abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132766300
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat klopt idd dat wist ik al. Maar ik snap niet goed wat ze met die tien weken bedoelen. 15 maart stopt mijn contract en 15 juni is mijn vermoedelijke bevallingsdatum. Dus als ik uit dienst ga duurt het nog meer dan tien weken voor ik moet bevallen. En er lijkt te staan dat je recht hebt op verlof als je binnen tien weken na je uitdiensttreding bevalt.
Zo lees ik het nu dus dan heb ik geen recht op verlof. Elders las ik dat die 10 weken regel geldt als je zelf ontslag neemt. Uitzoekpuntje dus maar gok dat me dat 1 telefoontje naar het Uwv kost :)
Dat van die 10 weken kom ik nergens tegen?
pi_132766478
Pvoesss hoe is het nu? Duidelijkheid, ab kuurtje voorbij en minder moe??

Pffff sta mega in de file en weet niet eens of ik op tijd in het zwembad zal zijn... hinderlijk!!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 17:54:01 #53
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132766556
http://www.uwv.nl/Particu(...)uitkering/index.aspx

En dan punt 2

quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat van die 10 weken kom ik nergens tegen?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132767201
Geldt voor jou dan niet deze situatie:

Uw vermoedelijke bevallingsdatum ligt binnen 10 weken na het einde van uw WW-uitkering

?

Hm, die kun je ook op verschillende manieren lezen.

Je hebt WW dan, toch? Want dan geldt toch gewoon: Bent u zwanger en ontvangt u een WW-uitkering, Ziektewet-uitkering of een loongerelateerde WGA-uitkering? Dan krijgt u in de periode rond uw bevalling zwangerschaps- en bevallingsverlof.

Punt 2 lijkt me dan alleen van toepassing als iemand geen recht heeft op een van de drie uitkeringen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:24:18 #55
52229 Chanty
pi_132767430
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:15 schreef Soempie het volgende:

Uw vermoedelijke bevallingsdatum ligt binnen 10 weken na het einde van uw WW-uitkering

?

Mijn WW loopt dan nog, maar ben wel meer dan 10 weken uit dienst. Maar heb nu dit gevonden op een ander forum:

http://forum.viva.nl/foru(...)messages/192250/last

quote:
Er is een nawerking van 10 weken. Dat betekent dat als je ww uitkering afloopt 10 weken of minder voor je uitgerekende datum, je toch gewoon de zwangerschapsuitkering krijgt. Stel dat je ww eindigt 9 weken voor de uitgerekende datum, dan kun je vanaf 6 weken voor de uitgerekende datum een een zwangerschapsuitkering krijgen. Die die weken daar tussen krijg je niks, want geen recht meer op ww, en nog niet op zwangerschapsuitkering. Je zou alleen eventueel in aanmerking kunnen komen voor bijstand, mits je geen partner hebt met voldoende inkomen etc.
Dus die punten lijken een aanvulling te zijn. Dus je hebt recht op verlof en dat heb je OOK als...blabla voorwaarden. Dus dan hoef ik niet te kijken naar die aanvullende voorwaarden want ik ga gewoon WW aanvragen en punt 2 lijkt dus meer van toepassing als je uit dienst bent en geen WW aanvraagt maar wel binnen tien weken bevalt.

Tenminste, dat denk ik nu na wat verder rondgooglen :+ Maar ik ga sowieso nog wel een keer bellen, ik wil gewoon weten hoe dit soort zaken precies zitten en zorgen dat ik alles op tijd netjes heb geregeld. Nog meer hoop ik dat ik voor die tijd een andere baan heb gevonden en ik dat hele uwv niet nodig heb (behalve voor het zwangerschapsverlof natuurlijk).
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:24:59 #56
52229 Chanty
pi_132767452
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:15 schreef Soempie het volgende:

?

Je hebt WW dan, toch? Want dan geldt toch gewoon: Bent u zwanger en ontvangt u een WW-uitkering, Ziektewet-uitkering of een loongerelateerde WGA-uitkering? Dan krijgt u in de periode rond uw bevalling zwangerschaps- en bevallingsverlof.

Punt 2 lijkt me dan alleen van toepassing als iemand geen recht heeft op een van de drie uitkeringen.
Ja dat idee heb ik nu idd ook :Y
pi_132767477
Dat was ook wat ik bedoelde inderdaad. Die drie punten zijn bijzondere situaties waar jij dan helemaal niet naar hoeft te kijken. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132767590
Chanty, misschien dat je werkgever weer opnieuw met tijdelijke contracten wil beginnen na je verlofperiode?

Mij werd een aantal maanden voor het aflopen van m'n derde contract (bereiken vijf haar) zelfs gekscherend door P&O 'geadviseerd' zwanger te worden, dan kon ik makkelijk na een aantal maanden weer terugkomen. Toch maar een soort vaste aanstelling gekregen (jaren geleden).
pi_132767914
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:29 schreef Kursor het volgende:
Chanty, misschien dat je werkgever weer opnieuw met tijdelijke contracten wil beginnen na je verlofperiode?

Mij werd een aantal maanden voor het aflopen van m'n derde contract (bereiken vijf haar) zelfs gekscherend door P&O 'geadviseerd' zwanger te worden, dan kon ik makkelijk na een aantal maanden weer terugkomen. Toch maar een soort vaste aanstelling gekregen (jaren geleden).
Zo zit ik idd ook aan mijn vijfde contract. Ik moest nog even afstuderen en dat is best relax als je WW krijgt O-) Na drie maanden mag je weer drie nieuwe contracten.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:19:25 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132769181
Whehe coco die plaatjes XD _O-

Chanty; hangt af van het merk.. meestal kan je gewoon de maat nemen die je altijd neemt.
En als je zwanger bent mogen ze je toch niet ontslaan.. ook niet in je verlof.. of zie ik het nu verkeerd? Zelfs met een contract voor bepaalde tijd dacht ik..

Limone whaha :D :* fijn dat je keuze goed voelt!

Blablabla herkenbaar dat tv kijken :+ whehe.

Soempie wat fijn O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:24:28 #61
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132769370
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:19 schreef Enfermera het volgende:

Chanty; hangt af van het merk.. meestal kan je gewoon de maat nemen die je altijd neemt.
En als je zwanger bent mogen ze je toch niet ontslaan.. ook niet in je verlof.. of zie ik het nu verkeerd? Zelfs met een contract voor bepaalde tijd dacht ik..

Soempie wat fijn O+
De ontslagbescherming tijdens zwangerschap geldt niet voor aflopende contracten, net zoals ontslagverboden tijdens ziekte niet van toepassing zijn op het moment dat je contract van rechtswege eindigt :)

/einde P&Omodus :9
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:26:50 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132769454
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

De ontslagbescherming tijdens zwangerschap geldt niet voor aflopende contracten, net zoals ontslagverboden tijdens ziekte niet van toepassing zijn op het moment dat je contract van rechtswege eindigt :)

/einde P&Omodus :9
Bijzonder.. want ik had toch echt een tijdelijk contract dat wel verlengd werd tot na mn verlof terwijl men me dus wel kwijt wilde zeg maar. Maar oke :)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:30:10 #63
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132769578
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:26 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Bijzonder.. want ik had toch echt een tijdelijk contract dat wel verlengd werd tot na mn verlof terwijl men me dus wel kwijt wilde zeg maar. Maar oke :)
Das vriendelijk van je (ex?)werkgever, maar dat is geen verplichting. Kanttekening is wel dat de zwangerschap uiteraard nooit de reden mag zijn om niet te verlengen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:31:10 #64
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132769613
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Das vriendelijk van je (ex?)werkgever, maar dat is geen verplichting. Kanttekening is wel dat de zwangerschap uiteraard nooit de reden mag zijn om niet te verlengen.
Ah oke.. Weer wat geleerd. Oh, dat was het allemaal zeker wel hoor, ze hebben me ondanks het op papier 'netjes doen' wel me gewoon eruit gewerkt omdat ik zwanger was. Magoed, das verleden tijd.. Huidige werkgever is een stuk relaxter. :)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:34:27 #65
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132769741
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:31 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ah oke.. Weer wat geleerd. Oh, dat was het allemaal zeker wel hoor, ze hebben me ondanks het op papier 'netjes doen' wel me gewoon eruit gewerkt omdat ik zwanger was. Magoed, das verleden tijd.. Huidige werkgever is een stuk relaxter. :)
Het vervelende is dat die dingen lastig hard te maken zijn 'voor het hekje', maar officieel mag het natuurlijk echt niet, want ongelijke behandeling en zulks. Mja, fraaie wettelijke kaders sluiten nare praktijksituaties nooit uit. Goed dat je nu een fijnere werkgever hebt!
pi_132770351
Chanty balen dat je in deze situatie zit, maar in deze tijd is dit vaak wel de realiteit. Is die tien weken niet gebaseerd op bevallingsverlof? normaal gesproken hebben we recht op zwangerschapsverlof ( 4 tot 6 weken) en tenminste 10 weken bevallingsverlof.

Vandaag een productieve dag gehad, manlief is op donderdag altijd vrij. kleuter ging tussen de middag naar de gastouder dus manlief en ik hadden onze handen vrij. Begonnen bij de drukker voor het kaartje. Daarna lampen en rolgordijnen gehaald. Grote boodschappen gedaan. Box naar beneden gehaald. De schilder heeft de meubels en de muur op de babykamer afgemaakt. Morgen ga ik lekker de kleertjes wassen en in de kast leggen. Maar vanavond doe ik niks meer, pootjes omhoog, tv aan en verder met mn ledikant dekentje
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:57:55 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132770596
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Het vervelende is dat die dingen lastig hard te maken zijn 'voor het hekje', maar officieel mag het natuurlijk echt niet, want ongelijke behandeling en zulks. Mja, fraaie wettelijke kaders sluiten nare praktijksituaties nooit uit. Goed dat je nu een fijnere werkgever hebt!
Precies.. dat is het. Ik weet het maar mijn werkgever vond dat ie alles goed had gedaan.. dus ja. Ik laat het erbij.
Zeker! Daarom kan ik me ook zo goed voorstellen hoe naar het is om in je zwangerschap (wat een leuke tijd moet zijn!) je zorgen moet gaan lopen om je baan en zulks. ;(
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:02:16 #68
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132770754
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Precies.. dat is het. Ik weet het maar mijn werkgever vond dat ie alles goed had gedaan.. dus ja. Ik laat het erbij.
Zeker! Daarom kan ik me ook zo goed voorstellen hoe naar het is om in je zwangerschap (wat een leuke tijd moet zijn!) je zorgen moet gaan lopen om je baan en zulks. ;(
Ik ook. Ik ben zoo blij met mijn vaste contract (vriend daarentegen..) , al zegt dat anno 2013 ook niets meer. Binnen nu en 2 jaar moet er bij ons ook cumulatief 20 procent uit -O- . Nu zit ik qua afspiegeling wel gunstig, maar toch. Ik leef mee met Dot en Chanty en iedereen in dezelfde situatie.

De arbeidsmarkt zuigt echt. Ik ben ook ontzettend tegen de versoepeling van het ontslagrecht, ondanks (of misschien juist door?) mijn functie. Ik zie te veel managers nu al door de mazen van de wet heen proberen te fietsen en das echt niet m'n ding, ook niet in het bedrijfsbelang denkend.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:05:32 #69
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132770888
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:02 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ben zoo blij met mijn vaste contract (vriend daarentegen..) , al zegt dat anno 2013 ook niets meer. Binnen nu en 2 jaar moet er bij ons ook cumulatief 20 procent uit -O- . Nu zit ik qua afspiegeling wel gunstig, maar toch. Ik leef mee met Dot en Chanty en iedereen in dezelfde situatie.

De arbeidsmarkt zuigt echt. Ik ben ook ontzettend tegen de versoepeling van het ontslagrecht, ondanks (of misschien juist door?) mijn functie. Ik zie te veel managers nu al door de mazen van de wet heen proberen te fietsen en das echt niet m'n ding, ook niet in het bedrijfsbelang denkend.
Ja precies.. nee, zelfs met een vast contract ben je het niet geheel meer zeker. Natuurlijk wel íets zekerder, maar toch.
Ja, verschrikkelijk he? De werknemer is weer de dupe van de crisis, dat is wel weer duidelijk..
pi_132771058
Ik sluit me aan, bij mij zit het er dik in dat mijn contract weer niet verlengd wordt vanwege mijn zwangerschap. De vorige keer vond ik het niet zo'n probleem omdat ik WW en een zwangerschapsuitkering kreeg, maar ik ben bang dat dat er nu niet in zit (ik weet niet of je daar wel 2 keer recht op hebt). En bovendien vind ik dat mijn werkgever best íets voor me mag overhebben. Dus ik ben van plan me er dit keer niet zo makkelijk bij neer te leggen.

Ik ben dus zwanger :+ Vandaag goeie echo gehad. Wel een weekje minder ver dan gedacht, 8w1d nu. Maar jeej. *O*

Mag ik in de OP met 11 juni 2014 ?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:10:29 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132771107
Cantare gefeliciteerd!! *O*
En bah, jij ook al gedoe met je werk.. :{ stom!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:12:16 #72
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132771178
Cantare! O+ welkom en gefeliciteerd!

Ik durf het ook zo niet te zeggen qua ww-recht, maar als je contract afloopt vlak voor je verlof begint, heb je volgens mij wel recht op zwangerschaps en bevallingsuitkering.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:12:54 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132771205
Hoera Cantare *O*.
KuikenGuppy
pi_132771253
Ja stom inderdaad. Financieel is het nog niet eens zo'n punt - hoewel het niet echt handig is aangezien we net een nieuw huis aan het bouwen zijn - maar ik vind mijn werk leuk en ben echt niet gemaakt om fulltime thuis te zijn. En het voelt gewoon genaaid om eruit gezet te worden terwijl je je werk goed doet.

Maar goed, alles voor de baby, he... :P
pi_132771303
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef Kimpossible het volgende:
Cantare! O+ welkom en gefeliciteerd!

Ik durf het ook zo niet te zeggen qua ww-recht, maar als je contract afloopt vlak voor je verlof begint, heb je volgens mij wel recht op zwangerschaps en bevallingsuitkering.
Ja, in principe wel, maar geldt dat ook als je die truc krap 2 jaar terug al eens hebt uitgehaald?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:16:48 #76
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132771378
Cantare ik heb je toegevoegd ^O^ Gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132771514
Welkom Cantare en gefeliciteerd! *O*

Ik ben nu voor de 2e keer in een jaarcontract zwanger. Dit keer zelfs voor aflopen van jaarcontract op verlof :@ Mijn manager vond het overigens geen probleem. Die liet al weten me te willen houden.

Succes dames met contractperikelen. Nooit fijn om in onzekerheid te leven. :*
pi_132771749
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Cantare ik heb je toegevoegd ^O^ Gefeliciteerd!
dank je!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:29:47 #79
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132771882
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Cantare het volgende:
Ik sluit me aan, bij mij zit het er dik in dat mijn contract weer niet verlengd wordt vanwege mijn zwangerschap. De vorige keer vond ik het niet zo'n probleem omdat ik WW en een zwangerschapsuitkering kreeg, maar ik ben bang dat dat er nu niet in zit (ik weet niet of je daar wel 2 keer recht op hebt). En bovendien vind ik dat mijn werkgever best íets voor me mag overhebben. Dus ik ben van plan me er dit keer niet zo makkelijk bij neer te leggen.

Ik ben dus zwanger :+ Vandaag goeie echo gehad. Wel een weekje minder ver dan gedacht, 8w1d nu. Maar jeej. *O*

Gefeliciteerd! *O*
pi_132773020
Cantare uit de kast! *O* Gefeliciteerd!
pi_132773588
Aaaargh...Mijn winterjas vind ik nu al niet meer goed zitten, tocht bij de buik :N
Ergens snap ik het niet, vorige keer paste alle normale kleding heel lang prima, pas op eind wat positiemode aan......
Oh, en goedkope jassen vind ik natuurlijk niet mooi....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132773710
Welkom Cantare!

Maar ik maak me nu echt nog niet druk om m'n contract hoor, dat komt wel na m'n verlof :) En we hebben ons hele leven ingericht op 1 salaris, dus zo lang een van ons maar werkt hebben wij het hartstikke goed O+
pi_132774659
Gefeliciteerd cantare!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:16:41 #84
52229 Chanty
pi_132777733
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:29 schreef Kursor het volgende:

Ja daar hoop ik wel op dat ik terug mag komen, maar daar hoopte ik ook al zonder zwangerschap op. Alleen is dat afhankelijk van of er geld is voor de onderzoeken die ik doe en hoe de pet van de directeur staat. Mijn projectleider zegt dat hij me graag zou willen houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:19 schreef Enfermera het volgende:

Soempie wat fijn O+
Ze hoeven me ook niet te ontslaan. Zoals hier al gezegd is loopt mijn contract gewoon af. Ze hoeven geen reden te geven waarom dit niet wordt verlengd. Sowieso, als ze willen verlengen dan krijg ik automatisch een vast contract (4e jaarcontract) en die geven ze bij ons dus niet. Dus enige optie om bij deze werkgever te blijven is dat ik na 3 maanden of meer terug mag komen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:17:01 #85
52229 Chanty
pi_132777750
Cantare welkom *O*
pi_132778053
Cantare!! *O*
pi_132778098
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Kan er bij mij meisje achter mijn naam komen te staan?
Hmm... Krijg de melding dat een moderator de reactie heeft gesloten en dat ik dus niks meer kan aanpassen.
pi_132778149
Welkom Cantare!

Hier ook gedoe op werk. Komt een reorganisatie aan, begin februari wordt er bekend wat het voor onze afdeling gaat inhouden. Ik heb wel een vast contract maarja. Ben ook heel erg goed in struisvogelen en dat doe ik het meest van de tijd. Maar moet er niet aan denken om iemand van de afdeling weg te zien gaan. We zijn een heel hecht team, een familie.

Morgen echo. Ben ergens bang dat ie t niet meer doet, ook al heb ik er geen aanwijzing voor dat dat het geval zal zijn. Echt hoe kut is dat, ik heb na m'n miskraam een goede zwangerschap gehad hoor, met een prachtmeid als resultaat. Maar ik ben nu gewoon weer net zo angstig als toen ik net zo ver was als met peuter. Nouja, op naar een goede echo morgen, met een spartelend kindje op scherm!
Tralalalaaa
pi_132778152
Soemp, fijn!!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:28:28 #90
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_132778167
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Cantare het volgende:

Hey! Wat leuk! Gefeliciteerd dame! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_132778219
Jee, hoop mensen met werkshizzle. Wat lijkt me dat arelaxed en onzeker idd.

TAP, ik heb morgen ook de echo! Ben ook heel benieuwd :Y
pi_132779169
Yo, santa! Ik heb een gedicht voor je gemaakt :+
pi_132779393
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Kan er bij mij meisje achter mijn naam komen te staan?
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm... Krijg de melding dat een moderator de reactie heeft gesloten en dat ik dus niks meer kan aanpassen.
Ik heb hem aangepast.

Cantare gefeliciteerd! *O*
pi_132780098
Cantare, nogmaals gefeliciteerd! *O*
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:29:02 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132780525
Ik heb net vilten letters gemaakt voor de naamslinger voor als baby een meisje is (volgend projectje wordt een slinger met de jongensnaam ;)). Ik twijfelde nog, maar vind deze meisjesnaam nu toch wel heel erg leuk O+.
KuikenGuppy
pi_132780988
Cantare gefeliciteerd en welkom hier.

Burdie goed bezig!
pi_132784521
Cantare, welkom hier en gefeliciteerd!

Klinkt leuk ,Burdie die slinger. Creatief met vilt. Komt die voor het raam als baby geboren is of is het meer voor op de babykamer?

Wil even iemand tegen mijn maag zeggen dat zuur nu wel weer leuk is geweest? :O
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132784537
Cantare gefeliciteerd en welkom.

Burdie wat een leuk idee om een naamslinger te maken.

Wat zijn er veel dames met werkgerelateerde onzekerheid, sterkte en succes ermee :*

Wow skippy wat een mega megapost heb je gemaakt _O_ _O_

Maagzuur van flowerbox ga eens weg ~O>

Coco en Tap succes met de echo vandaag.
pi_132784553
Cantare gefeliciteerd!

Leuk burdie! Je kan het mooi!

Skip!! Briljante post, knap! Ik hou het nu even op een kort verhaaltje ;)

Oke, ik lig nu in bad, met pijn in m'n blaas. Of te weinig gedronken gisteren of toch een blaasontsteking. Gisteren urine ingeleverd maar geen ontsteking, toch wil de huisarts het even op kweek zetten voor de zekerheid. Straks weer even in een potje piesen dus :').
Maargoed, lig ik hier dan! Met druppende tepels. Even een shocking moment maar wel echt waar! Ik lek! Whaa, nu vind ik mezelf dus echt zwanger :').
♥ J & S
  vrijdag 1 november 2013 @ 06:58:15 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132784705
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 04:29 schreef flowerbox het volgende:
Cantare, welkom hier en gefeliciteerd!

Klinkt leuk ,Burdie die slinger. Creatief met vilt. Komt die voor het raam als baby geboren is of is het meer voor op de babykamer?

Wil even iemand tegen mijn maag zeggen dat zuur nu wel weer leuk is geweest? :O
Dank je :) hij komt voor het raam als baby geboren is (misschien nog samen met een "hoera" slinger) en later hangen we 'm op de babykamer :)
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')