quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee maar iedereen die niet onaardig is tegen MissSpain is dus Nikonlover?
Kijk dan Gvd in mijn fobo sukkel!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kerel, post een pic van jezelf
Die armen liegen niet, alleen een man kan zulke harige armen hebben
Flikker dat jij nou MrSpain wil pijpenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee maar iedereen die niet onaardig is tegen MissSpain is dus Nikonlover?
Baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht 1.70 ofzo.
Doe je wedstrijden?
Ik ben liever 1m52 dan 1m80quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof jij niet wat langer had willen zijn
FOK!*quote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Kijk dan Gvd in mijn fobo sukkel!!!![]()
Kijk naar het briefje!!
Ben het gewoon met je eens.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Dat gezeik over lengte ook altijd, wees gewoon blij dat je gezond bent en op 2 benen kan lopen. Soms zou je je gewoon echt moeten schamen om de dingen waar je je druk om maakt.
Het is een gavequote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
En ze is alweer offtopic.
Zie je, dat bedoelde ik maar
Wat je niet hebt kan je ook geen foto's van makenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nu een paar foto's van je tieten
Nee manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
FOK!*
En dat is je zusje buurvrouw etc
Zolang ik geen tetten zie ben je gewoon een hippie.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Kijk naar het briefje!!
Jezus man, dus een brief en een halve foto maakt het waar?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Kijk naar het briefje!!
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zolang ik geen tetten zie ben je gewoon een hippie.
Ja niet zo'n extreme vergelijkingquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben liever 1m52 dan 1m80Ik heb zelf geen problemen met mijn lengte en jongens vinden het meestal wel leuk dat ik klein ben dusja mij hoor je niet klagen
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha meloewa, je bent er weer op jouw eigen account.
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
godverdomme ze is nog echt lekker ook
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jezus man, dus een brief en een halve foto maakt het waar?
Kerel, scheer je armen want zelf voor een man is dat een flinke bos!
1.52 is gewoon echt ziekelijk klein hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben liever 1m52 dan 1m80Ik heb zelf geen problemen met mijn lengte en jongens vinden het meestal wel leuk dat ik klein ben dusja mij hoor je niet klagen
Verzend maar hahaha :dquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha![]()
Ja idd, Btw jou zou die jas wel staan want jij bent best lang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |