Je bent een man, wat weet jij ervan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef MissSpain het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog wel mee vallen, het staat je goed
hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef vera166 het volgende:
[..]
Heb heel lang die foto's van je bestudeerd haha![]()
Maar nee ik wist dat je ergens in Limburg woont dus het kan eigenlijk ook niet maar tóchhaha
Als gleufdier begin je sowieso al met een 8.0 op FOK. Dat kan eigenlijk alleen maar naar beneden gaan wanneer ze zegt dat ze niet houdt van raiden in Dark Forest op WoW of Runescape stom vindt.quote:
Gaan we dit de hele dag doen?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je bent een man, wat weet jij ervan?
Met een grote bek verover je haar hart niet, bro tipquote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar wel op FOK! irl zou ik niet kijken hoe ze wegloopt.
Waarom gebruik je nu trouwens dit account weer, en niet Inktvisch?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha![]()
Ja idd, Btw jou zou die jas wel staan want jij bent best lang!
Bedankt, bro.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een grote bek verover je haar hart niet, bro tip
Heey lekkere pinda van mequote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
god wat een ingevingquote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik was ten einde raad, ik vond niks in winkels. Ging ik gister online shoppen
BAH !
Badr Hari look a like hoorde ikquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef tetouaribo het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL MANNEN, WIE BEN IK?
Ik poep in je mondquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Liegen is inderdaad niet netjes.
Met mijn geluk wordt alleen de foto weg gehaald en heb ik banquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Rodawa het volgende:
Ik steun je, Roburtt. Doe wat je moet doen.
Wauw. Voor alles een eerste keerquote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je houdt niemand voor de gek, Nikon
Dit dus boxers gaat nooit missquote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dat is de reden dat ik nooit online kleren koop, kan nooit goed gaan. Ja, behalve boxers dan.
Je kunt het toch terugsturen,,quote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dat is de reden dat ik nooit online kleren koop, kan nooit goed gaan. Ja, behalve boxers dan.
kutquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |