Misschien lekt je tiet! Heb ik ook al een tijdje. Of slijmprop verloren? Geen idee hoe het uitziet.... Vruchtwater is helder he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:59 schreef martine1984 het volgende:
Goedemorgen dames iedereen een beetje lekker kunnen slapen? Klaproos wat naar die buikpijn, gaan ze in het ziekenhuis je urine op kweek zetten? Lektieten in badheb ik ook warmte doet wonderen voor de productie.
Ow ja vandaag heb ik meldplicht, 37 weken al weer. En per vandaag zou ik gewoon thuis mogen bevallen. Wordt hoog tijd voor de baby wasjes en zo. Ff iets goors (sorry voor de ontbijtende onder ons maar ik weet niet hoe ik een spoiler kan plaatsen via mn telefoon) werd wakker en had een hele witte vlek in mn bed, en dat terwijl ik wel met ondergoed slaap. Zal het afscheiding zijn die dwars door mn onderbroek heen is gegaan?

Succes Cocie!quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meldplicht voor martine
Bedankt voor de succeswensenOm 9.20u heb ik de echo en dan om 9.40u gesprek met de gyn. Lekker snel al dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |