quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Limone het volgende:
Het is november! De maand waarin ik moeder word!![]()
En wat zij zegt! Extra scrollen, er per ongeluk op drukken omdat ze later in beeld komen dan de rest van het forum (iig op mijn telefoon) en soms blijft er ook gewoon een leeg vak staan waardoor het net lijkt als of Fok! stuk is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:
Wat zijn die reclames via de mobiele versie ineens gigantisch. Irritant
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Limone het volgende:
Het is november! De maand waarin ik moeder word!![]()
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En wat zij zegt! Extra scrollen, er per ongeluk op drukken omdat ze later in beeld komen dan de rest van het forum (iig op mijn telefoon) en soms blijft er ook gewoon een leeg vak staan waardoor het net lijkt als of Fok! stuk is.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:44 schreef ProjSkippy het volgende:
--
Huuuuu, wat is het eng om mini ineens helemaal niet meer te voelen. De kleine heeft sinds een behoorlijk aantal weken een ritme bedacht waarbij er 's nachts ook veel bewogen dient te worden. Want slapen is voor mietjes, duhh. De afgelopen 3 nachten ben ik zelfs gewoon compleet in elkaar getrapt steeds waardoor slapen echt nauwelijks lukte. En vannacht.. Niets. Gewoon echt niets. Ook geen reactie uit te lokken. Dus in plaats van gebruik te maken van de rust heb ik juist heel onrustig in bed gelegen.
Maarrrrr, inmiddels vliegt m'n buik nu sinds een half uur weer alle kanten op.![]()
Ik hoop wel dat mini dit niet nog een keer doet. Bah.
Ik voel dezelfde drukquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik vind december nu ook zo vreselijk dichtbij komen. En technisch gezien 'mag' ik eind deze maand ook al werpen!
Ik wil echt een 'kop in het zand-smiley' hier.
Het is die kaaklijn he! Dat zei ik ook meteen alquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:34 schreef Kyara het volgende:
Oh Coco, je krijgt een jongetje! Echt duidelijk!
Ja dat, en in combinatie met de houding. Het voelt voor mij ook als een jongetje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is die kaaklijn he! Dat zei ik ook meteen al![]()
Het voelt wel als een jongetje tot nu toe, overigens. Dus ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even een plaatje bij het eerdere praatje
We krijgen een alien!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Martijn tegen Saar: "je blijft in ieder geval de knapste"
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wup
Help me eens met het plaatje, ik zie niet zo goed wat ik precies moet zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |