F*ckquote:Op maandag 4 november 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haha, Modest Mouse! Die is mooi.
Inderdaad, zo blij dat er weer een album komtquote:Op maandag 4 november 2013 23:53 schreef Moody het volgende:
Holding on for Life klinkt erg goed
http://www.brokenbells.com
Ik had 'm gisteren in m'n afspeellijst gezet, maar het duurt nog even voordat ik daar aangekomen benquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:08 schreef Norrage het volgende:
Niemand heeft gereageerd op mijn Studio - Yearbook 1 post! Het is een album van 2007, maar wel heel gelijkenissen met Darkside. Superpakkend, boeiende sfeer, af en toe onwijs poppy en ook ineens krautrockerig. Geweldig album
Iemand gaf die tip hier dacht ik, maar dat zal wel op een andere site geweest zijn
Ik heb nog geen verslag gezien tchock!quote:
Komt er ook niet denk ik. Druk met andere zaken. In elk geval was het echt een geweldig optreden. Cave is zo'n podiummens, en de Bad Seeds zijn zo'n geweldige bandquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verslag gezien tchock!
Goed gesprokenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:05 schreef Norrage het volgende:
Zit je niet in het Cave topic??
MUZ / Nick Cave and the Bad Seeds #3 Push the Sky Away
Mijn post:
Zo hoe fucking vet was dat zeg
Dat moet toch wel in mijn top 5 concerten ooit terecht komen![]()
Jubilee Street, Hiding All AwayHiggs Boson Blues
Mercy Seat
holy shit zeg. De enige smet vond ik eigenlijk de toegift, met nummers die ik net niet helemaal fantastisch vind, maar dat is maar een kleine kanttekening. 2 uur 15 minuten ook
Fantastisch concert, ongelooflijk goed. Waanzinnige afwisseling ook tussen hard, zacht, hard, subtiel en wat een podiumbeest. De duivelse versie van Bruce
Wij stonden beetje in het midden, rechts. Er was geen doorkomen aan, had wel wat meer vooraan willen staanquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:06 schreef Tchock het volgende:
Waar stond je? Ik stond met vriendinlief bijna helemaal vooraan ter hoogte van het rechter podiumpje. Dus elke keer als hij onze kant op kwam stond 'ie echt op luttele centimeters heen en weer te springen en schreeuwen
Wel wat meer dan aan onze kant, jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij stonden beetje in het midden, rechts. Er was geen doorkomen aan, had wel wat meer vooraan willen staan
Jammer dat je niet helemaal linksvoor stond, volgens mij heeft Nick daar 75% van de tijd doorgebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Yes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef Norrage het volgende:
Nu op naar the National donderdag! Ben je daar ook bij?
The National
quote:Zeurkous. Dat album is geweldig, van mij mogen ze alles vķķr High Violet weglaten op drie nummers naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, supergoedquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Zeurkous. Dat album is geweldig, van mij mogen ze alles vķķr High Violet weglaten op drie nummers na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |