Nee, daar kan ik ook niks mee...quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Toevallig had ik vandaag nog een leuk plaatje uit 2011 op.
Hier ga dit maar gewoon luisteren, je moet je ook helemaal niet in een hoekje forceren waar je niet wil zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik ook niks mee...
Huilen, huilen, huilen, huilen, huilen, huilen... Maar ze doet het niet... Huilen, huilen...
Fietsen, fietsen, fietsen, fietsen...
Nee.
Die is zooooo lekker! Een van de beste nummes van dit jaar,quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hier ga dit maar gewoon luisteren, je moet je ook helemaal niet in een hoekje forceren waar je niet wil zijn.
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Het nummer klopt ook niet want dit is het 118e topic.
Dat is volgens mij het werk van koning keizer Norrage.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.
De link naar de reeks is trouwens wel overzichtelijker.
Tel alle topics in de reeks maar. Zijn er 118.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nummer klopt wel hoor. Vorige topic was al het 118e.
De link naar de reeks is trouwens wel overzichtelijker.
Je hebt gelijk, maar deze twee topics missen nog:quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tel alle topics in de reeks maar. Zijn er 118.
Ik wilde 'NEW Indie'quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Deze TT faalt bijna net zo hard als bobs 'leuk topic'
Chapeau!
Ik ken er niet zo veel van, eigenlijk. Ik zag wel dat Forest Swords er ook bij is,quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Als ik in Nederland zat, zonder twijfel, want het is een geniale line-up.
Ja hoor, leuk album.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
Is Elephant Stone ondertussen al opgepikt hier?
Ik zat sterk te denken aan de zaterdag voor Ólafur Arnals, Forest Swords, Lauren Halo, Darkstar en DM Stith. Nu hebben ze alleen Forest Swords verplaatst naar de vrijdag.. Die wil ik eigenlijk wel heel graag zien, maar de rest vd vrijdag line-up vind ik weer minder. Hmm lastig lastigquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef DO2 het volgende:
Zijn er hier mensen die naar Le Guess Who? gaan?
Hmz... Dat zet me wel aan het denken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef kciR het volgende:
Ze staan nu de zaterdag op het Belgische Sonic City, daar staan ook wel erg toffe dingen. Haxan Cloak bijvoorbeeld ook
Wij waren de enige 2 die dat nummer in de dag top 5 hadden staan, lang geledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit blijft toch ook zo'n ontzettend bazennummer van ome Lou.
Verrek, daar is inderdaad ooit een top 5 over geweest. Excellente keuze van ons geweest dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Wij waren de enige 2 die dat nummer in de dag top 5 hadden staan, lang geleden
Zekerquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef DO2 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het werk van koning keizer Norrage.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:38 schreef DeMessias het volgende:
Heerlijk nummer uit de nieuwe Sony reclame
Iemand bekend met RY X?
Ik ben alleen al heel het weekend aanwezig voor linda perchapsquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:51 schreef DO2 het volgende:
Live ook overtuigend, zeker gaan zien als je kan.quote:
Altijd feestquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:17 schreef BoerBert het volgende:
Gister wel aardig genoten van Mac DeMarco.
Ik heb 't nooit live gezien, maar ik zou op basis van die twee albums (toch?) van 'm er geen 15 euro voor overhebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
Mensen, jullie ooit Youth Lagoon gezien, live? Is dat goed live? Ik vind het niet echt een typisch geschikt bandje voor live, maar ze staan 23 november voor 15 euro in Tivoli de Helling, dus wellicht even langsgaan
Ja eigenlijk niet. maar ik hoopte op iemand die ging zeggen dat ze helemaal geweldig zijn livequote:Op zaterdag 2 november 2013 13:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb 't nooit live gezien, maar ik zou op basis van die twee albums (toch?) van 'm er geen 15 euro voor overhebben.
Geweldige cover, heb alleen wel een paar keer moeten kijken voor ik de artiest ontcihferd hadquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Glasser, die ik enorm tof vind, heeft al een tijdje een nieuw album. Misschien zijn er nog meer fans hier?
Klopt helemaal. Ik heb hem gisteren toch ook maar eens gekocht. FS komt mogelijk in mijn top 3 dit jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:54 schreef Norrage het volgende:
Over groeibriljantjes gesproken (AF topic...), die Forest Swords wordt ook maar beter en beter zeg bij meer luisterbeurten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |