Oh welke vechtsport?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben veel kleiner en zie er niet eens echt Marokkaans uit. Alleen dat ik aan vechtsport doe.
Gvd komt zij weer ookquote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh welke vechtsport?
En hoe klein is klein?
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef iketurnerjr het volgende:
Het is ook gewoon een kerel, dat niemand dat wel inzien?
Die armen![]()
![]()
![]()
![]()
Mma en ik ben 20 cm. Ik bedoel 1m81:Dquote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh welke vechtsport?
En hoe klein is klein?
whaha tantoe grappg xDquote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma en ik ben 20 cm. Ik bedoel 1m81:D
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Serieus denken dat ik een vachtje heb![]()
![]()
_____
Ik dacht 1.70 ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mma en ik ben 20 cm. Ik bedoel 1m81:D
GVD, jij bent een MAN, net als dat NIKON een man isquote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef MissSpain het volgende:
[..]
![]()
_____
hebben alle spanjaarde, putaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef MissSpain het volgende:
[..]
![]()
_____
hoe kan ik je boeken?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Voor 10 euro scheer ik je konthaar
Goeien Grap manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
GVD, jij bent een MAN, net als dat NIKON een man is
Kijk je armen man![]()
Ik heb Gvd nog geen eens konthaarquote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Voor 10 euro scheer ik je konthaar
Kerel, post een pic van jezelfquote:
Alsof jij niet wat langer had willen zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Dat gezeik over lengte ook altijd, wees gewoon blij dat je gezond bent en op 2 benen kan lopen. Soms zou je je gewoon echt moeten schamen om de dingen waar je je druk om maakt.
Hee maar iedereen die niet onaardig is tegen MissSpain is dus Nikonlover?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
GVD, jij bent een MAN, net als dat NIKON een man is
Kijk je armen man![]()
Yes een ontopic postquote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Dat gezeik over lengte ook altijd, wees gewoon blij dat je gezond bent en op 2 benen kan lopen. Soms zou je je gewoon echt moeten schamen om de dingen waar je je druk om maakt.
Picssssquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben veel kleiner en zie er niet eens echt Marokkaans uit. Alleen dat ik aan vechtsport doe.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik heb Gvd nog geen eens konthaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |