Design en Exposure zijn leuke nummers, rest is wat ontoegankelijkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Ben nu verslaafd aan Reflektortoch maar gaan luisteren.
Glasser, die ik enorm tof vind, heeft al een tijdje een nieuw album. Misschien zijn er nog meer fans hier?
[ afbeelding ]
Dit is de opener maar er staan veel gavere nummers op het album. Soms een beetje poppy, dan weer experimentelerig, vooral veel mooie lagen stemmen en texturen
Haar vorige album Ring is ook enorm tof, al wat jaartjes oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Design en Exposure zijn leuke nummers, rest is wat ontoegankelijker
Die clip van Design
HalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave clip idd![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef kciR het volgende:
Tenue de soirée ou costume obligatoire - Avondkledij of kostuum verplicht
Zekerquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat Polica nieuw album heeft
Swearinquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 02:20 schreef Tchock het volgende:
Het is overigens een synoniem van Andrew Fox, maar die ken ik ook niet.
van't weekend beide albums gedraaid, geloof dat ik de eerste toch beter vind dan de nieuwe.quote:Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef brooklyndodger het volgende:
Swearin, geweldige plaat. Heb ook genoten afgelopen woensdag van swearin en waxthatchee in de winston kingdom.
quote:Op maandag 4 november 2013 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie trouwens dat YOUtube logo gezien op www.youtube.com linksboven?
Maar als je er op klikt kom je gewoon op de youtube page uit niet die van AF, dus een beetje faalreclame is het welquote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar gaat het laatste beetje reden om AF in een indie topic te bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |