abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132799046
Oh pvoess sterkte!

Dot. Breek me de bek niet open van bo pi ta outlet. Heb er nog nachtmerries van! Aan der andere kant vind ik Sjaaks kamer wel heul tof geworden.

Hoera voor alle echo's (met wat schrik voor tap) mijlpalen en jompels!

Pff hier teveel gesjouwd met Sjaak vandaag. Partij last van buik, rug en bekken. Vent breekt nog even de tent af met Sjaak, kan ik mooi even op de bank.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132799099
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef DJMomo het volgende:
Oh pvoess sterkte!

Dot. Breek me de bek niet open van bo pi ta outlet. Heb er nog nachtmerries van! Aan der andere kant vind ik Sjaaks kamer wel heul tof geworden.

Pff hier teveel gesjouwd met Sjaak vandaag. Partij last van buik, rug en bekken. Vent breekt nog even de tent af met Sjaak, kan ik mooi even op de bank.
Ja, jouw verhaal had ik idd in m'n achterhoofd, dus we hebben hem erg zorgvuldig uitgezocht. De rest die er stond waren echt 3x niks.

Sterkte pvoes!
pi_132799618
Jompels voor alle goede echo's! *G* *G*

Kusje voor alle lastige werkgevallen en ziekmeldingen :*

Nog meer jompels voor de kwispeldagen *G* *G*

/Luiheid :')
pi_132799645
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:37 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik geniet nu van een ziekenhuis maaltijd. Had net ctg ivm minder beweging voelen maar er waren teveel harde buiken dus nu afwachten wat ze daar mee willen doen.

Kan door de blaas komen. Maar dat wachten we nu af.

P.s. verkeerde account sorry hah
Oh jeetje wat een gedoe weer. Fijn dat het ctg goed is in ieder geval. Even afwachten dus nog. Sterkte!
pi_132799769
Jeetje TAP dat is wel even schrikken! Gelukkig uiteindelijk allemaal goed O+

3kwart Mooie box voor Dot

Goede CTG voor Poes, hopelijk kom ik uiteindelijk niet in het ziekenhuis. Hou je het een beetje uit daar?

*O* ! Wat een echo's, mooie plaatjes dames!!

Soempie ook even bagger :*! Vervelend!

Poppejans O+!

En momo doe je ook rustig aan!!
♥ J & S
pi_132799826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:10 schreef Mabawa. het volgende:
Jompels voor alle goede echo's! *G* *G*

Kusje voor alle lastige werkgevallen en ziekmeldingen :*

Nog meer jompels voor de kwispeldagen *G* *G*

/Luiheid :')
+1

:')
pi_132799837
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:16 schreef Limone het volgende:

[..]

+1

:')
Ultieme luiheid!
pi_132799893
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:47 schreef DJMomo het volgende:
Oh pvoess sterkte!

Oh ik was helemaal vergeten om te reageren op Sjaaks' babydokter-droom. Terwijl ik dat echt über schattig vond! O+ En wij maar grapjes maken over mannelijke vrouwenartsen, blijkt dat gewoon een lang gekoesterde droom te zijn! ;)

En: aahaa! Wij hebben ook een Bopita-box, maar die komt van de kringloop, dus we moesten 'm zelf vervoeren en die hapjes eruit nemen we maar voor lief >:)
maar welk een drama, zeg. Had je nou foto's gepost van de kamer?

[ Bericht 12% gewijzigd door Limone op 01-11-2013 18:25:06 ]
pi_132799952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ultieme luiheid!
Wat is het toppunt van luiheid?

- Vrijen als je de hik hebt. :')

- Met een zwangere vrouw trouwen. :o
pi_132800565
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef Soempie het volgende:
TAP, wat een schrik en daarna opluchting. :* Maar wel een goede echo. *O* En ik ben wel heel benieuwd naar de foto, klinkt zo lief. O+ Dus als je later nog tijd hebt om hem te posten?

Ben je de vorige zwangerschap lang bang geweest dat het mis zou gaan/ zijn? Of was dat na een bepaalde termijn over?
Ik zal kijken of t later vanavond lukt m wel te posten :)

Vorige zwangerschap ben ik tot de SEO erg ongerust geweest dat het fout zou gaan. Juist omdat ik niets doorhad bij de eerste dat het fout ging. Ja, uiteindelijk een beetje bloedverlies maar nooit krampen of het gevoel dat t niet goed zat.
Maar ook na de SEO ben ik nog weleens ongerust geweest, maar gelukkig voel je dan vaak tekenen van leven. Maar echt blij was ik toen ze geboren was, dan wordt t op een andere manier spannend natuurlijk ;)

Ik had echt niet verwacht dat het er nog zo in zou hakken deze zwangerschap. Ik dacht dat, omdat ik een goede zwangerschap heb gehad, dat ik wel carefree zou zijn. Helaas. Nouja komt helemaal goed!
Tralalalaaa
pi_132801089
Limone het was wel poppig. Hij mocht weer de doppler aanzetten. En toen dok zei dat hij dat zo knap kon, vroeg ik hem: word jij later ook babydokter? Normaal is alles altijd neeeeej of nieeeeeettttt. Maar nu knikte hij en zei heel poppig: ja. O+

Foto kamer zijn wel langs gekomen. Kan morgen wel nog een paar maken, want we hebben de canvasjes opgehangen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132801547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:21 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat is het toppunt van luiheid?

- Vrijen als je de hik hebt. :')

- Met een zwangere vrouw trouwen. :o
Nummer 1 is heel sportief juist!
pi_132805234
Welkom Cantare!

Wat veel dames met werkproblemen :o . Ik kan er in zoverre bij aansluiten dat ik na mijn verlof nog niet weer waar ik precies terugkom (ligt aan het behoud of verlies van de klant die ik nu heb), maar ik kom sowieso terug want ik heb gelukkig een vast contract.

Burdie wat een leuk idee. Zoiets wil ik ook gaan doen, zag het laatst in een ander topic volgens mij en vond het zo tof!

Een lekkende Klaproos! :D
Trouwens gewoon luisteren naar de vk hoor, je moet nu niet alleen voor je zelf zorgen maar ook voor je beeb!

Hoe waren alle echo's? Mooie foto's van Wup, Cantare, Fazz en de alien van Coco!
Oei TAP, wat maakte de kleine het spannend :o . En wat een opluchting dan! Ik denk trouwens dat je een slecht afgelopen zwangerschap altijd met je mee blijft dragen en dat het altijd in je achterhoofd blijft zitten. Hell, ik was pats-boem na één maand pilloos zonder problemen zwanger en ik schiet ook nog regelmatig om iets kleins in de stress.

*O* voor alles dat ik gemist heb :) .

*O* voor mezelf, ik moet nog maar 100 dagen. Wat!

Verder vandaag echt een hormonsterdag gehad. Eerst de stad in voor een cadeau dat drie keer zo duur uitviel als begroot, en ik kon gewoon van de stress en de hormonen niet besluiten of ik het alternatief zou meenemen. Daarna naar een ander winkelcentrum voor een cadeau dat uitverkocht bleek. Toen probeerde ik iets anders af te rekenen, geen saldo meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik belde lief "Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hormonen!"
Waarop hij zei: "Nu naar huis, eerst eten, vanavond ben ik op tijd thuis en dan kijken we overal samen naar. Denk maar aan vanmorgen."

Vanmorgen lagen we in bed, Stuitje werd ook wakker en begon te schoppen. Lief was eindelijk eens op tijd, legde zijn hand op mijn buik en zei "Oooh.. ik voel haar schoppen! O+ "

En nu heb ik weer hormonen.. :'(
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132805553
:D Die hormonen toch! :*
pi_132805577
Had ik een heel verhaal getypt, druk ik op de verkeerde knop alles weg :'(.
Was te moe om nog helder na te kunnen denken, denk ik.

Nieuwe verkorte poging:

Wat fijn dat er zoveel goede en mooie echo's voorbij zijn gekomen vandaag *O* .

Soempie fijn dat de bloeddruk wel goed was en goed dat ze het maandag vervolgen. Hopelijk zakken de klachten wel eerder af.

Klaproos lekker rustig aan doen, het kan echt een teken zijn van te veel doen.

Momo is de pijn een beetje afgezakt met het rusten op de bank?

Pvoesss is er ondertussen al meer duidlijkheid over je harde buiken?

Angelaatje alweer 35 weken *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef Purple010 het volgende:
Ladies en voornamelijk sethiwe, zijn jullie niet bang voor een 5 december kindje? Of maken jullie je daar niet druk om?

Ik snap ook wel dat je het soms niet voor het kiezen hebt, maar die datum zou ik gewoon lastig vinden...
5 december zou niet mijn voorkeur zijn om te bevallen. Maar mocht het zo zijn, dan is het maar zo.
Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat ik overtijd ga, nergens op gebaseerd, maar zo voelt het gewoon.
Waarom ik dan wel alles geregeld wil hebben voor de 36 weken 8)7
pi_132805981
En Bla, hoe is je dag uiteindelijk nog geweest? Hoofdpijn gezakt en humeur weten op te krikken? :)

quote:
17s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:42 schreef Limone het volgende:
Het is november! De maand waarin ik moeder word! *O* O+
*O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:38 schreef Cantare het volgende:
Zo, Coco een week cadeau, wat relaxed! Mij pakten ze gisteren een week af. Grmbl.
Zeg, ik heb helemaal gemist welke kloon je was! Wie was je nou? :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef WupWup het volgende:

[..]

:+
[ afbeelding ]
Bovenste dus gezicht bijna recht van voren met handje erbovenop. Onderste mond en neus met handje scherper in beeld.
Op die bovenste paint lijkt dat ene handje net een enorm oor :D Goede paint overigens, nu zie ik het! :Y

Fazz *O* *O*

Klaprooss, vervelend. Maar als je dat gezegd krijgt, dan kun je er verder weinig aan doen he? Accepteren en je rust nemen :Y

Soemps, schrikken! Hoe voel je je inmiddels?

Pvoess, sterkte! Fijn dat de ctg in ieder geval wel goed was :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik denk trouwens dat je een slecht afgelopen zwangerschap altijd met je mee blijft dragen en dat het altijd in je achterhoofd blijft zitten.
Ik had dat ook verwacht, maar bij mij valt het ontzettend mee.

Tijdens de zwangerschap van Saar had ik dat veel erger. Eerste zwangerschap hebben we met 6w een kloppend hartje gezien, en een ruime 1,5 week later kreeg ik ineens een miskraam. Plotseling. Dus toen ik zwanger was van Saar, vond ik dat extreem spannend en was ik continu aan het broekloeren. Ik wist toen wel dat ik zwanger kon worden, maar niet of ik het kon blijven immers.

Bij deze zwangerschap weet ik dat mijn lijf het gewoon kán. En dat haalt zoveel onzekerheid weg. Ik vind het wel op sommige momenten spannend (bijvoorbeeld vlak voor de echo vandaag, of de uitslag van de combitest over een week, maar het houdt me niet continu bezig en ik maak me geen zorgen). Heb een beetje het idee dat mijn lijf wel snapt hoe het werkt blijkbaar. Wat geen garantie is dat deze zwangerschap goed gaat/blijft gaan uiteraard, en ik zou het echt ongelooflijk kut vinden als de uitslag van de combitest niet goed is, bijvoorbeeld, maar tot nu toe vind ik het -gelukkig- best relaxed :)

Wat ik wel merk is dat ik er nog wat rationeler/nuchterder in sta. Het kán gewoon fout gaan, het kan mis zijn. Dat hoort er helaas ook bij. En het zou dus echt klote zijn als het nu niet goed is/gaat, maar ik heb er weinig invloed op. En daardoor maak ik me geen zorgen ofzo. Denk ik. Het gaat zoals het gaat. Zoiets.
Warrig! Sorry :D

quote:
En nu heb ik weer hormonen.. :'(
Smakkerd voor je hormonen :*
pi_132807259
Whoei, even een dagje bijgelezen. En nu kijken of ik alles aardig heb onthouden. :D

Burdie, hoe is je suikertest gegaan?

Momo een sticker. *O*

Coco, WupWup, Cantare, Fazzoletti en TAP mooie echo's! Wat fijn dames! *O*

Klaproosss ik had je harde buiken verhaal even gemist. Harde buiken zijn blij, en verplicht rust nemen ook. Ik hoop voor je dat het door een groeispurtje van been komt en het snel beter gaat. :*

Pvoesss -O-, gaat het inmiddels beter met je harde buiken?

RFR nog maar 100 dagen! Wauw dat gaat hard! En :* voor je hormonster dag.

En zelf heb ik ook een sticker gekregen vandaag. Bloeddruk 110/65 en 4 kilo zwaarder dan start zwangerschap nog even snel naar de babies gekeken met de echo. :) Eentje ligt head first voor de uitgang en eentje ligt een soort van half bovenop zijn broer. Als ze zo zouden blijven liggen is gewoon bevallen mogelijk. Valt niet op dat ik nu helemaal een aversie tegen keizersnedes heb toch?! :@

Ik wilde graag navelstrengbloed doneren aan de bloedbank, dus dat gaf ik aan, zijn ze ermee opgehouden in mijn ziekenhuis omdat er te weinig gebruik van werd gemaakt. Ik vond het best een beetje -O-, want er kunnen gewoon levens mee gered worden. Ik denk dat ik nog even contact ga opnemen met de bloedbank zelf om het hoe en waarom te achterhalen.

En ik heb aangekaart dat ik gelijk een sterilisatie wil als ik een keizersnede moet (waar ik dus niet op hoop). Blij toe dat ik het nu al heb aangegeven, want men gaat mijn casus bespreken in verband met mijn leeftijd (28). Volgende afspraak hoor ik als het goed is of het geaccepteerd wordt of niet. Zo niet, dan is het laatste woord er nog niet over gesproken wat mij betreft, want die sterilisatie wil ik sowieso, ook na een normale bevalling. To be continued...

En de harde buiken bij mij zijn minder. Stuk of 10 per dag nu en daar kan ik mee leven. Gyn zocht er ook niets ernstigs achter en stel dat ik het niet vertrouw, dan moet ik gewoon bellen.
pi_132808860
Coco, ik heb maar 2 keer gepost ofzo met mijn kloon, hoor. Ik was AncientSound.

Ik herken trouwens wel dat het rustiger voelt als je weet dat je lijf het kan. Hoewel ik dat nu, de 3e keer, pas echt heb. Bij de 2e vond ik het toch wel net zo spannend en onvoorstelbaar als bij de 1e. Ik heb nooit een miskraam gehad trouwens, maar me wel gerealiseerd dat die kans er inzit.

Nikki, fijn dat het goed gaat. Hopen dat ze zo netjes blijven liggen! En een sterilisatie... hier willen we dat ook wel maar liever bij mijn man. Heb het idee dat dat een kleinere ingreep is. Wat is de reden dat jullie dit kiezen? Gewoon benieuwd hoor.
pi_132809085
dat was zo weinig, dat ik zelfs compleet gemist heb dat je een kloon was, cantare!

burd, idd, hoe was de suikertest? die hoefde ik niet gelukkig. Wel ijzer en bloedgroep (nee, rhesus factor) baby. Dat kan vanaf volgende week geloof ik (niet goed opgelet...)

kus voor horrormonen.

rest, sorry, niet onthouden.
Bekken is echt prut vanaaf. Kom amper van de bank af :( ga nu leker slapen, hopelijk morgen beter. Sowieso even opdelen denk ik dat vent en Sjaak boodschappen doen en ik in huis wat aanrommel. ipv dat ik allebei (mee)doe.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132809105
quote:

Verder vandaag echt een hormonsterdag gehad. Eerst de stad in voor een cadeau dat drie keer zo duur uitviel als begroot, en ik kon gewoon van de stress en de hormonen niet besluiten of ik het alternatief zou meenemen. Daarna naar een ander winkelcentrum voor een cadeau dat uitverkocht bleek. Toen probeerde ik iets anders af te rekenen, geen saldo meer.
Dus ik belde lief "Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hormonen!"
Dit is echt zooooo herkenbaar :D
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:42:00 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132809332
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef DJMomo het volgende:
burd, idd, hoe was de suikertest? die hoefde ik niet gelukkig. Wel ijzer en bloedgroep (nee, rhesus factor) baby. Dat kan vanaf volgende week geloof ik (niet goed opgelet...)
Het drankje was vies, en daarna werd ik duizelig van de honger... Gelukkig was mijn man mee om te rijden :). Ben de hele dag nog misselijk geweest :{.
De uitslag krijg ik volgende week pas via de vk.

Heb je bij Sjaak anti-D gehad?

Rustig aan doen met je bekken he :*.
KuikenGuppy
pi_132816717
Zo, drukke dag gehad gisteren. Wel gelezen, vergeten te reageren....

*O* voor alle mooie echo's.

Ik denk dat iedereen in zijn achterhoofd houd dat dingen mis kunnen gaan. Helaas van dichtbij meegemaakt. Zorgt er wel voor dat ik pas gerust ben als ik baby in de armen heb.

Manlief heeft sterilisatie als taboe opgelegd. Hij wil niet. Ookal loopt hij maar 1 dag moeilijk.
Ach eerst maar het punt bereiken, dat we vinden genoeg kinderen te hebben :s)

Oh en deze week ook eindelijk bloed laten prikken. Vind het dermate leuk dat ik het flink heb uitgesteld. Maar, dit keer niet flauw gevallen *O*

En nu aan de koffie :O c_/
pi_132816834
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef Cantare het volgende:
Nikki, fijn dat het goed gaat. Hopen dat ze zo netjes blijven liggen! En een sterilisatie... hier willen we dat ook wel maar liever bij mijn man. Heb het idee dat dat een kleinere ingreep is. Wat is de reden dat jullie dit kiezen? Gewoon benieuwd hoor.
Het is denk ik iets wat tussen mijn oren zit, maar bij de mannen waarvan ik weet dat ze het gedaan hebben, heb ik altijd zo'n :') gevoel als ik ze zie. Dat is misschien wel mijn hoofdreden. Verder is mijn man ook pas 29 en ik kan me voorstellen dat hij bij een evt. nieuwe vrouw (want stel dat ik doodga of iets) nog graag kinderen zou willen. Voor hem hoeft dat nu niet, want hij vindt drie kindjes straks genoeg, maar stel dat de nieuwe vrouw nog een enorme kinderwens heeft dan moet dat wel een optie zijn.
Voor mijzelf daarentegen vind ik drie kinderen genoeg. Ik wil er simpelweg niet meer, een evt. toekomstige man heeft dat maar de accepteren. En verder heb ik kans om een erfelijke ziekte door te geven en ben daardoor sowieso aangewezen op PGD/ICSI. En ook na sterilisatie blijft dat een optie.
Dus als het niet tijdens een evt. KS gebeurd, dan ga ik het later alsnog doen. Maargoed, voor nu even fingers crossed dat het goedgekeurd wordt door de artsen.

Burdie wat stom dat je je zo belabberd hebt gevoeld van die vieze suikertest. -O-

Ik was gisteren uit eten en zusje en ik bestelden hetzelfde. Mexicaanse fajita's van ossehaaspuntjes. Hebben ze de doorbakken aan mijn zusje gegeven en mij de medium, ze waren dus een beetje roze van binnen. Ik kwam er pas na een paar stukjes achter en toen hebben zusje en ik geruild. Op dat moment dacht ik niet meer dan "oh sjips", maar ik vind het toch niet grappig merk ik. :( Moet ik er nu iets mee doen, als in bloed laten checken of iets, of is het gewoon jammer maar helaas?
pi_132816855
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 07:47 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik was gisteren uit eten en zusje en ik bestelden hetzelfde. Mexicaanse fajita's van ossehaaspuntjes. Hebben ze de doorbakken aan mijn zusje gegeven en mij de medium, ze waren dus een beetje roze van binnen. Ik kwam er pas na een paar stukjes achter en toen hebben zusje en ik geruild. Op dat moment dacht ik niet meer dan "oh sjips", maar ik vind het toch niet grappig merk ik. :( Moet ik er nu iets mee doen, als in bloed laten checken of iets, of is het gewoon jammer maar helaas?
Als je je er druk over maakt zou je de vk kunnen bellen om het voor te leggen. Ikzelf zou alleen denken shit ik ga beter opletten. Want de kans blijft natuurlijk klein. Maar wel balen :*

Sooo hier neemt mijn misselijkheid toe :X Ik heb echt constant enorme honger. Ik wil alleen maar eten, de hele tijd! En daarna heb ik buikpijn en maagzuur en voel ik me misselijk :')
Gisteren had ik zelfs zo'n buikpijn dat het niet fijn was om mijn dochter te moeten dragen :{
maar toch vind ik de kwaaltjes fijn, het blijft bevestiging

12 weken echo staat gepland, laat het maar gauw 27 november zijn :)
pi_132816879
Nu pas aan het teruglezen.

Wupwup, cantare en Coco, wat fijn die mooie en goede echos!

Fazz balen! Maar dan maar goed luisteren en heel veel rust pakken. Gaat dat lukken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')