Je snapt het nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend worden
en meloewa koop dan gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
strakker zodat het wat vorm geeft en max tot je knieen zodat je niet in een jas woont, allen die band en knopen zijn wat lelijk dus ga shoppen met a-j dan
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend worden
en meloewa koop dan gewoon zoiets:
[ afbeelding ]
strakker zodat het wat vorm geeft en max tot je knieen zodat je niet in een jas woont, allen die band en knopen zijn wat lelijk dus ga shoppen met a-j dan
En met voorbinddildo?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef iketurnerjr het volgende:
Die meloewa is hooguit een 6,0, misschien een 6,5
Je moet gewoon blijven zoeken naar een korte variant.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je snapt het nietik ben gewoon te klein voor zulke jassen.
Je bent nu 14?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hou op met oude koeien uit de sloot te halen.
Toen was ik serieus 12 jaar.
Dus nu ben je 14? Laat dat lekkere seks dwerg gedeelte dan maar zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha gaat de goede kant op met die jongenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal niet
Zo'n jas heb ik echt, van America today.(zonder band, wel knopen).
Ja meloewa, we zouden nog een keer samen gaan shoppen. Verlaat jouw dorp in Limburg en kom naar Amsterdam.
Dus je bent 14quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Amsterdamquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want hij is fucking lekker en fokkers zijn dat meestal niet
Zo'n jas heb ik echt, van America today.(zonder band, wel knopen).
Ja meloewa, we zouden nog een keer samen gaan shoppen. Verlaat jouw dorp in Limburg en kom naar Amsterdam.
Ik vind nou niet echt dat ik mijn pluspunten accentueer hierquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef tetouaribo het volgende:
Hij is te groot. Een kleinere maat zou je wel staan. Waarom open je trouwens niet een topic met de titel: Ik wil complimentjes
dat is een ander model, ga met a-j shoppen, ik weet dat die daar wel gevoel voor heeft, voel ik aan mijn water jwtzquote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je snapt het nietik ben gewoon te klein voor zulke jassen.
ik ben 21 en een halfquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus je bent 14![]()
Misschien groei je nog wat dan
Jaaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha gaat de goede kant op met die jongen
Ja. ik kan wel shoppen:$ maar niet online dus! fml
of op volwassenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind nou niet echt dat ik mijn pluspunten accentueer hier
dus ja boeiend.
Uh en dat was maat XS kleiner is er niet... Maar blijkbaar is dit een lange vrouwen jas en is dat XS meer gebaseerd op de omtrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |