Misschien lekt je tiet! Heb ik ook al een tijdje. Of slijmprop verloren? Geen idee hoe het uitziet.... Vruchtwater is helder he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:59 schreef martine1984 het volgende:
Goedemorgen dames iedereen een beetje lekker kunnen slapen? Klaproos wat naar die buikpijn, gaan ze in het ziekenhuis je urine op kweek zetten? Lektieten in badheb ik ook warmte doet wonderen voor de productie.
Ow ja vandaag heb ik meldplicht, 37 weken al weer. En per vandaag zou ik gewoon thuis mogen bevallen. Wordt hoog tijd voor de baby wasjes en zo. Ff iets goors (sorry voor de ontbijtende onder ons maar ik weet niet hoe ik een spoiler kan plaatsen via mn telefoon) werd wakker en had een hele witte vlek in mn bed, en dat terwijl ik wel met ondergoed slaap. Zal het afscheiding zijn die dwars door mn onderbroek heen is gegaan?
Succes Cocie!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meldplicht voor martine
Bedankt voor de succeswensenOm 9.20u heb ik de echo en dan om 9.40u gesprek met de gyn. Lekker snel al dus
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Limone het volgende:
Het is november! De maand waarin ik moeder word!![]()
En wat zij zegt! Extra scrollen, er per ongeluk op drukken omdat ze later in beeld komen dan de rest van het forum (iig op mijn telefoon) en soms blijft er ook gewoon een leeg vak staan waardoor het net lijkt als of Fok! stuk is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:
Wat zijn die reclames via de mobiele versie ineens gigantisch. Irritant
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En wat zij zegt! Extra scrollen, er per ongeluk op drukken omdat ze later in beeld komen dan de rest van het forum (iig op mijn telefoon) en soms blijft er ook gewoon een leeg vak staan waardoor het net lijkt als of Fok! stuk is.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:44 schreef ProjSkippy het volgende:
--
Huuuuu, wat is het eng om mini ineens helemaal niet meer te voelen. De kleine heeft sinds een behoorlijk aantal weken een ritme bedacht waarbij er 's nachts ook veel bewogen dient te worden. Want slapen is voor mietjes, duhh. De afgelopen 3 nachten ben ik zelfs gewoon compleet in elkaar getrapt steeds waardoor slapen echt nauwelijks lukte. En vannacht.. Niets. Gewoon echt niets. Ook geen reactie uit te lokken. Dus in plaats van gebruik te maken van de rust heb ik juist heel onrustig in bed gelegen.
Maarrrrr, inmiddels vliegt m'n buik nu sinds een half uur weer alle kanten op.![]()
Ik hoop wel dat mini dit niet nog een keer doet. Bah.
Ik voel dezelfde drukquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik vind december nu ook zo vreselijk dichtbij komen. En technisch gezien 'mag' ik eind deze maand ook al werpen!
Ik wil echt een 'kop in het zand-smiley' hier.
Het is die kaaklijn he! Dat zei ik ook meteen alquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:34 schreef Kyara het volgende:
Oh Coco, je krijgt een jongetje! Echt duidelijk!
Ja dat, en in combinatie met de houding. Het voelt voor mij ook als een jongetje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is die kaaklijn he! Dat zei ik ook meteen al![]()
Het voelt wel als een jongetje tot nu toe, overigens. Dus ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even een plaatje bij het eerdere praatje
We krijgen een alien!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Martijn tegen Saar: "je blijft in ieder geval de knapste"
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wup
Help me eens met het plaatje, ik zie niet zo goed wat ik precies moet zien![]()
Wij hadden ons toen de pil in juni 2012 de vuilnisbak in ging voorgenomen om december 'over te slaan' als bevalmaand:quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Purple010 het volgende:
Ladies en voornamelijk sethiwe, zijn jullie niet bang voor een 5 december kindje? Of maken jullie je daar niet druk om?
Ik snap ook wel dat je het soms niet voor het kiezen hebt, maar die datum zou ik gewoon lastig vinden...
Ik zie er ook helemaal niks in maar ik hoop toch dat ik volgende week ook zo'n mooi plaatje krijgquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Cantare het volgende:
Dit is trouwens mijn 8 weken-kind. Ik zie er weinig in, maar het knipperde en had een hoofd en romp, dus het zal toch wel een echt mensje zijn.
[ afbeelding ]
Zeg, meld jij dat nu opeens hier tussen neus en lippen door of heb ik dingen over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef Cantare het volgende:
Goede echo's!
Zo, Coco een week cadeau, wat relaxed! Mij pakten ze gisteren een week af. Grmbl.
Wupwup, hoe moet ik de echo precies bekijken? Is het het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle dames met werk/contracten stress, lijkt me heel vervelend
voor alle andere mijlpalen!
ik blijf proberen goed bij te lezen en overal op te reageren, gaat alleen niet zo goed als ik zou willen![]()
![]()
Oh, en mijn datum is bijgesteld naar 13 mei!!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Whahahaha Wup!
Wat een hoop goede echo's:
WupWup![]()
Cocoalien
![]()
Cantare![]()
En ikzelf natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle dames met werk/contracten stress, lijkt me heel vervelend
voor alle andere mijlpalen!
ik blijf proberen goed bij te lezen en overal op te reageren, gaat alleen niet zo goed als ik zou willen![]()
![]()
Oh, en mijn datum is bijgesteld naar 13 mei!!voor je mooie echo en testuitslag.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Cantare het volgende:
Dit is trouwens mijn 8 weken-kind. Ik zie er weinig in, maar het knipperde en had een hoofd en romp, dus het zal toch wel een echt mensje zijn.
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd met de hoofd-romp-knipper-in-je-buik!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Cantare het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geniet nu van een ziekenhuis maaltijd. Had net ctg ivm minder beweging voelen maar er waren teveel harde buiken dus nu afwachten wat ze daar mee willen doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Mabawa. het volgende:
Pvoesss hoe is het nu? Duidelijkheid, ab kuurtje voorbij en minder moe
Ja, jouw verhaal had ik idd in m'n achterhoofd, dus we hebben hem erg zorgvuldig uitgezocht. De rest die er stond waren echt 3x niks.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef DJMomo het volgende:
Oh pvoess sterkte!
Dot. Breek me de bek niet open van bo pi ta outlet. Heb er nog nachtmerries van! Aan der andere kant vind ik Sjaaks kamer wel heul tof geworden.
Hoera voor alle echo's (met wat schrik voor tap) mijlpalen en jompels!
Pff hier teveel gesjouwd met Sjaak vandaag. Partij last van buik, rug en bekken. Vent breekt nog even de tent af met Sjaak, kan ik mooi even op de bank.
Oh jeetje wat een gedoe weer. Fijn dat het ctg goed is in ieder geval. Even afwachten dus nog. Sterkte!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik geniet nu van een ziekenhuis maaltijd. Had net ctg ivm minder beweging voelen maar er waren teveel harde buiken dus nu afwachten wat ze daar mee willen doen.
Kan door de blaas komen. Maar dat wachten we nu af.
P.s. verkeerde account sorry hah
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Mabawa. het volgende:
Jompels voor alle goede echo's!![]()
Kusje voor alle lastige werkgevallen en ziekmeldingen
Nog meer jompels voor de kwispeldagen![]()
/Luiheid
Oh ik was helemaal vergeten om te reageren op Sjaaks' babydokter-droom. Terwijl ik dat echt über schattig vond!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef DJMomo het volgende:
Oh pvoess sterkte!
Dot. Breek me de bek niet open van bo pi ta outlet. Heb er nog nachtmerries van! Aan der andere kant vind ik Sjaaks kamer wel heul tof geworden.
Hoera voor alle echo's (met wat schrik voor tap) mijlpalen en jompels!
Pff hier teveel gesjouwd met Sjaak vandaag. Partij last van buik, rug en bekken. Vent breekt nog even de tent af met Sjaak, kan ik mooi even op de bank.
Ik zal kijken of t later vanavond lukt m wel te postenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Soempie het volgende:
TAP, wat een schrik en daarna opluchting.Maar wel een goede echo.
En ik ben wel heel benieuwd naar de foto, klinkt zo lief.
Dus als je later nog tijd hebt om hem te posten?
Ben je de vorige zwangerschap lang bang geweest dat het mis zou gaan/ zijn? Of was dat na een bepaalde termijn over?
Nummer 1 is heel sportief juist!quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van luiheid?
- Vrijen als je de hik hebt.![]()
- Met een zwangere vrouw trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik belde lief "Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hormonen!"
Waarop hij zei: "Nu naar huis, eerst eten, vanavond ben ik op tijd thuis en dan kijken we overal samen naar. Denk maar aan vanmorgen."
Vanmorgen lagen we in bed, Stuitje werd ook wakker en begon te schoppen. Lief was eindelijk eens op tijd, legde zijn hand op mijn buik en zei "Oooh.. ik voel haar schoppen!"
En nu heb ik weer hormonen..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
5 december zou niet mijn voorkeur zijn om te bevallen. Maar mocht het zo zijn, dan is het maar zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Purple010 het volgende:
Ladies en voornamelijk sethiwe, zijn jullie niet bang voor een 5 december kindje? Of maken jullie je daar niet druk om?
Ik snap ook wel dat je het soms niet voor het kiezen hebt, maar die datum zou ik gewoon lastig vinden...
Zeg, ik heb helemaal gemist welke kloon je was! Wie was je nou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef Cantare het volgende:
Zo, Coco een week cadeau, wat relaxed! Mij pakten ze gisteren een week af. Grmbl.
Op die bovenste paint lijkt dat ene handje net een enorm oorquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Bovenste dus gezicht bijna recht van voren met handje erbovenop. Onderste mond en neus met handje scherper in beeld.
Ik had dat ook verwacht, maar bij mij valt het ontzettend mee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik denk trouwens dat je een slecht afgelopen zwangerschap altijd met je mee blijft dragen en dat het altijd in je achterhoofd blijft zitten.
Smakkerd voor je hormonenquote:
Dit is echt zooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef RunForrestRun het volgende:
Verder vandaag echt een hormonsterdag gehad. Eerst de stad in voor een cadeau dat drie keer zo duur uitviel als begroot, en ik kon gewoon van de stress en de hormonen niet besluiten of ik het alternatief zou meenemen. Daarna naar een ander winkelcentrum voor een cadeau dat uitverkocht bleek. Toen probeerde ik iets anders af te rekenen, geen saldo meer.
Dus ik belde lief "Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hormonen!"
Het drankje was vies, en daarna werd ik duizelig van de honger... Gelukkig was mijn man mee om te rijdenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef DJMomo het volgende:
burd, idd, hoe was de suikertest? die hoefde ik niet gelukkig. Wel ijzer en bloedgroep (nee, rhesus factor) baby. Dat kan vanaf volgende week geloof ik (niet goed opgelet...)
Het is denk ik iets wat tussen mijn oren zit, maar bij de mannen waarvan ik weet dat ze het gedaan hebben, heb ik altijd zo'nquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef Cantare het volgende:
Nikki, fijn dat het goed gaat. Hopen dat ze zo netjes blijven liggen! En een sterilisatie... hier willen we dat ook wel maar liever bij mijn man. Heb het idee dat dat een kleinere ingreep is. Wat is de reden dat jullie dit kiezen? Gewoon benieuwd hoor.
Als je je er druk over maakt zou je de vk kunnen bellen om het voor te leggen. Ikzelf zou alleen denken shit ik ga beter opletten. Want de kans blijft natuurlijk klein. Maar wel balenquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik was gisteren uit eten en zusje en ik bestelden hetzelfde. Mexicaanse fajita's van ossehaaspuntjes. Hebben ze de doorbakken aan mijn zusje gegeven en mij de medium, ze waren dus een beetje roze van binnen. Ik kwam er pas na een paar stukjes achter en toen hebben zusje en ik geruild. Op dat moment dacht ik niet meer dan "oh sjips", maar ik vind het toch niet grappig merk ik.Moet ik er nu iets mee doen, als in bloed laten checken of iets, of is het gewoon jammer maar helaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |