SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW in het echt is het nog 10 x erger dan op foto! ( stel je een hele grote/omvangrijke/forse jas voor met een heel tenger klein meisje)
Reacties van de omgeving:
Zusje : ''je kan bijna door als potloodventer''
Moeder; ziet me in de jas en begint te lachen.
En ik erger me nu bij het idee dat het een slanke vrouw van 1,80m waarschijnlijk super zou staan.
Klacht: amper elegant gekleed kunnen gaan als klein meisje/ geen gezag hebben
Nu snap ik wel waren modellen rond de 1,80m moeten zijn straaaaalt veel meer elegantie uit. Ik voel me een lappepopjeDoei!
Imgur doet het, je fotos alleen niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer imgur doet het toch gewoon
Nee want dan zou mijn jas mooi moeten zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Kiid het volgende:
Je jas past nu wel goed bij je gezicht dus ik zou hem houden
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
godverdomme ze is nog echt lekker ook
Ik heb gewoon dikke lippen, kan gebeuren.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat is er met je onderlip? Ben je gestoken door een wesp?
Ze heeft serieus DSL hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat is er met je onderlip? Ben je gestoken door een wesp?
Gewoon allesquote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat heeft de lengte van je jas nou weer met gezag te maken?
Nee, ik bedoel je gezichtquote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dikke lippen, kan gebeuren.
Mannen die geen goede ogen hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Zeetakje het volgende:
Staat toch prima? Niet zo janken
Vrouwen en hun geklaag om niks
DM maar.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Niets mis mee.
Volgens mij herken ik je, TS.
quote:
Terugbrengen dan en een andere kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon alles![]()
Bah hoe ik die jas aan had voelde ik me net een klein kind, die even een jas toegeworpen kreeg van papa omdat het koud is!
in echt lijkt hij nog groter beetje vertekend beeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Nat-Water het volgende:
Lijkt erg groot, maar de foto's zijn wel echt van baggerkwaliteit.
En dat post jijquote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ook hoe snel zo'n topic weer volstroomt van die labiele borderliner omdat ze een vage foto van zichzelf post... wanhopige rukkers
vertel eens meer over lace in je lap?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
DM maar.
Misschien keer wat eten bij de Laplace?
Ik erger me er echt op door zulke dingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Verder een terechte en herkenbare klacht
Maar wel mad respect dat je een foto showt in KLB zelfs al laat je bewust je gezicht niet zien in die foto's. Misschien maar goed ook aangezien we nog moeten slapen vanavondquote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee want dan zou mijn jas mooi moeten zijn
Je theorie gaat niet op LUL
Ja mooie jas voor modellen als Candice Swanepoelquote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Azorius het volgende:
Wel een hele mooie jas, en dat 'in-je-jas-verzuipen' heeft wel iets schattigs eigenlijk.
jaloers zijn op dr fansquote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ook hoe snel zo'n topic weer volstroomt van die labiele borderliner omdat ze een vage foto van zichzelf post... wanhopige rukkers
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik erger me er echt op door zulke dingen.
Gewoon beroerd dit.
Wil 1,70m zijn.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar wel mad respect dat je een foto showt in KLB zelfs al laat je bewust je gezicht niet zien in die foto's. Misschien maar goed ook aangezien we nog moeten slapen vanavond
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?
I touched a nervequote:Op woensdag 6 november 2013 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]nog altijd knapper dan jou met je boetseerkop
Zeg maar wiens kloon je bent in DM.
kus.
En niet reagerenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
DM maar.
Misschien keer wat eten bij de Laplace?
hahs zo lijkt het wel ja. ik heb helaas het omgekeerde probleem, omdat ik 2.00m ben en redelijk stevig/breed ben gebouwd is xl vaak nog te klein en xxl weer veels te grootquote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon alles![]()
Bah hoe ik die jas aan had voelde ik me net een klein kind, die even een jas toegeworpen kreeg van papa omdat het koud is!
zit ie al op fok?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gaf hem laatst een knuffel en ik kom niet verder dan met mijn hoofd tegen zijn borstkas ipv schouder(en ik stond op mijn tenen). Heb je dat ook met hsg?
Heb je al n vriendje? ;$ Dacht altijd dat je lelijk was door al die grapjes maar dit ziet er goed uit!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat gevoel. Hsg is niet eens heel groot voor een man gewoon gemiddeld. 1.81 m of zo
maar nog kom ik met mijn hoofd net boven zijn borst uit.
Ja het is was.
Maar jij draagt ook zelfde hakken of niet?
Ja het is wat met te groot of te klein zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
hahs zo lijkt het wel ja. ik heb helaas het omgekeerde probleem, omdat ik 2.00m ben en redelijk stevig/breed ben gebouwd is xl vaak nog te klein en xxl weer veels te groot
Ja, maar draag toch geen hakken met werk, dus dan voel ik me echt een kabouterquote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat gevoel. Hsg is niet eens heel groot voor een man gewoon gemiddeld. 1.81 m of zo
maar nog kom ik met mijn hoofd net boven zijn borst uit.
Ja het is was.
Maar jij draagt ook zelfde hakken of niet?
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk nietquote:
ik draag altijd hakken.quote:
geile pedopop die je er bentquote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik draag altijd hakken.
Maar alsnog ben ik kleiner vaak dan een gemiddelde vrouw. Ben ook nog eens best tenger. Dus ziet er evengoed niet uit.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Azorius het volgende:
Wel een hele mooie jas, en dat 'in-je-jas-verzuipen' heeft wel iets schattigs eigenlijk.
Totale plaatje ziet er iig niet uit. Vooral niet met platte schoenen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Deetch het volgende:
De omvang van de jas is inderdaad niet mooi. Lijkt wel een paar maten te groot.
Ik vind de lengte zo onder je knie overigens niet lelijk staan op de foto maar misschien dat het IRL anders is omdat je in totaal maar 1.60 bent. Balen in ieder geval.
Meloewa plsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ben white skinned.
Hoezo? lijk ik een neger?
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ben white skinned.
Hoezo? lijk ik een neger?
Nee dat is haar toekomstige manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.
Bah ik krijg vaker van die gare landen te horen. Waarom denken mensen niet gewoon dat ik 100% Nederlands ben?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een mocro was ofzo.
Nee duh dat is logisch. Lange jas = hoge hakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Totale plaatje ziet er iig niet uit. Vooral niet met platte schoenen.
yeah right, ze weten er van maar willen zelf niet herkend wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk niet
Impressie van IQ.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bah ik krijg vaker van die gare landen te horen. Waarom denken mensen niet gewoon dat ik 100% Nederlands ben?
En waar baseer je dat mocro gedeelte op?
1,65m is ook nog best klein, maar ja alle cm meegenomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar draag toch geen hakken met werk, dus dan voel ik me echt een kabouter
Struggles, ik wou dat ik minstens 1.65 was
[..]
Niemand die ik irl ken weet dat ik op fok zit, dus tuurlijk niet
dramaqueenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En waar baseer je dat mocro gedeelte op?
Je kan niet alles hebben... je bent al slank en mooi....quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik erger me er echt op door zulke dingen.
Gewoon beroerd dit.
Wil 1,70m zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |