Wel lullig hoor op het schoolplein, want 'papa is een fokkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:27 schreef Moody het volgende:
Hoop dat mijn zoontje dit nooit meer terug leest
Papa is Moody? Nee joh! Hoe kom je daar bij? Papa zit niet eens op Fok!
Niet de hele tijd emogiffen tegen je zoon helpt wel, Moodyquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:27 schreef Moody het volgende:
Hoop dat mijn zoontje dit nooit meer terug leest
Papa is Moody? Nee joh! Hoe kom je daar bij? Papa zit niet eens op Fok!
Geef hem gewoon vertrouwen door '14.gif' te zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de hele tijd emogiffen tegen je zoon helpt wel, Moody
Hij staart wel 3 uur per dag naar zijn Elmo knuffel en maakt espresso-machine-achtige geluiden.quote:
Gaat op de checklistquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de hele tijd emogiffen tegen je zoon helpt wel, Moody
Niet blowen waar je zoontje bij is, is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Hij staart wel 3 uur per dag naar zijn Elmo knuffel en maakt espresso-machine-achtige geluiden.
[..]
Gaat op de checklist
Al is opvoeden nog best lastig. Je moet jezelf eerst helemaal veranderen, omdat je "het goede voorbeeld" moet zijn
Iedereen op Fok! is toch autistisch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel lullig hoor op het schoolplein, want 'papa is een fokker' Lekkere jeugd heeft dat kindje dan. Kan je hem niet beter gelijk afstaan aan jeugdzorg
![]()
Of is ie autistisch?
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Iedereen op Fok! is toch autistisch?
Is het gek als de eerste associatie dan is 'Hey, dat zegt SwJ ook altijd (met 2 hoofdletters inderdaad)'quote:
Je begint alvast goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Ben met mijn top 100 bezig.
Ik zal wel veel linkjes gaan posten hier terwijl ik dit doe
Verdient deze ook een plekje? Of wordt het iets anders van Sonic Youthquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Das een toppertje iddquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Top 100 nummers natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Das een toppertje idd
Top-100 albums of top-100 nummers?
Nobody Girl van 'm mag er ook bij hoorEn Dear Chicago.
Die zat ik ook net te luisteren (zonder in dit topic te kijken) vanwege mijn top 100.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Je moet ergens beginnen. Ik sta na tig jaar ook nog niet achter mijn top-100quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan vergeet ik 900 andere liedjes
Die van mij wordt altijd veel te snel heel eentonigquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan vergeet ik 900 andere liedjes
Ik zet The Decemberists gewoon weer op 1, net als in de albumlijstquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Ik sta na tig jaar ook nog niet achter mijn top-100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |