Spinvis - Bagagedrager, Torre Florim en Roos Driebergen - Discotheek en een veilig klassieker van Doe Maar of zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef DO2 het volgende:
Mooiste nederlandstalige nummer... Roept u maar! Ik ga er even over nadenken. Het is niet bepaald mijn straatje.
Arn0quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef Arn0 het volgende:
Eindelijk is er een clip voor De Figurant, nu kan Moody vredig sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef DO2 het volgende:
Mooiste nederlandstalige nummer... Roept u maar! Ik ga er even over nadenken. Het is niet bepaald mijn straatje.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef DO2 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Arn0Met Imaad Wasif en Peter Adams kan je hetzelfde doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: En Turin Brakes, Bell XI en nog wel een paar.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met Imaad Wasif en Peter Adams kan je hetzelfde doen
EDIT: En Turin Brakes, Bell XI en nog wel een paar.
Die nieuwe Turin Brakes is toch wel een beetje zaad. De rest is wel tofquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik blijf proberen heDit is tenslotte een indie topic.....
Die durfde ik niet te noemen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
En dit is toch ook wel een erg sterk nummer....
Ik wilde hem niet postenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
Niet Tijdmachine of Een Barkie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
Beste Nederlandstalige nummer:
Opgezwolle - Regendans.
Nederlandstalige muziek meuk noemen is hetzelfde als bijv. alle muziek uit Australië meuk noemen. Er valt genoeg te ontdekken....quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:02 schreef DO2 het volgende:
Maar goed... Ik luister eigenlijk nooit naar die meuk.
Nieuwe Turin Brakes vind ik wel aardig. Blindsided Again is geweldig. (geen tuubje van helaas)quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die nieuwe Turin Brakes is toch wel een beetje zaad. De rest is wel tof
Stiekem wel hé.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:00 schreef Moody het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |