Nee, daar kan ik ook niks mee...quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Toevallig had ik vandaag nog een leuk plaatje uit 2011 op.
Hier ga dit maar gewoon luisteren, je moet je ook helemaal niet in een hoekje forceren waar je niet wil zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik ook niks mee...
Huilen, huilen, huilen, huilen, huilen, huilen... Maar ze doet het niet... Huilen, huilen...
Fietsen, fietsen, fietsen, fietsen...
Nee.
Die is zooooo lekker! Een van de beste nummes van dit jaar,quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hier ga dit maar gewoon luisteren, je moet je ook helemaal niet in een hoekje forceren waar je niet wil zijn.
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Het nummer klopt ook niet want dit is het 118e topic.
Dat is volgens mij het werk van koning keizer Norrage.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.
De link naar de reeks is trouwens wel overzichtelijker.
Tel alle topics in de reeks maar. Zijn er 118.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.
De link naar de reeks is trouwens wel overzichtelijker.
Je hebt gelijk, maar deze twee topics missen nog:quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tel alle topics in de reeks maar. Zijn er 118.
Ik wilde 'NEW Indie'quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Deze TT faalt bijna net zo hard als bobs 'leuk topic'
Chapeau!
Ik ken er niet zo veel van, eigenlijk. Ik zag wel dat Forest Swords er ook bij is,quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Als ik in Nederland zat, zonder twijfel, want het is een geniale line-up.
Ja hoor, leuk album.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
Is Elephant Stone ondertussen al opgepikt hier?
Ik zat sterk te denken aan de zaterdag voor Ólafur Arnals, Forest Swords, Lauren Halo, Darkstar en DM Stith. Nu hebben ze alleen Forest Swords verplaatst naar de vrijdag.. Die wil ik eigenlijk wel heel graag zien, maar de rest vd vrijdag line-up vind ik weer minder. Hmm lastig lastigquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef DO2 het volgende:
Zijn er hier mensen die naar Le Guess Who? gaan?
Hmz... Dat zet me wel aan het denken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef kciR het volgende:
Ze staan nu de zaterdag op het Belgische Sonic City, daar staan ook wel erg toffe dingen. Haxan Cloak bijvoorbeeld ook
Wij waren de enige 2 die dat nummer in de dag top 5 hadden staan, lang geledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit blijft toch ook zo'n ontzettend bazennummer van ome Lou.
Verrek, daar is inderdaad ooit een top 5 over geweest. Excellente keuze van ons geweest dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Wij waren de enige 2 die dat nummer in de dag top 5 hadden staan, lang geleden
Zekerquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef DO2 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het werk van koning keizer Norrage.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:38 schreef DeMessias het volgende:
Heerlijk nummer uit de nieuwe Sony reclame
Iemand bekend met RY X?
Ik ben alleen al heel het weekend aanwezig voor linda perchapsquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef DO2 het volgende:
Live ook overtuigend, zeker gaan zien als je kan.quote:
Altijd feestquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:17 schreef BoerBert het volgende:
Gister wel aardig genoten van Mac DeMarco.
Ik heb 't nooit live gezien, maar ik zou op basis van die twee albums (toch?) van 'm er geen 15 euro voor overhebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
Mensen, jullie ooit Youth Lagoon gezien, live? Is dat goed live? Ik vind het niet echt een typisch geschikt bandje voor live, maar ze staan 23 november voor 15 euro in Tivoli de Helling, dus wellicht even langsgaan
Ja eigenlijk niet. maar ik hoopte op iemand die ging zeggen dat ze helemaal geweldig zijn livequote:Op zaterdag 2 november 2013 13:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb 't nooit live gezien, maar ik zou op basis van die twee albums (toch?) van 'm er geen 15 euro voor overhebben.
Geweldige cover, heb alleen wel een paar keer moeten kijken voor ik de artiest ontcihferd hadquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Glasser, die ik enorm tof vind, heeft al een tijdje een nieuw album. Misschien zijn er nog meer fans hier?
Klopt helemaal. Ik heb hem gisteren toch ook maar eens gekocht. FS komt mogelijk in mijn top 3 dit jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:54 schreef Norrage het volgende:
Over groeibriljantjes gesproken (AF topic...), die Forest Swords wordt ook maar beter en beter zeg bij meer luisterbeurten
Design en Exposure zijn leuke nummers, rest is wat ontoegankelijkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Ben nu verslaafd aan Reflektortoch maar gaan luisteren.
Glasser, die ik enorm tof vind, heeft al een tijdje een nieuw album. Misschien zijn er nog meer fans hier?
[ afbeelding ]
Dit is de opener maar er staan veel gavere nummers op het album. Soms een beetje poppy, dan weer experimentelerig, vooral veel mooie lagen stemmen en texturen
Haar vorige album Ring is ook enorm tof, al wat jaartjes oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Design en Exposure zijn leuke nummers, rest is wat ontoegankelijker
Die clip van Design
HalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave clip idd![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef kciR het volgende:
Tenue de soirée ou costume obligatoire - Avondkledij of kostuum verplicht
Zekerquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat Polica nieuw album heeft
Swearinquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 02:20 schreef Tchock het volgende:
Het is overigens een synoniem van Andrew Fox, maar die ken ik ook niet.
van't weekend beide albums gedraaid, geloof dat ik de eerste toch beter vind dan de nieuwe.quote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef brooklyndodger het volgende:
Swearin, geweldige plaat. Heb ook genoten afgelopen woensdag van swearin en waxthatchee in de winston kingdom.
quote:Op maandag 4 november 2013 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie trouwens dat YOUtube logo gezien op www.youtube.com linksboven?
Maar als je er op klikt kom je gewoon op de youtube page uit niet die van AF, dus een beetje faalreclame is het welquote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar gaat het laatste beetje reden om AF in een indie topic te bespreken
quote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Norrage het volgende:
Arcade Fire![]()
Dat nieuwe album
Beste album van het jaar![]()
Beste album van de laatste 5 jaar
Het is het helemaal voor mij![]()
![]()
Dit gaat mijn eerste 5 ster album worden sinds 2011
Wat zijn jouw top albums van dit jaar? Je hebt wel een afwijkende smaak t.o.v. het gemiddelde hier, ben dus benieuwd of er nog wat voor mij tussen zit.quote:Op maandag 4 november 2013 11:17 schreef brooklyndodger het volgende:
Hey mensen arcade fire verbod, nu tot 4 december
Inderdaad, laten we het gesprek weer terugbrengen naar Darkside.quote:Op maandag 4 november 2013 11:17 schreef brooklyndodger het volgende:
Hey mensen arcade fire verbod, nu tot 4 december
quote:Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het gesprek weer terugbrengen naar Darkside.
[..]
[..]
Geproduceerd door... *tromgeroffel*quote:Op maandag 4 november 2013 02:20 schreef Tchock het volgende:
Kent iemand hier VISUALS? Amerikaans, New York, hartstikke leuke muziek. Elektro-pop zoals er al behoorlijk veel van bestaat maar het is echt niet onaardig. Debuut-EP is vandaag uit.
Het is overigens een pseudoniem van Andrew Fox, maar die ken ik ook niet.
Wat een geweldig albumquote:Op maandag 4 november 2013 14:49 schreef Norrage het volgende:
Wie had dat Yearbook 1 van Studio aangeraden???
Ga toch weg met dat eeuwige pretentieus-geroep prutserquote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef MCH het volgende:
Arcade Fire speelt in Berlijn gewoon in een super klein zaaltje. Daar zullen de Indie snobs wel een mega boner van krijgen. Wel een beetje pretentieus om jezelf aan te kondigen als The Reflektors terwijl iedereen wel weet...![]()
Hap hap.quote:Op maandag 4 november 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch weg met dat eeuwige pretentieus-geroep prutser
Als iedereen het weet gaat iedereen toch al. The Reflektors heeft gewoon te maken met het thema rond het album.quote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef MCH het volgende:
Wel een beetje pretentieus om jezelf aan te kondigen als The Reflektors terwijl iedereen wel weet...![]()
Ik haat geheimzinnig gedoe om een bepaalde sfeer op te bouwen. Hetzelfde met festivals als Lowlands die een soort buzz willen creëren rondom hun line-up en dat het vervolgens 1000x tegenvalt. Boek die namen en kondig ze gewoon aan. Bam, klaar! Als het goed is, is het goed als het slecht is dan bepalen de luisteraars dat zelf wel.quote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Als iedereen het weet gaat iedereen toch al. The Reflektors heeft gewoon te maken met het thema rond het album.
Botanique 2006 was ik bij, kleiner hebben ze in de Benelux niet gespeeld.quote:
Hah ik negeer het gewoon ook altijd een optie, lowlands valt altijd tegen dus kun je over buzzen wat je wilt.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik haat geheimzinnig gedoe om een bepaalde sfeer op te bouwen. Hetzelfde met festivals als Lowlands die een soort buzz willen creëren rondom hun line-up en dat het vervolgens 1000x tegenvalt. Boek die namen en kondig ze gewoon aan. Bam, klaar! Als het goed is, is het goed als het slecht is dan bepalen de luisteraars dat zelf wel.
Toen waren ze ook nog niet zoo groot als nu.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Botanique 2006 was ik bij, kleiner hebben ze in de Benelux niet gespeeld.
Gelukkig niet en toen maakte ze nog leuke muziek. De show die ik zag op pukkelpop 2009 was een regelrechte uitfluiting, nog een band zo erg Nick Cave worship zien doen en saai zien spelen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Toen waren ze ook nog niet zoo groot als nu.
In september dit jaar heb ik ze nog een uitstekende set zien spelen voor 250 man in Antwerpen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef brooklyndodger het volgende:
Speciale data uitgezonderd he wijsneusjequote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
In september dit jaar heb ik ze nog een uitstekende set zien spelen voor 250 man in Antwerpen.
Je gaat met Norrage?quote:
Die had een kaartje over, vandaar. Ik ben benieuwd of hij het nog kwijt is geraakt. Het schijnt niet eens uitverkocht te zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, niet eens. Zal 'm de groeten doen.
Ik heb mijn kaartjes ook voor weinig gekocht van iemand die ze niet kwijtraakte. En klopt, al hoop ik wel dat het redelijk vol is. De andere HMH-show was wel binnen no-time uitverkocht.quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had een kaartje over, vandaar. Ik ben benieuwd of hij het nog kwijt is geraakt. Het schijnt niet eens uitverkocht te zijn.
Toen was je dus plusminus 13quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
[..]
Hah ik negeer het gewoon ook altijd een optie, lowlands valt altijd tegen dus kun je over buzzen wat je wilt.
Ik vond het te duur, dus ik had die van jou sowieso niet gekocht tenzij je akkoord was gegaan met een spotprijsquote:Op maandag 4 november 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
Ik had een kaartje over ja, maar heb nog wel iemand weten te vinden gelukkig. Wanneer heb je je kaartje gekocht? Ik heb me oefenloos lopen posten hier
Tot zoquote:Straks naar Nicky
Hoi Tchock
quote:from a fan club email:
Is there a consistency of numbers?
In 2002 “Neon Golden” came out.
Six years later “The Devil, You + Me” came out.
And now, in 2014?
Yes, the Notwist come back... on tour!
But maybe they bring some new songs...
Jan 24th AT Innsbruck Weekender Club Tickets
Jan 25th AT Vienna FM4 Geburtstagsfest
Feb 24th GER Wiesbaden Schlachthof Tickets
Feb 25th GER Bielefeld Forum Tickets
Feb 26th GER Berlin Heimathafen Tickets
Mar 10th GER Stuttgart Wagenhallen Tickets
Mar 11th FR Lyon Epicerie Moderne Tickets
Mar 12th FR Nantes Stereolux
Mar 13th FR Paris La Maroquinerie Tickets
Mar 14th FR Lille Le Grand Mix Tickets
Mar 15th UK Manchester The Deaf Institute Tickets
Mar 16th UK Glasgow Mono Tickets
Mar 17th UK Bristol The Fleece Tickets
Mar 18th UK London Village Underground Tickets
Mar 19th BE Brussels Botanique Tickets
Mar 20th GER Cologne E-Werk Tickets
Apr 11th HR Zagreb Mochvara Tickets
Apr 12th AT Linz Posthof Tickets
Apr 13th GER Munich Circus Krone Tickets
May 27th GER Hamburg Laeiszhalle
Ja dat nu ookquote:Op maandag 4 november 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het te duur, dus ik had die van jou sowieso niet gekocht tenzij je akkoord was gegaan met een spotprijs. Nu twee kaarten voor een prikkie opgeduikeld.
[..]
Tot zo
Klopt ik was 12 en het was een van mijn eerste echte concerten met mijn pa. Dagje brussel toen ook gedaan was erg tof, krijg er bijna tranen van in mijn ogen door de sentimentaliteitquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toen was je dus plusminus 13heb ik net geleerd uit het carriere topic. Jeetje man, held
Vorige tour(?) nog gezien in doornroosje, echt nooit zo steltje nerds op een podium zo geweldige klanken zien fabriceren.quote:
Feliciteert!quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Heuj jarig vandaag.
Als cadeau geef ik mezelf een vreselijke luisterervaring. Luister nu Xenomorph, wat een saaie muziek is dat zeg. Dark Psytrance, nou vind psytrance wel boeiend maar dit is echt geen reet aan, zeer eentonig.
Zanger van The Mars Volta/At the Drive-In deelt mijn verjaardag trouwens, dus allemaal Relationship of Command/De-Loused in the Comatorium luisteren vandaag jongens.
Nick Cave speelde 26 oktober in de Hammersmith Apollo. Zelf niet geweest maar ik had een kaartje kunnen krijgen....quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Toch jammer dat ik in UK zit, waardoor ik Nick Cave niet kan zien. Jaloers hoor, Tsjok en Norrage schuifelen nu as we speak vast en zeker samen romantisch op Into My Arms.
Kijk, now we're talking!!!quote:Op maandag 4 november 2013 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
Door een filmpje hier laatst eens aan Pavement begonnen, fijne muziek hoor.
Had deze gepost een tijdje terugquote:Op maandag 4 november 2013 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
Door een filmpje hier laatst eens aan Pavement begonnen, fijne muziek hoor.
quote:Op maandag 4 november 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
14 januari een nieuwe Broken Bells
F*ckquote:Op maandag 4 november 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haha, Modest Mouse! Die is mooi.
Inderdaad, zo blij dat er weer een album komtquote:Op maandag 4 november 2013 23:53 schreef Moody het volgende:
Holding on for Life klinkt erg goed
http://www.brokenbells.com
Ik had 'm gisteren in m'n afspeellijst gezet, maar het duurt nog even voordat ik daar aangekomen benquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:08 schreef Norrage het volgende:
Niemand heeft gereageerd op mijn Studio - Yearbook 1 post! Het is een album van 2007, maar wel heel gelijkenissen met Darkside. Superpakkend, boeiende sfeer, af en toe onwijs poppy en ook ineens krautrockerig. Geweldig album
Iemand gaf die tip hier dacht ik, maar dat zal wel op een andere site geweest zijn
Ik heb nog geen verslag gezien tchock!quote:
Komt er ook niet denk ik. Druk met andere zaken. In elk geval was het echt een geweldig optreden. Cave is zo'n podiummens, en de Bad Seeds zijn zo'n geweldige bandquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verslag gezien tchock!
Goed gesprokenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:05 schreef Norrage het volgende:
Zit je niet in het Cave topic??
MUZ / Nick Cave and the Bad Seeds #3 Push the Sky Away
Mijn post:
Zo hoe fucking vet was dat zeg
Dat moet toch wel in mijn top 5 concerten ooit terecht komen![]()
Jubilee Street, Hiding All AwayHiggs Boson Blues
Mercy Seat
holy shit zeg. De enige smet vond ik eigenlijk de toegift, met nummers die ik net niet helemaal fantastisch vind, maar dat is maar een kleine kanttekening. 2 uur 15 minuten ook
Fantastisch concert, ongelooflijk goed. Waanzinnige afwisseling ook tussen hard, zacht, hard, subtiel en wat een podiumbeest. De duivelse versie van Bruce
Wij stonden beetje in het midden, rechts. Er was geen doorkomen aan, had wel wat meer vooraan willen staanquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:06 schreef Tchock het volgende:
Waar stond je? Ik stond met vriendinlief bijna helemaal vooraan ter hoogte van het rechter podiumpje. Dus elke keer als hij onze kant op kwam stond 'ie echt op luttele centimeters heen en weer te springen en schreeuwen
Wel wat meer dan aan onze kant, jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij stonden beetje in het midden, rechts. Er was geen doorkomen aan, had wel wat meer vooraan willen staan
Jammer dat je niet helemaal linksvoor stond, volgens mij heeft Nick daar 75% van de tijd doorgebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Yes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef Norrage het volgende:
Nu op naar the National donderdag! Ben je daar ook bij?
The National
quote:Zeurkous. Dat album is geweldig, van mij mogen ze alles vóór High Violet weglaten op drie nummers naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, supergoedquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Zeurkous. Dat album is geweldig, van mij mogen ze alles vóór High Violet weglaten op drie nummers na
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef Norrage het volgende:
Nu op naar the National donderdag! Ben je daar ook bij?
The NationalIk denk dat het op z'n minst 50/50 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gister:quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik denk dat het op z'n minst 50/50 is.
Alleen maar overrate pretentieuze hipsternummers inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef brooklyndodger het volgende:
Hoop overated nummers ieder geval
Ik zit mijn zwarte monturen bril maar op en lach naar deze opmerking terwijl ik mijn handlebar snor crul.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen maar overrate pretentieuze hipsternummers inderdaad
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:37 schreef Norrage het volgende:
Het zal live vast heel vet zijn, zelfs dat laatste album...Heb er heeeel veel zin in
Was een gokje op basis van een vluchtige kijk op 1 setlist. Ik weet in ieder geval dat ik wat ga missenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister:
[ afbeelding ]
2 nov:
[ afbeelding ]
31 okt:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het niet als correctie, wilde het gewoon laten zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Was een gokje op basis van een vluchtige kijk op 1 setlist. Ik weet in ieder geval dat ik wat ga missen.
Haha zo interpreteerde ik het ook niet, vond het alleen jammer dat m'n gokje niet juist wasquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als correctie, wilde het gewoon laten zien
Die kende je nog niet? Schandalig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
Ze speelden gister dus Lucky You. Wat een mooi nummer, die kende ik helemaal niet
De eerste twee albums ken ik nauwelijks. Laatste drie helemaal platgedraaid, en Alligator iets daar tussenin.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kende je nog niet? Schandalig.
Eerste album snap ik, maar Sad Songs for Dirty Lovers is ook gewoon een enorm goed album.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eerste twee albums ken ik nauwelijks. Laatste drie helemaal platgedraaid, en Alligator iets daar tussenin.
Ehhquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
Als ze Fake Empire, Ada, Afraid of Everyone, Cherry Tree, Bloodbuzz en Karen maar spelen
Ja, maar dit zijn de nummers die ik zou willen dat ze spelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
EhhNiet echt een realistische verwachting, haha. Maar genoeg andere geweldige nummers die voorbij komen.
Fake Empire, Bloodbuzz heb je hele goede kans op Cherry Tree lijkt een 50/50 gok te zijn als ik recente setlists bekijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
Als ze Fake Empire, Ada, Afraid of Everyone, Cherry Tree, Bloodbuzz en Karen maar spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, interessant. Even luisterenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef Näsenbar het volgende:
Nieuwe Bombay Bicycle Club:
http://carryme.tv/
Haha, volgens mij dachten alle mannen in dit topic precies ditquote:
haha nee echt. De vriendinnetjes gaan juist allemaal meequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, volgens mij dacht en alle mannen in dit topic de rest precies dit
Dit helpt nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha nee echt. De vriendinnetjes gaan juist allemaal mee
Hmm dat maakt het nog meer "vergeten"quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha nee echt. De vriendinnetjes gaan juist allemaal mee
Haha nou ja, soms is Moody net zo onspecifiek in gender als zijn avatar. Kletstante dat ie is..quote:
Als ik iets hoor of zie zal ik het hier posten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef MaJo het volgende:
Ik vertrouw mijn vriend wel gelukkig
Maarre, helpen jullie me aan een kaartje?
Ja Moody is zeker onze 2e vrouwquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha nou ja, soms is Moody net zo onspecifiek in gender als zijn avatar. Kletstante dat ie is..
Je had er nog eentje die gelijk bloedlink werd als je een vrouwonvriendelijke opmerking maaktequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha nou ja, soms is Moody net zo onspecifiek in gender als zijn avatar. Kletstante dat ie is..
Ik strijk als de bestequote:
Ja die hebben we alweer weggejaagd. Af en toe komt Maisnon nog wel langsquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had er nog eentje die gelijk bloedlink werd als je een vrouwonvriendelijke opmerking maakte
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Luiers verschonen toch ook?
Dat is toch ook een manquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja die hebben we alweer weggejaagd. Af en toe komt Maisnon nog wel langs
Oh?quote:
Grapje op het randje, maar ze is transgender volgens mijquote:
Maisnonquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja die hebben we alweer weggejaagd. Af en toe komt Maisnon nog wel langs
Apart, bij mij vinden ze dat nooit. Maar ik heb dan ook geen kind. Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja
Maar dat is sexy volgens de vrouwtjes
Net als The Strokes bv.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben trouwens een beetje teleurgesteld in jullie. Had bijna de nieuwe Okkervil River overgeslagen door de matige commentaren hier. Is toch een heel leuk plaatje mensen!
Okkervil River is nooit matig zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben trouwens een beetje teleurgesteld in jullie. Had bijna de nieuwe Okkervil River overgeslagen door de matige commentaren hier. Is toch een heel leuk plaatje mensen!
Was er vrij positief over juistquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Als je luiers van willekeurige kinderen gaat verschonen op straat, heb je kans dat de moeders je raar aankijken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Apart, bij mij vinden ze dat nooit. Maar ik heb dan ook geen kind. Zou dat het zijn?
Ik heb haar (nog) niet ontmoet maar wel veel gesproken.quote:
Deze en vorige week de debuut-EP van VISUALS die ik hier al noemde, die is best leuk. Daarvoor een podcast van High Water die ook op Spotify staat en bijzonder vet is en drie wat rare tracks van Against All Logic waar ik verder echt niets over kan vinden. En de week daarvoor de debuut EP van High Water die érg tof is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef Norrage het volgende:
Tchock en Maxi, hebben jullie nog nieuwe Other People tips?Is er nog wat moois nieuws uitgekomen?
Vindt het juist wel leuk dat Okkervil wat poppier is. Sferisch doen ze maar in Shearwater, daar is het instrumentarium ook beter voorquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Okkervil River is nooit matig zeg
Nieuwe album is een beetje poppy voor hun standaard, maar wel weer fantastisch. Beetje dezelfde lijn als Portugal the Man
Hee, die kwam ik laatst ook tegen op MuMe. Sinds eergisteren in mijn playlist staanquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef Norrage het volgende:
Wat heb ik een stel briljante albums ontdekt zeg
Die Studio die ik probeerde te pluggen, maar ook CFCFKende al de nieuwe uit 2013, maar die oude uit 2009, Continent, is ook fantastisch
Fleetwood Mac covertje, en hoe
Ik wist dat ik iets fout deed...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je luiers van willekeurige kinderen gaat verschonen op straat, heb je kans dat de moeders je raar aankijken.
Ik vind de rest net zo goed, wellicht beter. Maar ik vond het het leukst die cover te pluggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Hee, die kwam ik laatst ook tegen op MuMe. Sinds eergisteren in mijn playlist staan
Sterke cover idd. De rest van het album is mwah.
Die staat waarschijnlijk in mijn top 10quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
Over Okkervil River.....dit is naar mijn mening hun beste nr......
Das Twents, in de rest van Nederland hebben de meeste mannen er tweequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Zal me aan mijn bal jeuken
Of is dat Twents?
Je kan heus wel jeuk hebben aan 1 bal hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Das Twents, in de rest van Nederland hebben de meeste mannen er twee
Vaker wassen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Je kan heus wel jeuk hebben aan 1 bal hoor
Zeker wel!quote:Heeft dit nog met muziek te maken? Jawel toch?
*Great Balls on Firequote:
Wel lullig hoor op het schoolplein, want 'papa is een fokkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:27 schreef Moody het volgende:
Hoop dat mijn zoontje dit nooit meer terug leest
Papa is Moody? Nee joh! Hoe kom je daar bij? Papa zit niet eens op Fok!
Niet de hele tijd emogiffen tegen je zoon helpt wel, Moodyquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:27 schreef Moody het volgende:
Hoop dat mijn zoontje dit nooit meer terug leest
Papa is Moody? Nee joh! Hoe kom je daar bij? Papa zit niet eens op Fok!
Geef hem gewoon vertrouwen door '14.gif' te zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de hele tijd emogiffen tegen je zoon helpt wel, Moody
Hij staart wel 3 uur per dag naar zijn Elmo knuffel en maakt espresso-machine-achtige geluiden.quote:
Gaat op de checklistquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de hele tijd emogiffen tegen je zoon helpt wel, Moody
Niet blowen waar je zoontje bij is, is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Hij staart wel 3 uur per dag naar zijn Elmo knuffel en maakt espresso-machine-achtige geluiden.
[..]
Gaat op de checklist
Al is opvoeden nog best lastig. Je moet jezelf eerst helemaal veranderen, omdat je "het goede voorbeeld" moet zijn
Iedereen op Fok! is toch autistisch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel lullig hoor op het schoolplein, want 'papa is een fokker' Lekkere jeugd heeft dat kindje dan. Kan je hem niet beter gelijk afstaan aan jeugdzorg
![]()
Of is ie autistisch?
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Iedereen op Fok! is toch autistisch?
Is het gek als de eerste associatie dan is 'Hey, dat zegt SwJ ook altijd (met 2 hoofdletters inderdaad)'quote:
Je begint alvast goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Ben met mijn top 100 bezig.
Ik zal wel veel linkjes gaan posten hier terwijl ik dit doe
Verdient deze ook een plekje? Of wordt het iets anders van Sonic Youthquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Das een toppertje iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Top 100 nummers natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Das een toppertje idd
Top-100 albums of top-100 nummers?
Nobody Girl van 'm mag er ook bij hoorEn Dear Chicago.
Die zat ik ook net te luisteren (zonder in dit topic te kijken) vanwege mijn top 100.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Je moet ergens beginnen. Ik sta na tig jaar ook nog niet achter mijn top-100quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan vergeet ik 900 andere liedjes
Die van mij wordt altijd veel te snel heel eentonigquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan vergeet ik 900 andere liedjes
Ik zet The Decemberists gewoon weer op 1, net als in de albumlijstquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Ik sta na tig jaar ook nog niet achter mijn top-100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |