Je snapt het nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend worden
en meloewa koop dan gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
strakker zodat het wat vorm geeft en max tot je knieen zodat je niet in een jas woont, allen die band en knopen zijn wat lelijk dus ga shoppen met a-j dan
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend worden
en meloewa koop dan gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
strakker zodat het wat vorm geeft en max tot je knieen zodat je niet in een jas woont, allen die band en knopen zijn wat lelijk dus ga shoppen met a-j dan
En met voorbinddildo?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef iketurnerjr het volgende:
Die meloewa is hooguit een 6,0, misschien een 6,5
Je moet gewoon blijven zoeken naar een korte variant.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je snapt het nietik ben gewoon te klein voor zulke jassen.
Je bent nu 14?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hou op met oude koeien uit de sloot te halen.
Toen was ik serieus 12 jaar.
Dus nu ben je 14? Laat dat lekkere seks dwerg gedeelte dan maar zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha gaat de goede kant op met die jongenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal niet
Zo'n jas heb ik echt, van America today.(zonder band, wel knopen).
Ja meloewa, we zouden nog een keer samen gaan shoppen. Verlaat jouw dorp in Limburg en kom naar Amsterdam.
Dus je bent 14quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Amsterdamquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal niet
Ja meloewa, we zouden nog een keer samen gaan shoppen. Verlaat jouw dorp in Limburg en kom naar Amsterdam.
Ik vind nou niet echt dat ik mijn pluspunten accentueer hierquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
Hij is te groot. Een kleinere maat zou je wel staan. Waarom open je trouwens niet een topic met de titel: Ik wil complimentjes
dat is een ander model, ga met a-j shoppen, ik weet dat die daar wel gevoel voor heeft, voel ik aan mijn water jwtzquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je snapt het nietik ben gewoon te klein voor zulke jassen.
ik ben 21 en een halfquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus je bent 14![]()
Misschien groei je nog wat dan
Jaaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha gaat de goede kant op met die jongen
Ja. ik kan wel shoppen:$ maar niet online dus! fml
of op volwassenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind nou niet echt dat ik mijn pluspunten accentueer hier
dus ja boeiend.
Uh en dat was maat XS kleiner is er niet... Maar blijkbaar is dit een lange vrouwen jas en is dat XS meer gebaseerd op de omtrek.
Ja moet ik deze weer opsturen wel klote altijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Rodawa het volgende:
Lol wtf, die is veel te groot ja. Koop dan een andere?
Op FOK! een 9.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef iketurnerjr het volgende:
Die meloewa is hooguit een 6,0, misschien een 6,5
Misschien moet je dan maar eens kinderjassen proberen want er is inderdaad niets te zien in die jas. Of een andere jas natuurlijk. Je bent wel mooi hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind nou niet echt dat ik mijn pluspunten accentueer hier
dus ja boeiend.
Uh en dat was maat XS kleiner is er niet... Maar blijkbaar is dit een lange vrouwen jas en is dat XS meer gebaseerd op de omtrek.
Mindfuck enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef Rodawa het volgende:
Wacht even, dus HSG is ArmandvanHelden?
ja zie je, a-j is je gurlquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet zelufffffffquote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja zie je, a-j is je gurl
kan er altijd mooiere knopen op zetten, als het echt moet
opsturenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja moet ik deze weer opsturen wel klote altijd.
En ja ik vind sowieso amper n mooie jas. Best lullig
Koop een Nickelson, als je het niks vindt kan je je jas altijd nog gebruiken om je afval in te dumpen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja moet ik deze weer opsturen wel klote altijd.
En ja ik vind sowieso amper n mooie jas. Best lullig
Zeg dat wel.quote:
Heb heel lang die foto's van je bestudeerd hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha lijkt me sterk, kom je wel eens naar het zuiden?
tuurlijk wel, runt alle toko's op de zeedijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij komt niet uit damsco dat zou schande zijn
Jij bent poepquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef MissSpain het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog wel mee vallen, het staat je goed
Dat lukt nooit met meloewa topicsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef Roburtt het volgende:
Even ontopic blijven jongens en meisjes
Nee ik was ten einde raad, ik vond niks in winkels. Ging ik gister online shoppenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
opsturen
wait
je hebt hem niet eens gepast?
Oké dan geef ik opquote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat lukt nooit met meloewa topics
Maar wel op FOK! irl zou ik niet kijken hoe ze wegloopt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Zou haar niet eens met een stok raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |