Jajaja... Maar werkelijk alle nummers die tot nog toe voorbij zijn gekomen zijn muzikaal gezien niemendalletjes.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek meuk noemen is hetzelfde als bijv. alle muziek uit Australië meuk noemen. Er valt genoeg te ontdekken....
Lekker plaatje hoor...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
EINDELIJK!!
Een van de beste nummers van dit jaar heeft eindelijk een tuubje......sterker nog....een geweldige clip
Check ook ff de eerste reactieHoe indie wil je het hebben
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jajaja... Maar werkelijk alle nummers die tot nog toe voorbij zijn gekomen zijn muzikaal gezien niemendalletjes.
Sommige zijn tekstueel gezien wel te pruimen, maar daarna houdt het eigenlijk al snel op.
quote:
We hadden het over goede nummers toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet Tijdmachine of Een Barkie?
Tja, als je scheurende gitaren boven gevoel prefereert heb je gelijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jajaja... Maar werkelijk alle nummers die tot nog toe voorbij zijn gekomen zijn muzikaal gezien niemendalletjes.
Sommige zijn tekstueel gezien wel te pruimen, maar daarna houdt het eigenlijk al snel op.
Tekstueel en muzikaal het beste nummer:quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Beetje flauw, hoor. Zo kan je alle teksten wel onderuit halen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stiekem wel hé.
Mooie discussie over de tekst:
(Ze hebben nog meer filmpjes, ook hele leuke over BLØF.)
Ja, las het net.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stiekem wel hé.
Mooie discussie over de tekst:
(Ze hebben nog meer filmpjes, ook hele leuke over BLØF.)
Goeie tekst, ook.quote:
Allemachtig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tekstueel en muzikaal het beste nummer:
Ja, Gorki... Daar luister ik weleens naar. Zo nu en dan. Soms. Zelden. Vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
Ook een geweldig Nederlandstalig nummer:
Ken Noordkaap niet....maar dit kan ik idd best waarderenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef Arn0 het volgende:
Noordkaap is ook best een goede Nederlandstalige groep. Met name bekend van hun hit "Ik hou van U" maar dit vind ik prachtig (en Moody ook, schat ik zo in):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |