Ik heb normaal 38/40 voor bovenkleding en heb bij de C&A een jas in 38 genomen en die zit goed bij mn schouders. Ik heb wel nog veel ruimte over bij mijn buik, dus hij kan nog even door groeienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef Chanty het volgende:
Ik zit op de c&a site te kijken naar zwangerschapsjassen. Normaal heb ik maat 34/36 maar vraag me af hoe dat bij positiekleding is. Is maat 36 dan sowieso goed voor mij of kan ik beter 38 nemen? Wat zijn jullie ervaringen mbt gewone maat en zwangerschapsmaat?
ok dat is wel zo handigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb normaal 38/40 voor bovenkleding en heb bij de C&A een jas in 38 genomen en die zit goed bij mn schouders. Ik heb wel nog veel ruimte over bij mijn buik, dus hij kan nog even door groeien
Linkje?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:32 schreef Limone het volgende:
Ik ben op youtube liedjes aan het zoeken met de naam en nu zit ik al een tijdje onbedaarlijk te huilen van de emotie (in mijn eentje)Ik denk dat we de goede keuze hebben gemaakt
.
En nu? Opluchting?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:28 schreef Chanty het volgende:
Heb het trouwens net aan mijn projectleider verteld. Het zit me allemaal wat hoog met uitzicht op werkeloosheid en hij merkte dat ik niet zo happy ben de laatste tijd. Dus maar verteld waar ik mee zit (ook al kan hij er niks aan veranderen) en dat ik zwanger ben wat ook niet echt meehelpt qua kansen op de arbeidsmarkt. Hij had overigens al een vermoeden vorige week maar durfde niet te vragen (altijd gevaarlijk natuurlijk om een vrouw te vragen of ze zwanger is als ze een buikje heeft). Hij vond me iig niet meer zo slank als anders dus blijkbaar heb ik toch al wat meer buik dan ik zelf dacht
Al vind ik dat ik het nu weer goed heb afgekleed met mijn nieuwe outfits.
Ha wij hadden ook een liedje bij de naam ( eigenlijk 2 maar vooral 1)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:32 schreef Limone het volgende:
Ik ben op youtube liedjes aan het zoeken met de naam en nu zit ik al een tijdje onbedaarlijk te huilen van de emotie (in mijn eentje)Ik denk dat we de goede keuze hebben gemaakt
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:40 schreef Limone het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kan er bij mij meisje achter mijn naam komen te staan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eventuele aanpassingen graag via dm/pm naar mij
Ennnn.... game on!
Nog even een handige tip:
[ afbeelding ]
En helaas, voor velen herkenhaar:
[ afbeelding ]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
De druk is er nu even af maar het verandert niets aan het feit dat ik midden maart op straat sta en er in mijn sector gewoon weinig werk is. Het blijft zogezien een klotesituatie want ze zijn gewoon blij me met maar het beleid is nu eenmaal dat je er na drie jaarcontracten uit ligtquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
De druk is er nu even af maar het verandert niets aan het feit dat ik midden maart op straat sta en er in mijn sector gewoon weinig werk is. Het blijft zogezien een klotesituatie want ze zijn gewoon blij me met maar het beleid is nu eenmaal dat je er na drie jaarcontracten uit ligt
Thanks, nu wil ik eiersalade.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:44 schreef Dot. het volgende:
De naam die bij ons op 1 staat heeft alleen een stom liedje op Youtube![]()
Ik heb net een broodje eiersalade op en nu heb ik ineens zo'n trek in nog meer eiersalade. Heb mn moeder maar even gesmst voor haar recept
Ja ik heb recht op 5 maanden ww als het goed is. Alleen vraag ike me af of ik recht heb op zwangerschapsverlof en uitkering? Als ik hier lees: http://www.uwv.nl/Particu(...)uitkering/index.aspx lijkt het alsof dat alleen is als ik binnen 10 weken na beeindiging van mijn contract beval en dat red ik dus net nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:49 schreef Dot. het volgende:
[..]
HerkenbaarMijn laatste tijdelijke contract loopt tot eind volgend jaar en vaste contracten zijn heel erg schaars...
Je krijgt trouwens wel WW als je contract wordt beëindigd he? Misschien helpt dat een beetje zodat je na je verlof verder kunt kijken?
Handigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:54 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Thanks, nu wil ik eiersalade.haha.
Wel fijn dat het hoge woord eruit is Chanty, maar rot dat het vooruitzicht er niet beter op wordt.![]()
Hier blijkt de enige zwangerschapsyoga-cursus in de regio niet vergoedt te worden door mijn zorgverzekeraar, waar alle anderen wel vergoeden. Stelletje ellendelingen. Het gaat me niet eens om het geld, het is veel meer een principiële kwestie (want Max. Verzekerd). En dan zeggen 'maar we vergoeden ontspannen bevallen bij de fysiotherapeut wel'. Das hetzelfde als een kilo appels willen en door de groenteboer een kilo peren aangeboden krijgen. Als ik peren wil, koop ik wel peren
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Handigwoon je in zo'n afgelegen regio dan dat er maar 1 cursus aangeboden wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind t wel meevallen, maar de trein rijdt na ons niet meer verder (want anders is plons water), dus dat zegt misschien ook een hoop
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
[..]* proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
[..]Jaaaaaaaaaaaa....dank u! Dit is het perfecte liedje voor de volgende playbackshow tijdens het dorpsfeest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:05 schreef Kimpossible het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind t wel meevallen, maar de trein rijdt na ons niet meer verder (want anders is plons water), dus dat zegt misschien ook een hoopmja toch meer een uithoek dan de randstad. MB is te ver weg?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Groot gelijk hoor dat zou ik ook doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef Kimpossible het volgende:
Nope, ga daar nu ook (want praktijk met diverse dagen/locaties), maar ook daar geen alternatieven. Eerste optie is volgens mij 30 km verderop en dat vind ik ook wat overdreven. Temeer aangezien de cursus hier heeel goed aangeschreven staat en door iedere kraamzorginstantie wordt geroemd.
Ik ga denk ik maar de klachtenprocedures in als ze niet vergoeden. Gewoon omdat het kan. En tijdens m'n verlof heb ik vast tijd voor dat soort principiële hoogstandjes. Hahaha.
Kun je niet alvast even langs bij het CWI om het na te vragen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik heb recht op 5 maanden ww als het goed is. Alleen vraag ike me af of ik recht heb op zwangerschapsverlof en uitkering? Als ik hier lees: http://www.uwv.nl/Particu(...)uitkering/index.aspx lijkt het alsof dat alleen is als ik binnen 10 weken na beeindiging van mijn contract beval en dat red ik dus net niet
Maarja, liever heb ik in september sowieso weer een baan. Maar het zou wel fijn zijn als ik weet dat ik wel recht heb op verlof en uitkering.
Ik hou mezelf maar voor dat thuiszitten met een baby de beste tijd is om thuis te zitten. Is er in jouw sector een beetje makkelijk werk te vinden Dot?
Ga binnenkort even bellen inderdaad. En ja dat is ook geen hoek waar de banen voor het oprapen liggenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kun je niet alvast even langs bij het CWI om het na te vragen?
Ik werk in de culturele sector, dus dat is ook niet echt heel erg riant met banen helaas... Ik hoop gewoon hard op een vast contract, want ik heb het hier prima naar mn zin
Met je (zorg)verzekering kun je toch beter nog even wachten, omdat meestal pas ergens half november bij de meeste verzekeraars vergoedingen, voorwaarden, premies en dergelijke bekend zijn. Hoef je het voor nu niet op 'geen fut' te houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:59 schreef Purple010 het volgende:
@kim ik had me ook voorgenomen om dergelijke opstaande zaken op te pakken. Wil bijvoorbeeld onze verzekering oversluiten, maar puntje bij paaltje heb ik helemaal geen fut om het allemaal uit te zoeken. Terwijl het volgens mij best verstandig is.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Je kijkt tv op de hometrainerecht? Pff moet er niet aan denken!
Ik begin de dag met dochter naar school brengen, beetje opruimen/poetsen/ was doen. Daarna kom ik meestal niet verder als bankhangen.
9 uur dr phil![]()
Smiddags teen mom![]()
![]()
En voor de rest tijd vullen met zappen tussen mtv tlc en ci.
Tenzij ik iets beters heb opgenomen of gedownload.
Mooier kan ik t niet maken
Dit klopt! Ik heb het uitgezocht dit jaar. Na je verlof gaan je ww en sollicitatieplicht weer in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:46 schreef Hobbesje het volgende:
Chanty in de regel boven het lijstje staat volgens mij dat je gedurende je uitkering verlof krijgt, dat haalt ook de solicitatieplicht gedurende je ww uitkering eraf.
Wat ontzettend fijn Soempie! Heerlijk als je zoveel steun hebt van lieve mensen om je heen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef Soempie het volgende:
Vorige topic half bijgelezen. Heel veel lieve berichtjes gekregen, zag ik.Op het moment dat ik het even niet meer zo zag belde een van de oma's met de vraag of ze langs kon komen om me te helpen. Echt te gek, want ze moet helemaal uit Duitsland komen.
Maar ze komt een dagje helpen met het grotere schoonmaakwerk.
![]()
En daarna heeft m'n man aan zijn moeder gevraagd of ze een dagje op onze dreumes kan passen, zodat we een dag onze handen vrij hebben. En vandaag afgesproken dat we dan niet gaan klussen of opruimen, maar dat we een dagje Antwerpen doen nog.![]()
Voelt echt heel fijn, beetje steun van de oma's.
Dat klopt idd dat wist ik al. Maar ik snap niet goed wat ze met die tien weken bedoelen. 15 maart stopt mijn contract en 15 juni is mijn vermoedelijke bevallingsdatum. Dus als ik uit dienst ga duurt het nog meer dan tien weken voor ik moet bevallen. En er lijkt te staan dat je recht hebt op verlof als je binnen tien weken na je uitdiensttreding bevalt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:07 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dit klopt! Ik heb het uitgezocht dit jaar. Na je verlof gaan je ww en sollicitatieplicht weer in.
Dat van die 10 weken kom ik nergens tegen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat klopt idd dat wist ik al. Maar ik snap niet goed wat ze met die tien weken bedoelen. 15 maart stopt mijn contract en 15 juni is mijn vermoedelijke bevallingsdatum. Dus als ik uit dienst ga duurt het nog meer dan tien weken voor ik moet bevallen. En er lijkt te staan dat je recht hebt op verlof als je binnen tien weken na je uitdiensttreding bevalt.
Zo lees ik het nu dus dan heb ik geen recht op verlof. Elders las ik dat die 10 weken regel geldt als je zelf ontslag neemt. Uitzoekpuntje dus maar gok dat me dat 1 telefoontje naar het Uwv kost
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat van die 10 weken kom ik nergens tegen?
Mijn WW loopt dan nog, maar ben wel meer dan 10 weken uit dienst. Maar heb nu dit gevonden op een ander forum:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:15 schreef Soempie het volgende:
Geldt voor jou dan niet deze situatie:
Uw vermoedelijke bevallingsdatum ligt binnen 10 weken na het einde van uw WW-uitkering
?
Hm, die kun je ook op verschillende manieren lezen.
Dus die punten lijken een aanvulling te zijn. Dus je hebt recht op verlof en dat heb je OOK als...blabla voorwaarden. Dus dan hoef ik niet te kijken naar die aanvullende voorwaarden want ik ga gewoon WW aanvragen en punt 2 lijkt dus meer van toepassing als je uit dienst bent en geen WW aanvraagt maar wel binnen tien weken bevalt.quote:Er is een nawerking van 10 weken. Dat betekent dat als je ww uitkering afloopt 10 weken of minder voor je uitgerekende datum, je toch gewoon de zwangerschapsuitkering krijgt. Stel dat je ww eindigt 9 weken voor de uitgerekende datum, dan kun je vanaf 6 weken voor de uitgerekende datum een een zwangerschapsuitkering krijgen. Die die weken daar tussen krijg je niks, want geen recht meer op ww, en nog niet op zwangerschapsuitkering. Je zou alleen eventueel in aanmerking kunnen komen voor bijstand, mits je geen partner hebt met voldoende inkomen etc.
Ja dat idee heb ik nu idd ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:15 schreef Soempie het volgende:
Geldt voor jou dan niet deze situatie:
Uw vermoedelijke bevallingsdatum ligt binnen 10 weken na het einde van uw WW-uitkering
?
Hm, die kun je ook op verschillende manieren lezen.
Je hebt WW dan, toch? Want dan geldt toch gewoon: Bent u zwanger en ontvangt u een WW-uitkering, Ziektewet-uitkering of een loongerelateerde WGA-uitkering? Dan krijgt u in de periode rond uw bevalling zwangerschaps- en bevallingsverlof.
Punt 2 lijkt me dan alleen van toepassing als iemand geen recht heeft op een van de drie uitkeringen.
Zo zit ik idd ook aan mijn vijfde contract. Ik moest nog even afstuderen en dat is best relax als je WW krijgtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:29 schreef Kursor het volgende:
Chanty, misschien dat je werkgever weer opnieuw met tijdelijke contracten wil beginnen na je verlofperiode?
Mij werd een aantal maanden voor het aflopen van m'n derde contract (bereiken vijf haar) zelfs gekscherend door P&O 'geadviseerd' zwanger te worden, dan kon ik makkelijk na een aantal maanden weer terugkomen. Toch maar een soort vaste aanstelling gekregen (jaren geleden).
De ontslagbescherming tijdens zwangerschap geldt niet voor aflopende contracten, net zoals ontslagverboden tijdens ziekte niet van toepassing zijn op het moment dat je contract van rechtswege eindigtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:19 schreef Enfermera het volgende:
Whehe coco die plaatjes XD
Chanty; hangt af van het merk.. meestal kan je gewoon de maat nemen die je altijd neemt.
En als je zwanger bent mogen ze je toch niet ontslaan.. ook niet in je verlof.. of zie ik het nu verkeerd? Zelfs met een contract voor bepaalde tijd dacht ik..
Limone whaha![]()
fijn dat je keuze goed voelt!
Blablabla herkenbaar dat tv kijkenwhehe.
Soempie wat fijn
Bijzonder.. want ik had toch echt een tijdelijk contract dat wel verlengd werd tot na mn verlof terwijl men me dus wel kwijt wilde zeg maar. Maar okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
De ontslagbescherming tijdens zwangerschap geldt niet voor aflopende contracten, net zoals ontslagverboden tijdens ziekte niet van toepassing zijn op het moment dat je contract van rechtswege eindigt![]()
/einde P&Omodus
Das vriendelijk van je (ex?)werkgever, maar dat is geen verplichting. Kanttekening is wel dat de zwangerschap uiteraard nooit de reden mag zijn om niet te verlengen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bijzonder.. want ik had toch echt een tijdelijk contract dat wel verlengd werd tot na mn verlof terwijl men me dus wel kwijt wilde zeg maar. Maar oke
Ah oke.. Weer wat geleerd. Oh, dat was het allemaal zeker wel hoor, ze hebben me ondanks het op papier 'netjes doen' wel me gewoon eruit gewerkt omdat ik zwanger was. Magoed, das verleden tijd.. Huidige werkgever is een stuk relaxter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Das vriendelijk van je (ex?)werkgever, maar dat is geen verplichting. Kanttekening is wel dat de zwangerschap uiteraard nooit de reden mag zijn om niet te verlengen.
Het vervelende is dat die dingen lastig hard te maken zijn 'voor het hekje', maar officieel mag het natuurlijk echt niet, want ongelijke behandeling en zulks. Mja, fraaie wettelijke kaders sluiten nare praktijksituaties nooit uit. Goed dat je nu een fijnere werkgever hebt!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke.. Weer wat geleerd. Oh, dat was het allemaal zeker wel hoor, ze hebben me ondanks het op papier 'netjes doen' wel me gewoon eruit gewerkt omdat ik zwanger was. Magoed, das verleden tijd.. Huidige werkgever is een stuk relaxter.
Precies.. dat is het. Ik weet het maar mijn werkgever vond dat ie alles goed had gedaan.. dus ja. Ik laat het erbij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Het vervelende is dat die dingen lastig hard te maken zijn 'voor het hekje', maar officieel mag het natuurlijk echt niet, want ongelijke behandeling en zulks. Mja, fraaie wettelijke kaders sluiten nare praktijksituaties nooit uit. Goed dat je nu een fijnere werkgever hebt!
Ik ook. Ik ben zoo blij met mijn vaste contract (vriend daarentegen..) , al zegt dat anno 2013 ook niets meer. Binnen nu en 2 jaar moet er bij ons ook cumulatief 20 procent uitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies.. dat is het. Ik weet het maar mijn werkgever vond dat ie alles goed had gedaan.. dus ja. Ik laat het erbij.
Zeker! Daarom kan ik me ook zo goed voorstellen hoe naar het is om in je zwangerschap (wat een leuke tijd moet zijn!) je zorgen moet gaan lopen om je baan en zulks.
Ja precies.. nee, zelfs met een vast contract ben je het niet geheel meer zeker. Natuurlijk wel íets zekerder, maar toch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:02 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben zoo blij met mijn vaste contract (vriend daarentegen..) , al zegt dat anno 2013 ook niets meer. Binnen nu en 2 jaar moet er bij ons ook cumulatief 20 procent uit. Nu zit ik qua afspiegeling wel gunstig, maar toch. Ik leef mee met Dot en Chanty en iedereen in dezelfde situatie.
De arbeidsmarkt zuigt echt. Ik ben ook ontzettend tegen de versoepeling van het ontslagrecht, ondanks (of misschien juist door?) mijn functie. Ik zie te veel managers nu al door de mazen van de wet heen proberen te fietsen en das echt niet m'n ding, ook niet in het bedrijfsbelang denkend.
Ja, in principe wel, maar geldt dat ook als je die truc krap 2 jaar terug al eens hebt uitgehaald?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef Kimpossible het volgende:
Cantare!welkom en gefeliciteerd!
Ik durf het ook zo niet te zeggen qua ww-recht, maar als je contract afloopt vlak voor je verlof begint, heb je volgens mij wel recht op zwangerschaps en bevallingsuitkering.
dank je!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Cantare ik heb je toegevoegdGefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Cantare het volgende:
Ik sluit me aan, bij mij zit het er dik in dat mijn contract weer niet verlengd wordt vanwege mijn zwangerschap. De vorige keer vond ik het niet zo'n probleem omdat ik WW en een zwangerschapsuitkering kreeg, maar ik ben bang dat dat er nu niet in zit (ik weet niet of je daar wel 2 keer recht op hebt). En bovendien vind ik dat mijn werkgever best íets voor me mag overhebben. Dus ik ben van plan me er dit keer niet zo makkelijk bij neer te leggen.
Ik ben dus zwangerVandaag goeie echo gehad. Wel een weekje minder ver dan gedacht, 8w1d nu. Maar jeej.
![]()
Mag ik in de OP met 11 juni 2014 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar hoop ik wel op dat ik terug mag komen, maar daar hoopte ik ook al zonder zwangerschap op. Alleen is dat afhankelijk van of er geld is voor de onderzoeken die ik doe en hoe de pet van de directeur staat. Mijn projectleider zegt dat hij me graag zou willen houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:29 schreef Kursor het volgende:
Chanty, misschien dat je werkgever weer opnieuw met tijdelijke contracten wil beginnen na je verlofperiode?
Mij werd een aantal maanden voor het aflopen van m'n derde contract (bereiken vijf haar) zelfs gekscherend door P&O 'geadviseerd' zwanger te worden, dan kon ik makkelijk na een aantal maanden weer terugkomen. Toch maar een soort vaste aanstelling gekregen (jaren geleden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hoeven me ook niet te ontslaan. Zoals hier al gezegd is loopt mijn contract gewoon af. Ze hoeven geen reden te geven waarom dit niet wordt verlengd. Sowieso, als ze willen verlengen dan krijg ik automatisch een vast contract (4e jaarcontract) en die geven ze bij ons dus niet. Dus enige optie om bij deze werkgever te blijven is dat ik na 3 maanden of meer terug mag komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:19 schreef Enfermera het volgende:
Whehe coco die plaatjes XD
Chanty; hangt af van het merk.. meestal kan je gewoon de maat nemen die je altijd neemt.
En als je zwanger bent mogen ze je toch niet ontslaan.. ook niet in je verlof.. of zie ik het nu verkeerd? Zelfs met een contract voor bepaalde tijd dacht ik..
Limone whaha![]()
fijn dat je keuze goed voelt!
Blablabla herkenbaar dat tv kijkenwhehe.
Soempie wat fijnChanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Hmm... Krijg de melding dat een moderator de reactie heeft gesloten en dat ik dus niks meer kan aanpassen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Kan er bij mij meisje achter mijn naam komen te staan?
Hey! Wat leuk! Gefeliciteerd dame!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Cantare het volgende:
Ik sluit me aan, bij mij zit het er dik in dat mijn contract weer niet verlengd wordt vanwege mijn zwangerschap. De vorige keer vond ik het niet zo'n probleem omdat ik WW en een zwangerschapsuitkering kreeg, maar ik ben bang dat dat er nu niet in zit (ik weet niet of je daar wel 2 keer recht op hebt). En bovendien vind ik dat mijn werkgever best íets voor me mag overhebben. Dus ik ben van plan me er dit keer niet zo makkelijk bij neer te leggen.
Ik ben dus zwangerVandaag goeie echo gehad. Wel een weekje minder ver dan gedacht, 8w1d nu. Maar jeej.
![]()
Mag ik in de OP met 11 juni 2014 ?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Kan er bij mij meisje achter mijn naam komen te staan?
Ik heb hem aangepast.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm... Krijg de melding dat een moderator de reactie heeft gesloten en dat ik dus niks meer kan aanpassen.
Dank jequote:Op vrijdag 1 november 2013 04:29 schreef flowerbox het volgende:
Cantare, welkom hier en gefeliciteerd!
Klinkt leuk ,Burdie die slinger. Creatief met vilt. Komt die voor het raam als baby geboren is of is het meer voor op de babykamer?
Wil even iemand tegen mijn maag zeggen dat zuur nu wel weer leuk is geweest?
Misschien lekt je tiet! Heb ik ook al een tijdje. Of slijmprop verloren? Geen idee hoe het uitziet.... Vruchtwater is helder he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:59 schreef martine1984 het volgende:
Goedemorgen dames iedereen een beetje lekker kunnen slapen? Klaproos wat naar die buikpijn, gaan ze in het ziekenhuis je urine op kweek zetten? Lektieten in badheb ik ook warmte doet wonderen voor de productie.
Ow ja vandaag heb ik meldplicht, 37 weken al weer. En per vandaag zou ik gewoon thuis mogen bevallen. Wordt hoog tijd voor de baby wasjes en zo. Ff iets goors (sorry voor de ontbijtende onder ons maar ik weet niet hoe ik een spoiler kan plaatsen via mn telefoon) werd wakker en had een hele witte vlek in mn bed, en dat terwijl ik wel met ondergoed slaap. Zal het afscheiding zijn die dwars door mn onderbroek heen is gegaan?
Succes Cocie!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meldplicht voor martine
Bedankt voor de succeswensenOm 9.20u heb ik de echo en dan om 9.40u gesprek met de gyn. Lekker snel al dus
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Limone het volgende:
Het is november! De maand waarin ik moeder word!![]()
En wat zij zegt! Extra scrollen, er per ongeluk op drukken omdat ze later in beeld komen dan de rest van het forum (iig op mijn telefoon) en soms blijft er ook gewoon een leeg vak staan waardoor het net lijkt als of Fok! stuk is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:
Wat zijn die reclames via de mobiele versie ineens gigantisch. Irritant
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En wat zij zegt! Extra scrollen, er per ongeluk op drukken omdat ze later in beeld komen dan de rest van het forum (iig op mijn telefoon) en soms blijft er ook gewoon een leeg vak staan waardoor het net lijkt als of Fok! stuk is.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:44 schreef ProjSkippy het volgende:
--
Huuuuu, wat is het eng om mini ineens helemaal niet meer te voelen. De kleine heeft sinds een behoorlijk aantal weken een ritme bedacht waarbij er 's nachts ook veel bewogen dient te worden. Want slapen is voor mietjes, duhh. De afgelopen 3 nachten ben ik zelfs gewoon compleet in elkaar getrapt steeds waardoor slapen echt nauwelijks lukte. En vannacht.. Niets. Gewoon echt niets. Ook geen reactie uit te lokken. Dus in plaats van gebruik te maken van de rust heb ik juist heel onrustig in bed gelegen.
Maarrrrr, inmiddels vliegt m'n buik nu sinds een half uur weer alle kanten op.![]()
Ik hoop wel dat mini dit niet nog een keer doet. Bah.
Ik voel dezelfde drukquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik vind december nu ook zo vreselijk dichtbij komen. En technisch gezien 'mag' ik eind deze maand ook al werpen!
Ik wil echt een 'kop in het zand-smiley' hier.
Het is die kaaklijn he! Dat zei ik ook meteen alquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:34 schreef Kyara het volgende:
Oh Coco, je krijgt een jongetje! Echt duidelijk!
Ja dat, en in combinatie met de houding. Het voelt voor mij ook als een jongetje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is die kaaklijn he! Dat zei ik ook meteen al![]()
Het voelt wel als een jongetje tot nu toe, overigens. Dus ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even een plaatje bij het eerdere praatje
We krijgen een alien!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Martijn tegen Saar: "je blijft in ieder geval de knapste"
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wup
Help me eens met het plaatje, ik zie niet zo goed wat ik precies moet zien![]()
Wij hadden ons toen de pil in juni 2012 de vuilnisbak in ging voorgenomen om december 'over te slaan' als bevalmaand:quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Purple010 het volgende:
Ladies en voornamelijk sethiwe, zijn jullie niet bang voor een 5 december kindje? Of maken jullie je daar niet druk om?
Ik snap ook wel dat je het soms niet voor het kiezen hebt, maar die datum zou ik gewoon lastig vinden...
Ik zie er ook helemaal niks in maar ik hoop toch dat ik volgende week ook zo'n mooi plaatje krijgquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Cantare het volgende:
Dit is trouwens mijn 8 weken-kind. Ik zie er weinig in, maar het knipperde en had een hoofd en romp, dus het zal toch wel een echt mensje zijn.
[ afbeelding ]
Zeg, meld jij dat nu opeens hier tussen neus en lippen door of heb ik dingen over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef Cantare het volgende:
Goede echo's!
Zo, Coco een week cadeau, wat relaxed! Mij pakten ze gisteren een week af. Grmbl.
Wupwup, hoe moet ik de echo precies bekijken? Is het het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle dames met werk/contracten stress, lijkt me heel vervelend
voor alle andere mijlpalen!
ik blijf proberen goed bij te lezen en overal op te reageren, gaat alleen niet zo goed als ik zou willen![]()
![]()
Oh, en mijn datum is bijgesteld naar 13 mei!!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Whahahaha Wup!
Wat een hoop goede echo's:
WupWup![]()
Cocoalien
![]()
Cantare![]()
En ikzelf natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle dames met werk/contracten stress, lijkt me heel vervelend
voor alle andere mijlpalen!
ik blijf proberen goed bij te lezen en overal op te reageren, gaat alleen niet zo goed als ik zou willen![]()
![]()
Oh, en mijn datum is bijgesteld naar 13 mei!!voor je mooie echo en testuitslag.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Cantare het volgende:
Dit is trouwens mijn 8 weken-kind. Ik zie er weinig in, maar het knipperde en had een hoofd en romp, dus het zal toch wel een echt mensje zijn.
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd met de hoofd-romp-knipper-in-je-buik!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Cantare het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geniet nu van een ziekenhuis maaltijd. Had net ctg ivm minder beweging voelen maar er waren teveel harde buiken dus nu afwachten wat ze daar mee willen doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Mabawa. het volgende:
Pvoesss hoe is het nu? Duidelijkheid, ab kuurtje voorbij en minder moe
Ja, jouw verhaal had ik idd in m'n achterhoofd, dus we hebben hem erg zorgvuldig uitgezocht. De rest die er stond waren echt 3x niks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef DJMomo het volgende:
Oh pvoess sterkte!
Dot. Breek me de bek niet open van bo pi ta outlet. Heb er nog nachtmerries van! Aan der andere kant vind ik Sjaaks kamer wel heul tof geworden.
Hoera voor alle echo's (met wat schrik voor tap) mijlpalen en jompels!
Pff hier teveel gesjouwd met Sjaak vandaag. Partij last van buik, rug en bekken. Vent breekt nog even de tent af met Sjaak, kan ik mooi even op de bank.
Oh jeetje wat een gedoe weer. Fijn dat het ctg goed is in ieder geval. Even afwachten dus nog. Sterkte!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik geniet nu van een ziekenhuis maaltijd. Had net ctg ivm minder beweging voelen maar er waren teveel harde buiken dus nu afwachten wat ze daar mee willen doen.
Kan door de blaas komen. Maar dat wachten we nu af.
P.s. verkeerde account sorry hah
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Mabawa. het volgende:
Jompels voor alle goede echo's!![]()
Kusje voor alle lastige werkgevallen en ziekmeldingen
Nog meer jompels voor de kwispeldagen![]()
/Luiheid
Oh ik was helemaal vergeten om te reageren op Sjaaks' babydokter-droom. Terwijl ik dat echt über schattig vond!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef DJMomo het volgende:
Oh pvoess sterkte!
Dot. Breek me de bek niet open van bo pi ta outlet. Heb er nog nachtmerries van! Aan der andere kant vind ik Sjaaks kamer wel heul tof geworden.
Hoera voor alle echo's (met wat schrik voor tap) mijlpalen en jompels!
Pff hier teveel gesjouwd met Sjaak vandaag. Partij last van buik, rug en bekken. Vent breekt nog even de tent af met Sjaak, kan ik mooi even op de bank.
Ik zal kijken of t later vanavond lukt m wel te postenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Soempie het volgende:
TAP, wat een schrik en daarna opluchting.Maar wel een goede echo.
En ik ben wel heel benieuwd naar de foto, klinkt zo lief.
Dus als je later nog tijd hebt om hem te posten?
Ben je de vorige zwangerschap lang bang geweest dat het mis zou gaan/ zijn? Of was dat na een bepaalde termijn over?
Nummer 1 is heel sportief juist!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van luiheid?
- Vrijen als je de hik hebt.![]()
- Met een zwangere vrouw trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik belde lief "Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hormonen!"
Waarop hij zei: "Nu naar huis, eerst eten, vanavond ben ik op tijd thuis en dan kijken we overal samen naar. Denk maar aan vanmorgen."
Vanmorgen lagen we in bed, Stuitje werd ook wakker en begon te schoppen. Lief was eindelijk eens op tijd, legde zijn hand op mijn buik en zei "Oooh.. ik voel haar schoppen!"
En nu heb ik weer hormonen..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
5 december zou niet mijn voorkeur zijn om te bevallen. Maar mocht het zo zijn, dan is het maar zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Purple010 het volgende:
Ladies en voornamelijk sethiwe, zijn jullie niet bang voor een 5 december kindje? Of maken jullie je daar niet druk om?
Ik snap ook wel dat je het soms niet voor het kiezen hebt, maar die datum zou ik gewoon lastig vinden...
Zeg, ik heb helemaal gemist welke kloon je was! Wie was je nou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef Cantare het volgende:
Zo, Coco een week cadeau, wat relaxed! Mij pakten ze gisteren een week af. Grmbl.
Op die bovenste paint lijkt dat ene handje net een enorm oorquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Bovenste dus gezicht bijna recht van voren met handje erbovenop. Onderste mond en neus met handje scherper in beeld.
Ik had dat ook verwacht, maar bij mij valt het ontzettend mee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik denk trouwens dat je een slecht afgelopen zwangerschap altijd met je mee blijft dragen en dat het altijd in je achterhoofd blijft zitten.
Smakkerd voor je hormonenquote:
Dit is echt zooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef RunForrestRun het volgende:
Verder vandaag echt een hormonsterdag gehad. Eerst de stad in voor een cadeau dat drie keer zo duur uitviel als begroot, en ik kon gewoon van de stress en de hormonen niet besluiten of ik het alternatief zou meenemen. Daarna naar een ander winkelcentrum voor een cadeau dat uitverkocht bleek. Toen probeerde ik iets anders af te rekenen, geen saldo meer.
Dus ik belde lief "Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hormonen!"
Het drankje was vies, en daarna werd ik duizelig van de honger... Gelukkig was mijn man mee om te rijdenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef DJMomo het volgende:
burd, idd, hoe was de suikertest? die hoefde ik niet gelukkig. Wel ijzer en bloedgroep (nee, rhesus factor) baby. Dat kan vanaf volgende week geloof ik (niet goed opgelet...)
Het is denk ik iets wat tussen mijn oren zit, maar bij de mannen waarvan ik weet dat ze het gedaan hebben, heb ik altijd zo'nquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef Cantare het volgende:
Nikki, fijn dat het goed gaat. Hopen dat ze zo netjes blijven liggen! En een sterilisatie... hier willen we dat ook wel maar liever bij mijn man. Heb het idee dat dat een kleinere ingreep is. Wat is de reden dat jullie dit kiezen? Gewoon benieuwd hoor.
Als je je er druk over maakt zou je de vk kunnen bellen om het voor te leggen. Ikzelf zou alleen denken shit ik ga beter opletten. Want de kans blijft natuurlijk klein. Maar wel balenquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik was gisteren uit eten en zusje en ik bestelden hetzelfde. Mexicaanse fajita's van ossehaaspuntjes. Hebben ze de doorbakken aan mijn zusje gegeven en mij de medium, ze waren dus een beetje roze van binnen. Ik kwam er pas na een paar stukjes achter en toen hebben zusje en ik geruild. Op dat moment dacht ik niet meer dan "oh sjips", maar ik vind het toch niet grappig merk ik.Moet ik er nu iets mee doen, als in bloed laten checken of iets, of is het gewoon jammer maar helaas?
Oh jasses. Nu wel weg hoop ik?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het drankje was vies, en daarna werd ik duizelig van de honger... Gelukkig was mijn man mee om te rijden. Ben de hele dag nog misselijk geweest
.
De uitslag krijg ik volgende week pas via de vk.
Heb je bij Sjaak anti-D gehad?
Rustig aan doen met je bekken he.
Ja ging ineens bij iedereen lief lopen doen en weglopen van huis. Terwijl het mijn eenkennige kat is Grrrrr.quote:
Ze staan er weerquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef Limone het volgende:
[..]
maar welk een drama, zeg. Had je nou foto's gepost van de kamer?
Gelukkig ben ik niet de enigequote:
Heb geen energie voor monsterpost, maar wil jou wel even veel sterkte wensen! Goed dat ze vroeg hebben ingegrepen! Ik heb tijdens mijn vorige zeangerschap gehad en bij mij hebben ze gewacht. Totdat ik dus met spoed midden in de nacht geopereerd moest worden toen ik 16 weken zwanger wasquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:37 schreef Ikina het volgende:
Goedemorgen bla
Ik had het hier ook niet gemeld (kop in het zand, zeg je het niet, gebeurt het niet)
De afweging van de gyn was als volgt: het geeft pijnklachten (op sommige dagen enorm), hij is groot, eruit moet hij toch en het risico is groot dat door de druk van het groeiende kindje de hele cyste met eierstok gaat kantelen waardoor het spoed wordt. Nu konden ze er nog makkelijk bij, over een paar maanden zit het kind ervoor..
Helaas bleek het hele gevaarte al volledig om de ad gedraaid te zijn helaas, dus het is alleen maar beter dat hij er nu uitgehaald is.
Wow Bla you did it!! Goeie post!quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mawaba..aahwtegen niet te pellen eieren kan ik ook niet tegen hoor..heb wel een zo'n ei door de hele keuken geflikkerd uit frustratie (en dat was zonder invloed van hormonen
)
Hopelijk wordt de rest van je dag beter
Hier lekker beetje uitgeslapen, maar wel binnen half uur na wakker worden alweer hoofdpijn..rete irritant! zo maar aan de paracetamol.
En dochterlief is echt enorm verkouden dus ik hoop dat beeb nog even blijft zitten tot dat weg is
Wel nog sterretjes en hoofdpijn, maar Wiebel (man) neemt nu wel opeens heel veel over, dus dat is wel lekker. Zo lief ook om M. en z'n papa samen te horen, terwijl ik nog in bed lig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Soemps, schrikken! Hoe voel je je inmiddels?
Kun je er al een beetje om lachen?quote:
Wat is leuk?quote:
Ah, dat is fijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Soempie het volgende:
TAPHopelijk ook dit keer na de SEO minder zorgen.
Mabawa met meldplicht!
[..]
Wel nog sterretjes en hoofdpijn, maar Wiebel (man) neemt nu wel opeens heel veel over, dus dat is wel lekker. Zo lief ook om M. en z'n papa samen te horen, terwijl ik nog in bed lig.
Soms is dat ook het beste inderdaad, lekker je bed inquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Coco ja mijn humeur was weer oke nadat ik met dochterlief had zitten knutselen aan onze stoomboot met een bak pepernoten.
Ben wel op tijd naar bed gegaan aangezien sávonds mijn kut humeur weer terug kwam. achja
quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:17 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff lekker begin van de dag hier. Ik vroeg vriendje om ontbijt te maken en had trek in gekookte eitjes.Allereerst veel te zacht en niet onder koud water gehouden dus niet te pellen. Bovendien het verkeerde brood gebruikt (Echt waarom niet eerst het oude brood opmaken?? Nee lekker vers brood gebruiken dat ik had gekocht voor neefje die hier komt slapen)
Na 1000 zuchten omdat ik mijn ei niet gepeld kreeg stond hij op om nieuwe te maken... ik erachter aan met de boodschap:'Als er iemand eitjes kookt ben ik het wel'.Trek de doos uit zijn hand en laat alle eieren vallen
![]()
Huilen huilen huilen en vriend is naar de slaapkamer gevlucht.
Lekker warrig hormonenverhaal![]()
![]()
Boeh wat een verhaalquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:37 schreef Ikina het volgende:
De afweging van de gyn was als volgt: het geeft pijnklachten (op sommige dagen enorm), hij is groot, eruit moet hij toch en het risico is groot dat door de druk van het groeiende kindje de hele cyste met eierstok gaat kantelen waardoor het spoed wordt. Nu konden ze er nog makkelijk bij, over een paar maanden zit het kind ervoor..
Helaas bleek het hele gevaarte al volledig om de ad gedraaid te zijn helaas, dus het is alleen maar beter dat hij er nu uitgehaald is.
Het is inderdaad ook geen beslissing die je zo maar even neemt en die inderdaad ook afhankelijk kan zijn van hoe deze zwangerschap verder zal verlopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
RFR, het is puur mijn leeftijd waardoor ze het gaan bespreken. De gyn begreep mijn beweegredenen wel hoor en ze vond het goed dat ik er nu al mee kwam. Ik kan me ook goed voorstellen dat er een soort van bedenktijd op zit, het is uiteindelijk wel een beslissing die je hele toekomst in de war kan schoppen.
Ik snap het helemaal!quote:Ik heb wel met manlief afgesproken dat we het moment dat de kindjes geboren worden als beslispunt gaan nemen. Stel dat ze veel te vroeg geboren (moeten) worden, wat we helemaal niet hopen natuurlijk, dan hangt het echt van de termijn af of we de sterilisatie door willen laten gaan of niet. Natuurlijk is een keurig op tijd geboren kindje ook geen garantie dat het allemaal goed gaat, maargoed. Lastig op papier te zetten, maar ik denk dat wel duidelijk is wat ik ermee probeer te zeggen.
Die van mij zou zoiets zeggen als: 'Soemp, doe eens even normaal zeg!'. Geen mededogen hier. En ook geen flight of freeze respons.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Mabawa, soms heb je van die dagen![]()
Ik moest stiekem wel een beetje lachen om de vluchtende vriend. Dat zou die van mij ook doen![]()
M. zegt dan "Jaja, je ben zwanger, last van je hormonen". En dan heel sarcastisch.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van mij zou zoiets zeggen als: 'Soemp, doe eens even normaal zeg!'. Geen mededogen hier. En ook geen flight of freeze respons.
Ja zelfde als vorige keer. Alleen de knuf is nieuw.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:13 schreef Mabawa. het volgende:
Ja ondertussen kan ik er wel om lachen gelukkig. Hoe belachelijk kan iemand zich maken. Mijn vriend vroeg net heel serieus:'waarom gilde je net eigenlijk??'![]()
Pakket van FBTO is leuk Mo!
Deze vragen had ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef ikke_84 het volgende:
Pvoesss hoe ver ben je nu? Ik heb helemaal gemist wat er allemaal met je gebeurt is. Maar gelukkig heb je geen ontsluiting. Heeft de kleine nog tijd om te draaien?
Ok! heb je je keuze gemaakt? fijne zkh?quote:
Ik moet donderdag weer naar de vk dus dan zal ze wel eea vertellen neem ik aan. En me doorsturen naar de gyn.quote:Op zondag 3 november 2013 11:11 schreef Mabawa. het volgende:
Angelatje, wil je vaginaal bevallen of wordt er een sectio gepland?
Hopelijk word je een stuk wijzer donderdag.quote:Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik moet donderdag weer naar de vk dus dan zal ze wel eea vertellen neem ik aan. En me doorsturen naar de gyn.
Ik ben wel wel wat huiverig voor een stuitbevalling dus op het moment heeft een ks mijn voorkeur
Hiero hebben ze alle antwoorden op je vragen: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 273quote:Op zondag 3 november 2013 12:07 schreef Minarosa het volgende:
Eerste post na paar keer meelezen hierWij (ik..) gaan stoppen met de pil, superspannend, het lijkt ons geweldig als het snel raak is maar we hebben geen haast. Ik wil er ook vooral relaxt mee omgaan, het is mooi als het komt maar het hoeft niet binnen nu en een maand (zeg ik nu
).
Maar ik (27) ben de eerste van mijn vriendinnen en weet eigenlijk niet zo goed waar ik allemaal aan moet denken... moet ik nu al ergens rekening mee houden als ik stop met de pil? Tot wanneer kun je alcohol drinken? En hoe voelden jullie je de eerste paar maanden?
Oh ja dat is een betere plekquote:Op zondag 3 november 2013 12:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Hiero hebben ze alle antwoorden op je vragen: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 273
T. is hier nog gedraaid uit zichzelf bij 36w1dquote:Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik moet donderdag weer naar de vk dus dan zal ze wel eea vertellen neem ik aan. En me doorsturen naar de gyn.
Ik ben wel wel wat huiverig voor een stuitbevalling dus op het moment heeft een ks mijn voorkeur
gehehequote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
T. is hier nog gedraaid uit zichzelf bij 36w1d2 dagen voor de liggingsecho.
Niet dat hij een rolmodel is mbt ligging, maar het kan dus nog wel. Succes iig!
quote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja daar hou ik me maar aan vastquote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |