Design en Exposure zijn leuke nummers, rest is wat ontoegankelijkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Ben nu verslaafd aan Reflektortoch maar gaan luisteren.
Glasser, die ik enorm tof vind, heeft al een tijdje een nieuw album. Misschien zijn er nog meer fans hier?
[ afbeelding ]
Dit is de opener maar er staan veel gavere nummers op het album. Soms een beetje poppy, dan weer experimentelerig, vooral veel mooie lagen stemmen en texturen
Haar vorige album Ring is ook enorm tof, al wat jaartjes oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Design en Exposure zijn leuke nummers, rest is wat ontoegankelijker
Die clip van Design
HalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave clip idd![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef kciR het volgende:
Tenue de soirée ou costume obligatoire - Avondkledij of kostuum verplicht
Zekerquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat Polica nieuw album heeft
Swearinquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 02:20 schreef Tchock het volgende:
Het is overigens een synoniem van Andrew Fox, maar die ken ik ook niet.
van't weekend beide albums gedraaid, geloof dat ik de eerste toch beter vind dan de nieuwe.quote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef brooklyndodger het volgende:
Swearin, geweldige plaat. Heb ook genoten afgelopen woensdag van swearin en waxthatchee in de winston kingdom.
quote:Op maandag 4 november 2013 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie trouwens dat YOUtube logo gezien op www.youtube.com linksboven?
Maar als je er op klikt kom je gewoon op de youtube page uit niet die van AF, dus een beetje faalreclame is het welquote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar gaat het laatste beetje reden om AF in een indie topic te bespreken
quote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Norrage het volgende:
Arcade Fire![]()
Dat nieuwe album
Beste album van het jaar![]()
Beste album van de laatste 5 jaar
Het is het helemaal voor mij![]()
![]()
Dit gaat mijn eerste 5 ster album worden sinds 2011
Wat zijn jouw top albums van dit jaar? Je hebt wel een afwijkende smaak t.o.v. het gemiddelde hier, ben dus benieuwd of er nog wat voor mij tussen zit.quote:Op maandag 4 november 2013 11:17 schreef brooklyndodger het volgende:
Hey mensen arcade fire verbod, nu tot 4 december
Inderdaad, laten we het gesprek weer terugbrengen naar Darkside.quote:Op maandag 4 november 2013 11:17 schreef brooklyndodger het volgende:
Hey mensen arcade fire verbod, nu tot 4 december
quote:Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het gesprek weer terugbrengen naar Darkside.
[..]
[..]
Geproduceerd door... *tromgeroffel*quote:Op maandag 4 november 2013 02:20 schreef Tchock het volgende:
Kent iemand hier VISUALS? Amerikaans, New York, hartstikke leuke muziek. Elektro-pop zoals er al behoorlijk veel van bestaat maar het is echt niet onaardig. Debuut-EP is vandaag uit.
Het is overigens een pseudoniem van Andrew Fox, maar die ken ik ook niet.
Wat een geweldig albumquote:Op maandag 4 november 2013 14:49 schreef Norrage het volgende:
Wie had dat Yearbook 1 van Studio aangeraden???
Ga toch weg met dat eeuwige pretentieus-geroep prutserquote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef MCH het volgende:
Arcade Fire speelt in Berlijn gewoon in een super klein zaaltje. Daar zullen de Indie snobs wel een mega boner van krijgen. Wel een beetje pretentieus om jezelf aan te kondigen als The Reflektors terwijl iedereen wel weet...![]()
Hap hap.quote:Op maandag 4 november 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch weg met dat eeuwige pretentieus-geroep prutser
Als iedereen het weet gaat iedereen toch al. The Reflektors heeft gewoon te maken met het thema rond het album.quote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef MCH het volgende:
Wel een beetje pretentieus om jezelf aan te kondigen als The Reflektors terwijl iedereen wel weet...![]()
Ik haat geheimzinnig gedoe om een bepaalde sfeer op te bouwen. Hetzelfde met festivals als Lowlands die een soort buzz willen creëren rondom hun line-up en dat het vervolgens 1000x tegenvalt. Boek die namen en kondig ze gewoon aan. Bam, klaar! Als het goed is, is het goed als het slecht is dan bepalen de luisteraars dat zelf wel.quote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Als iedereen het weet gaat iedereen toch al. The Reflektors heeft gewoon te maken met het thema rond het album.
Botanique 2006 was ik bij, kleiner hebben ze in de Benelux niet gespeeld.quote:
Hah ik negeer het gewoon ook altijd een optie, lowlands valt altijd tegen dus kun je over buzzen wat je wilt.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik haat geheimzinnig gedoe om een bepaalde sfeer op te bouwen. Hetzelfde met festivals als Lowlands die een soort buzz willen creëren rondom hun line-up en dat het vervolgens 1000x tegenvalt. Boek die namen en kondig ze gewoon aan. Bam, klaar! Als het goed is, is het goed als het slecht is dan bepalen de luisteraars dat zelf wel.
Toen waren ze ook nog niet zoo groot als nu.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Botanique 2006 was ik bij, kleiner hebben ze in de Benelux niet gespeeld.
Gelukkig niet en toen maakte ze nog leuke muziek. De show die ik zag op pukkelpop 2009 was een regelrechte uitfluiting, nog een band zo erg Nick Cave worship zien doen en saai zien spelen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Toen waren ze ook nog niet zoo groot als nu.
In september dit jaar heb ik ze nog een uitstekende set zien spelen voor 250 man in Antwerpen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef brooklyndodger het volgende:
Botanique 2006 was ik bij, kleiner hebben ze in de Benelux niet gespeeld.
Speciale data uitgezonderd he wijsneusjequote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
In september dit jaar heb ik ze nog een uitstekende set zien spelen voor 250 man in Antwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |