nooit online kleren koop, kan nooit goed gaan. Ja, behalve boxers dan.
kutquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
EWA MATTIE MOET IK JE TEMMENquote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Oppassen jij. Ik ben geen ricky martin.
Ik ben geen tuigquote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Badr Hari look a like hoorde ik
Dat is zo'n gedoequote:
deze userquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef MissSpain het volgende:
[..]
ondergoed kopen![]()
Ondergoed dragen![]()
Niet naakt over straat gaan
Als je maar weet dat ik zelfs dan nog achter je sta. Misschien kom ik er dan niet meer openlijk voor uit, maar ik heb je rug Roburtt. Ik heb hem. Dat beloof ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Met mijn geluk wordt alleen de foto weg gehaald en heb ik ban
Geile shitquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef MissSpain het volgende:
[..]
ondergoed kopen![]()
Ondergoed dragen![]()
Gayyyyyyyyyquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik zelfs dan nog achter je sta. Misschien kom ik er dan niet meer openlijk voor uit, maar ik heb je rug Roburtt. Ik heb hem. Dat beloof ik.
een vachtje hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef MissSpain het volgende:
[..]
ondergoed kopen![]()
Ondergoed dragen![]()
Nijmegen is wel leuk heb ik gehoord omin veel studentes ookquote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kom maar naar Nijmegen als je een keer in de buurt bent.
Lekker warm welquote:
Ik ben veel kleiner en zie er niet eens echt Marokkaans uit. Alleen dat ik aan vechtsport doe.quote:
Ja, scheer je weg van dit forumquote:
Arnhem heb je wel dikke shisha lounge.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nijmegen is wel leuk heb ik gehoord omin veel studentes ook
Heb je daar goeie shisha lounges
Oh welke vechtsport?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben veel kleiner en zie er niet eens echt Marokkaans uit. Alleen dat ik aan vechtsport doe.
Gvd komt zij weer ookquote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh welke vechtsport?
En hoe klein is klein?
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef iketurnerjr het volgende:
Het is ook gewoon een kerel, dat niemand dat wel inzien?
Die armen![]()
![]()
![]()
![]()
Mma en ik ben 20 cm. Ik bedoel 1m81:Dquote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh welke vechtsport?
En hoe klein is klein?
whaha tantoe grappg xDquote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma en ik ben 20 cm. Ik bedoel 1m81:D
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Serieus denken dat ik een vachtje heb![]()
![]()
_____
Ik dacht 1.70 ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma en ik ben 20 cm. Ik bedoel 1m81:D
GVD, jij bent een MAN, net als dat NIKON een man isquote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef MissSpain het volgende:
[..]
![]()
_____
hebben alle spanjaarde, putaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef MissSpain het volgende:
[..]
![]()
_____
hoe kan ik je boeken?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Voor 10 euro scheer ik je konthaar
Goeien Grap manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
GVD, jij bent een MAN, net als dat NIKON een man is
Kijk je armen man![]()
Ik heb Gvd nog geen eens konthaarquote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Voor 10 euro scheer ik je konthaar
Kerel, post een pic van jezelfquote:
Alsof jij niet wat langer had willen zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Dat gezeik over lengte ook altijd, wees gewoon blij dat je gezond bent en op 2 benen kan lopen. Soms zou je je gewoon echt moeten schamen om de dingen waar je je druk om maakt.
Hee maar iedereen die niet onaardig is tegen MissSpain is dus Nikonlover?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
GVD, jij bent een MAN, net als dat NIKON een man is
Kijk je armen man![]()
Yes een ontopic postquote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Dat gezeik over lengte ook altijd, wees gewoon blij dat je gezond bent en op 2 benen kan lopen. Soms zou je je gewoon echt moeten schamen om de dingen waar je je druk om maakt.
Picssssquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben veel kleiner en zie er niet eens echt Marokkaans uit. Alleen dat ik aan vechtsport doe.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik heb Gvd nog geen eens konthaar
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee maar iedereen die niet onaardig is tegen MissSpain is dus Nikonlover?
Kijk dan Gvd in mijn fobo sukkel!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kerel, post een pic van jezelf
Die armen liegen niet, alleen een man kan zulke harige armen hebben
Flikker dat jij nou MrSpain wil pijpenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee maar iedereen die niet onaardig is tegen MissSpain is dus Nikonlover?
Baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht 1.70 ofzo.
Doe je wedstrijden?
Ik ben liever 1m52 dan 1m80quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof jij niet wat langer had willen zijn
FOK!*quote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Kijk dan Gvd in mijn fobo sukkel!!!![]()
Kijk naar het briefje!!
Ben het gewoon met je eens.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Het is een gavequote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
En ze is alweer offtopic.
Zie je, dat bedoelde ik maar
Wat je niet hebt kan je ook geen foto's van makenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nu een paar foto's van je tieten
Nee manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
FOK!*
En dat is je zusje buurvrouw etc
Zolang ik geen tetten zie ben je gewoon een hippie.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Kijk naar het briefje!!
Jezus man, dus een brief en een halve foto maakt het waar?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Kijk naar het briefje!!
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zolang ik geen tetten zie ben je gewoon een hippie.
Ja niet zo'n extreme vergelijkingquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben liever 1m52 dan 1m80Ik heb zelf geen problemen met mijn lengte en jongens vinden het meestal wel leuk dat ik klein ben dusja mij hoor je niet klagen
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha meloewa, je bent er weer op jouw eigen account.
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jezus man, dus een brief en een halve foto maakt het waar?
Kerel, scheer je armen want zelf voor een man is dat een flinke bos!
1.52 is gewoon echt ziekelijk klein hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben liever 1m52 dan 1m80Ik heb zelf geen problemen met mijn lengte en jongens vinden het meestal wel leuk dat ik klein ben dusja mij hoor je niet klagen
Verzend maar hahaha :dquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha![]()
Ja idd, Btw jou zou die jas wel staan want jij bent best lang!
Mooi dat je met dat blaadje je snor verbergtquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef MissSpain het volgende:
[..]je kunt mijn armen daar op niet eens zien
1m70 is dan zelfs al een fors verschilquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
1.52 is gewoon echt ziekelijk klein hoor.Ziet er echt niet uit als er een vent van langer dan`1.85 naast loopt.
Gozer, je armen(+oerwoud) is duidelijk te zien, en plus je bent spaans en een kerelquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef MissSpain het volgende:
[..]je kunt mijn armen daar op niet eens zien
Wat een vermoeiende user ben jij.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Gozer, je armen(+oerwoud) is duidelijk te zien, en plus je bent spaans en een kerel
Ik kap ermee man, ik ga hier niet meer op inquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mooi dat je met dat blaadje je snor verbergt
Haar borsten waren al goed genoeg als ze een lelijk gezicht had maar blijkbaar heeft ze ook een leuk koppie.quote:
1,59 m is ook best ziekelijk kleinquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
1.52 is gewoon echt ziekelijk klein hoor.Ziet er echt niet uit als er een vent van langer dan`1.85 naast loopt.
wij allenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb je een beetje een crush op meloewa? eerlijk?
In "MissSpain" ondergoed willen zitten, flikkertjequote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende user ben jij.
Want je ziet haar gezicht ook echt op de foto's.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haar borsten waren al goed genoeg als ze een lelijk gezicht had maar blijkbaar heeft ze ook een leuk koppie.
wat tieten pics?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haar borsten waren al goed genoeg als ze een lelijk gezicht had maar blijkbaar heeft ze ook een leuk koppie.
Nog steeds bezig?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik kap ermee man, ik ga hier niet meer op in
sorry uitverkochtquote:
Wie niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ja daarom, als een jas te groot of te lang voor je is kan je dat van te voren wel beetje zien. En TS denkt dat lange mensen meer kunnen hebben qua kleding maar dat is ook niet altijd zoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben het gewoon met je eens.
En bij Zalando staan dat soort maten er volgens mij wel vaak bij.. Als het werkelijk zo'n enorm probleem is moet je daar maar kijken.
Niet echt maar volgens mij ziet haar kop er wel goed uit of ze moet een dikke neus hebben die ze verbergt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want je ziet haar gezicht ook echt op de foto's.
Slecht hossel dit.
Ja man echt te zien iddquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Gozer, je armen(+oerwoud) is duidelijk te zien, en plus je bent spaans en een kerel
Wat een lompe beredenering. Dat had ik niet van jou verwacht, ntm.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Ja dat vind jij, ik heb mannen gedate van 1m90 en langer. Ons boeide het niet dus wat anderen ervan vinden ook nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja jij ook toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Deed je dan altijd hakken aan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat vind jij, ik heb mannen gedate van 1m90 en langer. Ons boeide het niet dus wat anderen ervan vinden ook niet
Geef me je tevredenheidquote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Nee dat is echt onzin. Shirtjes bijv. worden meestal niet langer naarmate de maat groter is. Gelukkig zit bij mij de lengte vooral in mijn benen en broeken zijn iig nog in lengtematen te koop.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja daarom, als een jas te groot of te lang voor je is kan je dat van te voren wel beetje zien. En TS denkt dat lange mensen meer kunnen hebben qua kleding maar dat is ook niet altijd zo
Jij bent ook gewoon een kerel, heb je fobo wel eens gezienquote:
Oppervlakkigheid zit nou eenmaal in de mens, anders zouden we allemaal hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een lompe beredenering. Dat had ik niet van jou verwacht, ntm.
Staat niet, ik leef met dr mee.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Zeetakje het volgende:
Staat toch prima? Niet zo janken
Vrouwen en hun geklaag om niks
Oud nieuwsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een kerel, heb je fobo wel eens gezien
Of dat was een jongentje of een heel lelijk wijf( maar ja, aziaten)
Waarom heb je er zelf last van dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja niet zo'n extreme vergelijking
Ik ben liever 1.65 dan 1.58
Laatste is wel waar, maar ik heb er zelf last van, dus dat is dan kut
Er is wel wat met elke FOK!ster. Anders zou ze immers niet op FOK! zitten.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een kerel, heb je fobo wel eens gezien
Of dat was een jongentje of een heel lelijk wijf( maar ja, aziaten)
Je bent spaans, die oerwoud is te verklarenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man echt te zien idd![]()
[ afbeelding ]
Mislukt een beetjequote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man echt te zien idd![]()
[ afbeelding ]
Voel me gewoon klein, onhandig als ik iets wil pakken en er niet bij kan. Bij een groot publiek zie ik geen reet etc etcquote:
Neequote:
Haha ik was laatst bij het concert van John Mayer en toen stond ik voor een klein meisje en dat vond ik eigenlijk best lulligquote:Op woensdag 6 november 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voel me gewoon klein, onhandig als ik iets wil pakken en er niet bij kan. Bij een groot publiek zie ik geen reet etc etc
heb wel een dikke neusquote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet echt maar volgens mij ziet haar kop er wel goed uit of ze moet een dikke neus hebben die ze verbergt.
Hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef ntm het volgende:
[..]
NeeHaha zal er waarschijnlijk ook wel lullig uit hebben gezien
M'n moeder en vriendinnen moesten ook echt lachen toen ik met een jongen ging daten die 1m93 was ofzo en meer dan 90 kilo woog, echt zo'n brede gozer en dan mij er zo naast
![]()
Dat is juist super schattig, en seks dan is ook altijd grappig.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef ntm het volgende:
[..]
NeeHaha zal er waarschijnlijk ook wel lullig uit hebben gezien
M'n moeder en vriendinnen moesten ook echt lachen toen ik met een jongen ging daten die 1m93 was ofzo en meer dan 90 kilo woog, echt zo'n brede gozer en dan mij er zo naast
![]()
Niet eens opgetild?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha ik was laatst bij het concert van John Mayer en toen stond ik voor een klein meisje en dat vond ik eigenlijk best lullig
Dan had je haar naar voren moeten duwen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha ik was laatst bij het concert van John Mayer en toen stond ik voor een klein meisje en dat vond ik eigenlijk best lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |