SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar hoop ik wel op dat ik terug mag komen, maar daar hoopte ik ook al zonder zwangerschap op. Alleen is dat afhankelijk van of er geld is voor de onderzoeken die ik doe en hoe de pet van de directeur staat. Mijn projectleider zegt dat hij me graag zou willen houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:29 schreef Kursor het volgende:
Chanty, misschien dat je werkgever weer opnieuw met tijdelijke contracten wil beginnen na je verlofperiode?
Mij werd een aantal maanden voor het aflopen van m'n derde contract (bereiken vijf haar) zelfs gekscherend door P&O 'geadviseerd' zwanger te worden, dan kon ik makkelijk na een aantal maanden weer terugkomen. Toch maar een soort vaste aanstelling gekregen (jaren geleden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hoeven me ook niet te ontslaan. Zoals hier al gezegd is loopt mijn contract gewoon af. Ze hoeven geen reden te geven waarom dit niet wordt verlengd. Sowieso, als ze willen verlengen dan krijg ik automatisch een vast contract (4e jaarcontract) en die geven ze bij ons dus niet. Dus enige optie om bij deze werkgever te blijven is dat ik na 3 maanden of meer terug mag komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:19 schreef Enfermera het volgende:
Whehe coco die plaatjes XD
Chanty; hangt af van het merk.. meestal kan je gewoon de maat nemen die je altijd neemt.
En als je zwanger bent mogen ze je toch niet ontslaan.. ook niet in je verlof.. of zie ik het nu verkeerd? Zelfs met een contract voor bepaalde tijd dacht ik..
Limone whaha![]()
fijn dat je keuze goed voelt!
Blablabla herkenbaar dat tv kijkenwhehe.
Soempie wat fijnChanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Hmm... Krijg de melding dat een moderator de reactie heeft gesloten en dat ik dus niks meer kan aanpassen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Kan er bij mij meisje achter mijn naam komen te staan?
Hey! Wat leuk! Gefeliciteerd dame!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:09 schreef Cantare het volgende:
Ik sluit me aan, bij mij zit het er dik in dat mijn contract weer niet verlengd wordt vanwege mijn zwangerschap. De vorige keer vond ik het niet zo'n probleem omdat ik WW en een zwangerschapsuitkering kreeg, maar ik ben bang dat dat er nu niet in zit (ik weet niet of je daar wel 2 keer recht op hebt). En bovendien vind ik dat mijn werkgever best íets voor me mag overhebben. Dus ik ben van plan me er dit keer niet zo makkelijk bij neer te leggen.
Ik ben dus zwangerVandaag goeie echo gehad. Wel een weekje minder ver dan gedacht, 8w1d nu. Maar jeej.
![]()
Mag ik in de OP met 11 juni 2014 ?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Kan er bij mij meisje achter mijn naam komen te staan?
Ik heb hem aangepast.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm... Krijg de melding dat een moderator de reactie heeft gesloten en dat ik dus niks meer kan aanpassen.
Dank jequote:Op vrijdag 1 november 2013 04:29 schreef flowerbox het volgende:
Cantare, welkom hier en gefeliciteerd!
Klinkt leuk ,Burdie die slinger. Creatief met vilt. Komt die voor het raam als baby geboren is of is het meer voor op de babykamer?
Wil even iemand tegen mijn maag zeggen dat zuur nu wel weer leuk is geweest?
Misschien lekt je tiet! Heb ik ook al een tijdje. Of slijmprop verloren? Geen idee hoe het uitziet.... Vruchtwater is helder he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:59 schreef martine1984 het volgende:
Goedemorgen dames iedereen een beetje lekker kunnen slapen? Klaproos wat naar die buikpijn, gaan ze in het ziekenhuis je urine op kweek zetten? Lektieten in badheb ik ook warmte doet wonderen voor de productie.
Ow ja vandaag heb ik meldplicht, 37 weken al weer. En per vandaag zou ik gewoon thuis mogen bevallen. Wordt hoog tijd voor de baby wasjes en zo. Ff iets goors (sorry voor de ontbijtende onder ons maar ik weet niet hoe ik een spoiler kan plaatsen via mn telefoon) werd wakker en had een hele witte vlek in mn bed, en dat terwijl ik wel met ondergoed slaap. Zal het afscheiding zijn die dwars door mn onderbroek heen is gegaan?
Succes Cocie!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meldplicht voor martine
Bedankt voor de succeswensenOm 9.20u heb ik de echo en dan om 9.40u gesprek met de gyn. Lekker snel al dus
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Limone het volgende:
Het is november! De maand waarin ik moeder word!![]()
En wat zij zegt! Extra scrollen, er per ongeluk op drukken omdat ze later in beeld komen dan de rest van het forum (iig op mijn telefoon) en soms blijft er ook gewoon een leeg vak staan waardoor het net lijkt als of Fok! stuk is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:
Wat zijn die reclames via de mobiele versie ineens gigantisch. Irritant
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Limone het volgende:
Het is november! De maand waarin ik moeder word!![]()
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En wat zij zegt! Extra scrollen, er per ongeluk op drukken omdat ze later in beeld komen dan de rest van het forum (iig op mijn telefoon) en soms blijft er ook gewoon een leeg vak staan waardoor het net lijkt als of Fok! stuk is.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:44 schreef ProjSkippy het volgende:
--
Huuuuu, wat is het eng om mini ineens helemaal niet meer te voelen. De kleine heeft sinds een behoorlijk aantal weken een ritme bedacht waarbij er 's nachts ook veel bewogen dient te worden. Want slapen is voor mietjes, duhh. De afgelopen 3 nachten ben ik zelfs gewoon compleet in elkaar getrapt steeds waardoor slapen echt nauwelijks lukte. En vannacht.. Niets. Gewoon echt niets. Ook geen reactie uit te lokken. Dus in plaats van gebruik te maken van de rust heb ik juist heel onrustig in bed gelegen.
Maarrrrr, inmiddels vliegt m'n buik nu sinds een half uur weer alle kanten op.![]()
Ik hoop wel dat mini dit niet nog een keer doet. Bah.
Ik voel dezelfde drukquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik vind december nu ook zo vreselijk dichtbij komen. En technisch gezien 'mag' ik eind deze maand ook al werpen!
Ik wil echt een 'kop in het zand-smiley' hier.
Het is die kaaklijn he! Dat zei ik ook meteen alquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:34 schreef Kyara het volgende:
Oh Coco, je krijgt een jongetje! Echt duidelijk!
Ja dat, en in combinatie met de houding. Het voelt voor mij ook als een jongetje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is die kaaklijn he! Dat zei ik ook meteen al![]()
Het voelt wel als een jongetje tot nu toe, overigens. Dus ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even een plaatje bij het eerdere praatje
We krijgen een alien!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Martijn tegen Saar: "je blijft in ieder geval de knapste"
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wup
Help me eens met het plaatje, ik zie niet zo goed wat ik precies moet zien![]()
Wij hadden ons toen de pil in juni 2012 de vuilnisbak in ging voorgenomen om december 'over te slaan' als bevalmaand:quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Purple010 het volgende:
Ladies en voornamelijk sethiwe, zijn jullie niet bang voor een 5 december kindje? Of maken jullie je daar niet druk om?
Ik snap ook wel dat je het soms niet voor het kiezen hebt, maar die datum zou ik gewoon lastig vinden...
Ik zie er ook helemaal niks in maar ik hoop toch dat ik volgende week ook zo'n mooi plaatje krijgquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Cantare het volgende:
Dit is trouwens mijn 8 weken-kind. Ik zie er weinig in, maar het knipperde en had een hoofd en romp, dus het zal toch wel een echt mensje zijn.
[ afbeelding ]
Zeg, meld jij dat nu opeens hier tussen neus en lippen door of heb ik dingen over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef Cantare het volgende:
Goede echo's!
Zo, Coco een week cadeau, wat relaxed! Mij pakten ze gisteren een week af. Grmbl.
Wupwup, hoe moet ik de echo precies bekijken? Is het het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle dames met werk/contracten stress, lijkt me heel vervelend
voor alle andere mijlpalen!
ik blijf proberen goed bij te lezen en overal op te reageren, gaat alleen niet zo goed als ik zou willen![]()
![]()
Oh, en mijn datum is bijgesteld naar 13 mei!!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Whahahaha Wup!
Wat een hoop goede echo's:
WupWup![]()
Cocoalien
![]()
Cantare![]()
En ikzelf natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle dames met werk/contracten stress, lijkt me heel vervelend
voor alle andere mijlpalen!
ik blijf proberen goed bij te lezen en overal op te reageren, gaat alleen niet zo goed als ik zou willen![]()
![]()
Oh, en mijn datum is bijgesteld naar 13 mei!!voor je mooie echo en testuitslag.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef Cantare het volgende:
Dit is trouwens mijn 8 weken-kind. Ik zie er weinig in, maar het knipperde en had een hoofd en romp, dus het zal toch wel een echt mensje zijn.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |