Geef me je tevredenheidquote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef ntm het volgende:
Dat gezeik over lengte ook altijd, wees gewoon blij dat je gezond bent en op 2 benen kan lopen. Soms zou je je gewoon echt moeten schamen om de dingen waar je je druk om maakt.
Nee dat is echt onzin. Shirtjes bijv. worden meestal niet langer naarmate de maat groter is. Gelukkig zit bij mij de lengte vooral in mijn benen en broeken zijn iig nog in lengtematen te koop.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja daarom, als een jas te groot of te lang voor je is kan je dat van te voren wel beetje zien. En TS denkt dat lange mensen meer kunnen hebben qua kleding maar dat is ook niet altijd zo
Jij bent ook gewoon een kerel, heb je fobo wel eens gezienquote:
Oppervlakkigheid zit nou eenmaal in de mens, anders zouden we allemaal hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een lompe beredenering. Dat had ik niet van jou verwacht, ntm.
Staat niet, ik leef met dr mee.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Zeetakje het volgende:
Staat toch prima? Niet zo janken
Vrouwen en hun geklaag om niks
Oud nieuwsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een kerel, heb je fobo wel eens gezien
Of dat was een jongentje of een heel lelijk wijf( maar ja, aziaten)
Waarom heb je er zelf last van dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja niet zo'n extreme vergelijking
Ik ben liever 1.65 dan 1.58
Laatste is wel waar, maar ik heb er zelf last van, dus dat is dan kut
Er is wel wat met elke FOK!ster. Anders zou ze immers niet op FOK! zitten.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een kerel, heb je fobo wel eens gezien
Of dat was een jongentje of een heel lelijk wijf( maar ja, aziaten)
Je bent spaans, die oerwoud is te verklarenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man echt te zien idd![]()
[ afbeelding ]
Mislukt een beetjequote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ja man echt te zien idd![]()
[ afbeelding ]
Voel me gewoon klein, onhandig als ik iets wil pakken en er niet bij kan. Bij een groot publiek zie ik geen reet etc etcquote:
Neequote:
Haha ik was laatst bij het concert van John Mayer en toen stond ik voor een klein meisje en dat vond ik eigenlijk best lulligquote:Op woensdag 6 november 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voel me gewoon klein, onhandig als ik iets wil pakken en er niet bij kan. Bij een groot publiek zie ik geen reet etc etc
heb wel een dikke neusquote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet echt maar volgens mij ziet haar kop er wel goed uit of ze moet een dikke neus hebben die ze verbergt.
Hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef ntm het volgende:
[..]
NeeHaha zal er waarschijnlijk ook wel lullig uit hebben gezien
M'n moeder en vriendinnen moesten ook echt lachen toen ik met een jongen ging daten die 1m93 was ofzo en meer dan 90 kilo woog, echt zo'n brede gozer en dan mij er zo naast
![]()
Dat is juist super schattig, en seks dan is ook altijd grappig.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef ntm het volgende:
[..]
NeeHaha zal er waarschijnlijk ook wel lullig uit hebben gezien
M'n moeder en vriendinnen moesten ook echt lachen toen ik met een jongen ging daten die 1m93 was ofzo en meer dan 90 kilo woog, echt zo'n brede gozer en dan mij er zo naast
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
godverdomme ze is nog echt lekker ook
Niet eens opgetild?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha ik was laatst bij het concert van John Mayer en toen stond ik voor een klein meisje en dat vond ik eigenlijk best lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |