abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:43:45 #226
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_132818090
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:37 schreef Ikina het volgende:
Goedemorgen bla

Ik had het hier ook niet gemeld (kop in het zand, zeg je het niet, gebeurt het niet)

De afweging van de gyn was als volgt: het geeft pijnklachten (op sommige dagen enorm), hij is groot, eruit moet hij toch en het risico is groot dat door de druk van het groeiende kindje de hele cyste met eierstok gaat kantelen waardoor het spoed wordt. Nu konden ze er nog makkelijk bij, over een paar maanden zit het kind ervoor..

Helaas bleek het hele gevaarte al volledig om de ad gedraaid te zijn helaas, dus het is alleen maar beter dat hij er nu uitgehaald is.
Heb geen energie voor monsterpost, maar wil jou wel even veel sterkte wensen! Goed dat ze vroeg hebben ingegrepen! Ik heb tijdens mijn vorige zeangerschap gehad en bij mij hebben ze gewacht. Totdat ik dus met spoed midden in de nacht geopereerd moest worden toen ik 16 weken zwanger was :{

Rust goed uit!
Oude (on)bekende.
pi_132818279
Vriendin gisteren, 29+5.

Lekker doortrainen, fit de bevalling in. Speelt nog tennis (op hoog amateur niveau) plus 2x / week sportschool.
pi_132818473
Nog een knuf voor ikina!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132818482
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Mawaba..aahw :* tegen niet te pellen eieren kan ik ook niet tegen hoor..heb wel een zo'n ei door de hele keuken geflikkerd uit frustratie (en dat was zonder invloed van hormonen :') )
Hopelijk wordt de rest van je dag beter :)

Hier lekker beetje uitgeslapen, maar wel binnen half uur na wakker worden alweer hoofdpijn..rete irritant! zo maar aan de paracetamol.
En dochterlief is echt enorm verkouden dus ik hoop dat beeb nog even blijft zitten tot dat weg is :@
Wow Bla you did it!! Goeie post!
Ja dat is zeer frustrerend, ik zat al met tranen in mijn ogen omdat het niet lukte :') Bijna stampvoetend als een klein kind.
Vandaag wordt een filmdagje met mijn lieve neefje! Met heeeeeel veel lekkers :)
Wat vervelend die hoofdpijn en ook nog een verkouden dochter. :*

Nee Soemp, helaas was het echt!

Paars, ja zeeeeer irritant!

Zo fijn dat ze dat nog zo kan Oksel!
pi_132818487
:D oksel. Respect voor jou vriendin zeg!

hihi bijna stampvoetend :D
veel plezier met je neefje vandaag!
pi_132818503
Oohh en ik zou het bijna vergeten maarre dikke jompel voor mezelf!
*G* *G* *G* 37 weken vandaag!!! *G* *G* *G*
pi_132818509
*O* jeej voor 37 wkn!!
pi_132818560
Blabla, ik heb nu de bloedbank gemaild met de vraag of het doneren van navelstrengbloed nu wel of niet mogelijk is in mijn ziekenhuis. Op de website van de bloedbank staat namelijk dat mijn ziekenhuis wel meedoet. :?

*O* voor de 37 weken van Mabawa! Beeb mag nu legaal komen. :)
pi_132818602
Oksel! :o

En keek voor mabawa!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:26:30 #235
30252 Soempie
Procreating
pi_132818735
TAP :* Hopelijk ook dit keer na de SEO minder zorgen.

Mabawa met meldplicht! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

Soemps, schrikken! Hoe voel je je inmiddels?
Wel nog sterretjes en hoofdpijn, maar Wiebel (man) neemt nu wel opeens heel veel over, dus dat is wel lekker. Zo lief ook om M. en z'n papa samen te horen, terwijl ik nog in bed lig. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:29:28 #236
30252 Soempie
Procreating
pi_132818792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:12 schreef Mabawa. het volgende:

Nee Soemp, helaas was het echt!

Kun je er al een beetje om lachen?

Ik denk dat ik het zo Wiebel laat lezen om mijn buien in perspectief te plaatsen. B-) ;)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132818801
Leuk is dat he Coco! O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132818974
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:30 schreef DJMomo het volgende:
Leuk is dat he Coco! O+
Wat is leuk? :D ik volg het even niet :s)

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Soempie het volgende:
TAP :* Hopelijk ook dit keer na de SEO minder zorgen.

Mabawa met meldplicht! *O*

[..]

Wel nog sterretjes en hoofdpijn, maar Wiebel (man) neemt nu wel opeens heel veel over, dus dat is wel lekker. Zo lief ook om M. en z'n papa samen te horen, terwijl ik nog in bed lig. O+
Ah, dat is fijn :Y Ik vind dat ook awesome, om M. zo met Saartje bezig te horen O+

Goed bezig vriendin-van-Oksel! :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Coco ja mijn humeur was weer oke nadat ik met dochterlief had zitten knutselen aan onze stoomboot met een bak pepernoten.
Ben wel op tijd naar bed gegaan aangezien sávonds mijn kut humeur weer terug kwam. achja
Soms is dat ook het beste inderdaad, lekker je bed in :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:17 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff lekker begin van de dag hier. Ik vroeg vriendje om ontbijt te maken en had trek in gekookte eitjes. :9 Allereerst veel te zacht en niet onder koud water gehouden dus niet te pellen. Bovendien het verkeerde brood gebruikt (Echt waarom niet eerst het oude brood opmaken?? Nee lekker vers brood gebruiken dat ik had gekocht voor neefje die hier komt slapen)
Na 1000 zuchten omdat ik mijn ei niet gepeld kreeg stond hij op om nieuwe te maken... ik erachter aan met de boodschap:'Als er iemand eitjes kookt ben ik het wel'. :6 Trek de doos uit zijn hand en laat alle eieren vallen :')
Huilen huilen huilen en vriend is naar de slaapkamer gevlucht.
Lekker warrig hormonenverhaal :'( :X }:|
:D _O-

Kun je er inmiddels zelf ook al een beetje om lachen? ;)
pi_132819053
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:37 schreef Ikina het volgende:
De afweging van de gyn was als volgt: het geeft pijnklachten (op sommige dagen enorm), hij is groot, eruit moet hij toch en het risico is groot dat door de druk van het groeiende kindje de hele cyste met eierstok gaat kantelen waardoor het spoed wordt. Nu konden ze er nog makkelijk bij, over een paar maanden zit het kind ervoor..

Helaas bleek het hele gevaarte al volledig om de ad gedraaid te zijn helaas, dus het is alleen maar beter dat hij er nu uitgehaald is.
Boeh wat een verhaal :o . Dan is het inderdaad maar goed dat ze het nu hebben gedaan.
Hoe voel je je nu?

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
RFR, het is puur mijn leeftijd waardoor ze het gaan bespreken. De gyn begreep mijn beweegredenen wel hoor en ze vond het goed dat ik er nu al mee kwam. Ik kan me ook goed voorstellen dat er een soort van bedenktijd op zit, het is uiteindelijk wel een beslissing die je hele toekomst in de war kan schoppen.
Het is inderdaad ook geen beslissing die je zo maar even neemt en die inderdaad ook afhankelijk kan zijn van hoe deze zwangerschap verder zal verlopen.

quote:
Ik heb wel met manlief afgesproken dat we het moment dat de kindjes geboren worden als beslispunt gaan nemen. Stel dat ze veel te vroeg geboren (moeten) worden, wat we helemaal niet hopen natuurlijk, dan hangt het echt van de termijn af of we de sterilisatie door willen laten gaan of niet. Natuurlijk is een keurig op tijd geboren kindje ook geen garantie dat het allemaal goed gaat, maargoed. Lastig op papier te zetten, maar ik denk dat wel duidelijk is wat ik ermee probeer te zeggen.
Ik snap het helemaal!

Mabawa, soms heb je van die dagen :X
Ik moest stiekem wel een beetje lachen om de vluchtende vriend. Dat zou die van mij ook doen :D

Oksel, wat een stoere vriendin heb jij!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_132819125
Mabawa 37 weken!

Oksel, ik val al geblesseerd neer als ik het zie, maar wat fijn voor je vriendin dat ze nog lekker door kan sporten.

Ikinia, wow, dat is nogal wat! Fijn dat het achter de rug is, hopelijk ben je snel hersteld.

Nikki, bedankt voor je uitleg. Heel begrijpelijk hoor! De overwegingen zijn hier ook wel herkenbaar. Voor mezelf hik ik alleen wel tegen de grotere kans op complicaties en de onomkeerbaarheid aan. Bij mijn man is dat minder. Bovendien vind ik eigenlijk dat ik na 3 zwangerschappen en bevallingen wel genoeg aan mijn lijf te verduren heb gehad.
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:50:36 #241
30252 Soempie
Procreating
pi_132819188
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:43 schreef RunForrestRun het volgende:

Mabawa, soms heb je van die dagen :X
Ik moest stiekem wel een beetje lachen om de vluchtende vriend. Dat zou die van mij ook doen :D

Die van mij zou zoiets zeggen als: 'Soemp, doe eens even normaal zeg!'. Geen mededogen hier. En ook geen flight of freeze respons. ;(
pi_132819259
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:50 schreef Soempie het volgende:

[..]

Die van mij zou zoiets zeggen als: 'Soemp, doe eens even normaal zeg!'. Geen mededogen hier. En ook geen flight of freeze respons. ;(
M. zegt dan "Jaja, je ben zwanger, last van je hormonen". En dan heel sarcastisch. }:|
pi_132819531
Beterschap Ikina :* Wat een verhaal. Maar toch een *O* omdat ze het hartje hebben gehoord!!

:D mabawa :* Stomme hormonen ook. Heb je inmiddels al wel ontbijt op?
(ow en ik sloeg de laatste pagina over met lezen) dus nog een *O* voor je 37 weken!!

Nikki wat stom dat ze jullie gerechten verwisseld hebben. Heb je er wel wat van gezegd in het restaurant? Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen dat vooral de buitenkant van het vlees goed gebakken moet zijn omdat daar de bacteriën zitten. maar goed dat je een mailtje naar het ziekenhuis heb gedaan, beter een keer te veel vragen dan te weinig.

Bla balen van je hoofdpijn }:|

[ Bericht 4% gewijzigd door ikke_84 op 02-11-2013 12:11:59 ]
pi_132820053
Sorry Coco. Ik bedoelde soempie.

Kraampakket net bezorgd. Gezelligheid!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132820191
zat er ook nog wat leuks in je pakket Momo?
pi_132820370
Geen idee. Ik zat net te lunchen. Maar is een hele gezellige doos met vlaggetjes erop. "Een cadeau van FBTO". Nou ben benieuwd!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132820928
Ja ondertussen kan ik er wel om lachen gelukkig. Hoe belachelijk kan iemand zich maken. Mijn vriend vroeg net heel serieus:'waarom gilde je net eigenlijk??' :')

Pakket van FBTO is leuk Mo!
pi_132821001
Ik krijg geen kraampakket ;(

En hormonale buien kan manlief niks mee, die gaat er gewoon keihard tegenin als ik boos doe, en dan word ik alleen maar kwader :')
Tralalalaaa
pi_132821164
Net een nieuwe hormonale bui. Keihard lachen om alles en niet meer kunnen stoppen. Kan je voorstellen, onder het lunchen. De tranen in mijn ogen en echt gierende uithalen, werd er zelf een beetje bang van.

Lang geleden, zooooo de slappe lach
pi_132821184
De meeste mannen snappen niks van hormonen. Die van mij negeert het vaak en wacht tot de storm voorbij is.

Vandaag heel druk op de babykamer bezig. Manlief heeft de lamp op gehangen en het plankje boven de commode. Gisteren hingen de gordijnen en rolgordijnen. Overgordijnen zijn voor het mooie net te kort. Woensdag komt mn nichtje met de naaimachine om het te fixen. Eerste baby kleertjes zijn gewassen en gevouwen. Box staat in de woonkamer. Heerlijk het komt allemaal in baby modus hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')