Mooi dat je met dat blaadje je snor verbergtquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef MissSpain het volgende:
[..]je kunt mijn armen daar op niet eens zien
1m70 is dan zelfs al een fors verschilquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
1.52 is gewoon echt ziekelijk klein hoor.Ziet er echt niet uit als er een vent van langer dan`1.85 naast loopt.
Gozer, je armen(+oerwoud) is duidelijk te zien, en plus je bent spaans en een kerelquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef MissSpain het volgende:
[..]je kunt mijn armen daar op niet eens zien
Wat een vermoeiende user ben jij.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Gozer, je armen(+oerwoud) is duidelijk te zien, en plus je bent spaans en een kerel
Ik kap ermee man, ik ga hier niet meer op inquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mooi dat je met dat blaadje je snor verbergt
Haar borsten waren al goed genoeg als ze een lelijk gezicht had maar blijkbaar heeft ze ook een leuk koppie.quote:
1,59 m is ook best ziekelijk kleinquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
1.52 is gewoon echt ziekelijk klein hoor.Ziet er echt niet uit als er een vent van langer dan`1.85 naast loopt.
wij allenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb je een beetje een crush op meloewa? eerlijk?
In "MissSpain" ondergoed willen zitten, flikkertjequote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende user ben jij.
Want je ziet haar gezicht ook echt op de foto's.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haar borsten waren al goed genoeg als ze een lelijk gezicht had maar blijkbaar heeft ze ook een leuk koppie.
wat tieten pics?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haar borsten waren al goed genoeg als ze een lelijk gezicht had maar blijkbaar heeft ze ook een leuk koppie.
Nog steeds bezig?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik kap ermee man, ik ga hier niet meer op in
sorry uitverkochtquote:
Wie niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ja daarom, als een jas te groot of te lang voor je is kan je dat van te voren wel beetje zien. En TS denkt dat lange mensen meer kunnen hebben qua kleding maar dat is ook niet altijd zoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben het gewoon met je eens.
En bij Zalando staan dat soort maten er volgens mij wel vaak bij.. Als het werkelijk zo'n enorm probleem is moet je daar maar kijken.
Niet echt maar volgens mij ziet haar kop er wel goed uit of ze moet een dikke neus hebben die ze verbergt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want je ziet haar gezicht ook echt op de foto's.
Slecht hossel dit.
Ja man echt te zien iddquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Gozer, je armen(+oerwoud) is duidelijk te zien, en plus je bent spaans en een kerel
Wat een lompe beredenering. Dat had ik niet van jou verwacht, ntm.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Dat gezeik over lengte ook altijd, wees gewoon blij dat je gezond bent en op 2 benen kan lopen. Soms zou je je gewoon echt moeten schamen om de dingen waar je je druk om maakt.
Ja dat vind jij, ik heb mannen gedate van 1m90 en langer. Ons boeide het niet dus wat anderen ervan vinden ook nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja jij ook toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Deed je dan altijd hakken aan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat vind jij, ik heb mannen gedate van 1m90 en langer. Ons boeide het niet dus wat anderen ervan vinden ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |