Ja, maar draag toch geen hakken met werk, dus dan voel ik me echt een kabouterquote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat gevoel. Hsg is niet eens heel groot voor een man gewoon gemiddeld. 1.81 m of zo
maar nog kom ik met mijn hoofd net boven zijn borst uit.
Ja het is was.
Maar jij draagt ook zelfde hakken of niet?
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk nietquote:
ik draag altijd hakken.quote:
geile pedopop die je er bentquote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik draag altijd hakken.
Maar alsnog ben ik kleiner vaak dan een gemiddelde vrouw. Ben ook nog eens best tenger. Dus ziet er evengoed niet uit.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Azorius het volgende:
Wel een hele mooie jas, en dat 'in-je-jas-verzuipen' heeft wel iets schattigs eigenlijk.
Totale plaatje ziet er iig niet uit. Vooral niet met platte schoenen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Deetch het volgende:
De omvang van de jas is inderdaad niet mooi. Lijkt wel een paar maten te groot.
Ik vind de lengte zo onder je knie overigens niet lelijk staan op de foto maar misschien dat het IRL anders is omdat je in totaal maar 1.60 bent. Balen in ieder geval.
Meloewa plsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ben white skinned.
Hoezo? lijk ik een neger?
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ben white skinned.
Hoezo? lijk ik een neger?
Nee dat is haar toekomstige manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.
Bah ik krijg vaker van die gare landen te horen. Waarom denken mensen niet gewoon dat ik 100% Nederlands ben?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.
Nee duh dat is logisch. Lange jas = hoge hakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Totale plaatje ziet er iig niet uit. Vooral niet met platte schoenen.
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk niet
Impressie van IQ.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bah ik krijg vaker van die gare landen te horen. Waarom denken mensen niet gewoon dat ik 100% Nederlands ben?
En waar baseer je dat mocro gedeelte op?
1,65m is ook nog best klein, maar ja alle cm meegenomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar draag toch geen hakken met werk, dus dan voel ik me echt een kabouter
Struggles, ik wou dat ik minstens 1.65 was
[..]
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk niet
dramaqueenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En waar baseer je dat mocro gedeelte op?
Je kan niet alles hebben... je bent al slank en mooi....quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik erger me er echt op door zulke dingen.
Gewoon beroerd dit.
Wil 1,70m zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |