Echt de enige ook he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef debeterebob het volgende:
Enige die ik wel waardeer is Eefje![]()
Zeker, ik heb ze grappig genoeg ontdekt dankzij het "top 5 van de dag" topic hier, waar zij het onderwerp waren en ik het gek vond dat ik er nog nooit van had gehoord. Maar bazenband dusquote:
Ik luister meer Duits, Frans, Fins en Zweeds als ik de liedjes van Skik en Eefje niet mee telquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ook amper. Maar toch wel eens. Af en toe. Heeeel soms.
Toch wel aardige nummers hoor. Frans Halsema is ook een icoon.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef debeterebob het volgende:
http://www.hitsallertijde(...)%20-%20radio%202.htm
Hier word je niet blij van he
Kronenburger Park.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef debeterebob het volgende:
http://www.hitsallertijde(...)%20-%20radio%202.htm
Hier word je niet blij van he
Je vergeet IJslandsquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik luister meer Duits, Frans, Fins en Zweeds als ik de liedjes van Skik en Eefje niet mee tel
Jij bent de enige die het zo hard negeertquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef DO2 het volgende:
Dus... Wie luistert er hier - in dezen topique - nu regelmatig naar Nederlandstalige muziek?
Niemand toch? Ja, buiten Ranja, dan, he. Of wel, soms? Nee, toch? Ik bedoel maar...
Ik heb het album zowaar aangeschaft, ooit. Heb er nog spijt van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het zo hard negeertIk zie bijvoorbeeld niet in hoe gezien jouw smaak jij iets als het debuut van Spinvis niet prachtig zou vinden.
Ik heb er nog gewoond, was toen al een gewoon park.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Noemde ik al. Die is geweldig. Wellicht mijn beste Nederlandstalige nummer.
Gaat over hoeren, sex en drugs. Mooi man
Ik probeer het wel hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef DO2 het volgende:
Dus... Wie luistert er hier - in dezen topique - nu regelmatig naar Nederlandstalige muziek?
Niemand toch? Ja, buiten Ranja, dan, he. Of wel, soms? Nee, toch? Ik bedoel maar...
Toevallig had ik vandaag nog een leuk plaatje uit 2011 op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef DO2 het volgende:
Jup. Ben er wel eens geweest, familie in Nijmegenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb er nog gewoond, was toen al een gewoon park.
Heeft je vrouw toch niet doorquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Jup. Ben er wel eens geweest, familie in Nijmegen
Zo heb ik ook een park op loopafstand die in handen is gekomen van sex, drugs en gays
Blof kun je amper met Meeuwis vergelijken. Blof heeft nog wel hier en daar iets leuks gemaakt. Al is het niet link-waardigquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:29 schreef DO2 het volgende:
Blof en Guus Meeuwis... Ja, nee... Dan hoor ik nog liever mezelf schijten, als ik eerlijk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |