Maar wel mad respect dat je een foto showt in KLB zelfs al laat je bewust je gezicht niet zien in die foto's. Misschien maar goed ook aangezien we nog moeten slapen vanavondquote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee want dan zou mijn jas mooi moeten zijn
Je theorie gaat niet op LUL
Ja mooie jas voor modellen als Candice Swanepoelquote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Azorius het volgende:
Wel een hele mooie jas, en dat 'in-je-jas-verzuipen' heeft wel iets schattigs eigenlijk.
jaloers zijn op dr fansquote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ook hoe snel zo'n topic weer volstroomt van die labiele borderliner omdat ze een vage foto van zichzelf post... wanhopige rukkers
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik erger me er echt op door zulke dingen.
Gewoon beroerd dit.
Wil 1,70m zijn.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar wel mad respect dat je een foto showt in KLB zelfs al laat je bewust je gezicht niet zien in die foto's. Misschien maar goed ook aangezien we nog moeten slapen vanavond
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?
I touched a nervequote:Op woensdag 6 november 2013 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]nog altijd knapper dan jou met je boetseerkop
Zeg maar wiens kloon je bent in DM.
kus.
En niet reagerenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
DM maar.
Misschien keer wat eten bij de Laplace?
hahs zo lijkt het wel ja. ik heb helaas het omgekeerde probleem, omdat ik 2.00m ben en redelijk stevig/breed ben gebouwd is xl vaak nog te klein en xxl weer veels te grootquote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon alles![]()
Bah hoe ik die jas aan had voelde ik me net een klein kind, die even een jas toegeworpen kreeg van papa omdat het koud is!
zit ie al op fok?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?
Heb je al n vriendje? ;$ Dacht altijd dat je lelijk was door al die grapjes maar dit ziet er goed uit!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat gevoel. Hsg is niet eens heel groot voor een man gewoon gemiddeld. 1.81 m of zo
maar nog kom ik met mijn hoofd net boven zijn borst uit.
Ja het is was.
Maar jij draagt ook zelfde hakken of niet?
Ja het is wat met te groot of te klein zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
hahs zo lijkt het wel ja. ik heb helaas het omgekeerde probleem, omdat ik 2.00m ben en redelijk stevig/breed ben gebouwd is xl vaak nog te klein en xxl weer veels te groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |