Heb geen energie voor monsterpost, maar wil jou wel even veel sterkte wensen! Goed dat ze vroeg hebben ingegrepen! Ik heb tijdens mijn vorige zeangerschap gehad en bij mij hebben ze gewacht. Totdat ik dus met spoed midden in de nacht geopereerd moest worden toen ik 16 weken zwanger wasquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:37 schreef Ikina het volgende:
Goedemorgen bla
Ik had het hier ook niet gemeld (kop in het zand, zeg je het niet, gebeurt het niet)
De afweging van de gyn was als volgt: het geeft pijnklachten (op sommige dagen enorm), hij is groot, eruit moet hij toch en het risico is groot dat door de druk van het groeiende kindje de hele cyste met eierstok gaat kantelen waardoor het spoed wordt. Nu konden ze er nog makkelijk bij, over een paar maanden zit het kind ervoor..
Helaas bleek het hele gevaarte al volledig om de ad gedraaid te zijn helaas, dus het is alleen maar beter dat hij er nu uitgehaald is.
Wow Bla you did it!! Goeie post!quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mawaba..aahwtegen niet te pellen eieren kan ik ook niet tegen hoor..heb wel een zo'n ei door de hele keuken geflikkerd uit frustratie (en dat was zonder invloed van hormonen
)
Hopelijk wordt de rest van je dag beter
Hier lekker beetje uitgeslapen, maar wel binnen half uur na wakker worden alweer hoofdpijn..rete irritant! zo maar aan de paracetamol.
En dochterlief is echt enorm verkouden dus ik hoop dat beeb nog even blijft zitten tot dat weg is
Wel nog sterretjes en hoofdpijn, maar Wiebel (man) neemt nu wel opeens heel veel over, dus dat is wel lekker. Zo lief ook om M. en z'n papa samen te horen, terwijl ik nog in bed lig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Soemps, schrikken! Hoe voel je je inmiddels?
Kun je er al een beetje om lachen?quote:
Wat is leuk?quote:
Ah, dat is fijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef Soempie het volgende:
TAPHopelijk ook dit keer na de SEO minder zorgen.
Mabawa met meldplicht!
[..]
Wel nog sterretjes en hoofdpijn, maar Wiebel (man) neemt nu wel opeens heel veel over, dus dat is wel lekker. Zo lief ook om M. en z'n papa samen te horen, terwijl ik nog in bed lig.
Soms is dat ook het beste inderdaad, lekker je bed inquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Coco ja mijn humeur was weer oke nadat ik met dochterlief had zitten knutselen aan onze stoomboot met een bak pepernoten.
Ben wel op tijd naar bed gegaan aangezien sávonds mijn kut humeur weer terug kwam. achja
quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:17 schreef Mabawa. het volgende:
Pfff lekker begin van de dag hier. Ik vroeg vriendje om ontbijt te maken en had trek in gekookte eitjes.Allereerst veel te zacht en niet onder koud water gehouden dus niet te pellen. Bovendien het verkeerde brood gebruikt (Echt waarom niet eerst het oude brood opmaken?? Nee lekker vers brood gebruiken dat ik had gekocht voor neefje die hier komt slapen)
Na 1000 zuchten omdat ik mijn ei niet gepeld kreeg stond hij op om nieuwe te maken... ik erachter aan met de boodschap:'Als er iemand eitjes kookt ben ik het wel'.Trek de doos uit zijn hand en laat alle eieren vallen
![]()
Huilen huilen huilen en vriend is naar de slaapkamer gevlucht.
Lekker warrig hormonenverhaal![]()
![]()
Boeh wat een verhaalquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:37 schreef Ikina het volgende:
De afweging van de gyn was als volgt: het geeft pijnklachten (op sommige dagen enorm), hij is groot, eruit moet hij toch en het risico is groot dat door de druk van het groeiende kindje de hele cyste met eierstok gaat kantelen waardoor het spoed wordt. Nu konden ze er nog makkelijk bij, over een paar maanden zit het kind ervoor..
Helaas bleek het hele gevaarte al volledig om de ad gedraaid te zijn helaas, dus het is alleen maar beter dat hij er nu uitgehaald is.
Het is inderdaad ook geen beslissing die je zo maar even neemt en die inderdaad ook afhankelijk kan zijn van hoe deze zwangerschap verder zal verlopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
RFR, het is puur mijn leeftijd waardoor ze het gaan bespreken. De gyn begreep mijn beweegredenen wel hoor en ze vond het goed dat ik er nu al mee kwam. Ik kan me ook goed voorstellen dat er een soort van bedenktijd op zit, het is uiteindelijk wel een beslissing die je hele toekomst in de war kan schoppen.
Ik snap het helemaal!quote:Ik heb wel met manlief afgesproken dat we het moment dat de kindjes geboren worden als beslispunt gaan nemen. Stel dat ze veel te vroeg geboren (moeten) worden, wat we helemaal niet hopen natuurlijk, dan hangt het echt van de termijn af of we de sterilisatie door willen laten gaan of niet. Natuurlijk is een keurig op tijd geboren kindje ook geen garantie dat het allemaal goed gaat, maargoed. Lastig op papier te zetten, maar ik denk dat wel duidelijk is wat ik ermee probeer te zeggen.
Die van mij zou zoiets zeggen als: 'Soemp, doe eens even normaal zeg!'. Geen mededogen hier. En ook geen flight of freeze respons.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Mabawa, soms heb je van die dagen![]()
Ik moest stiekem wel een beetje lachen om de vluchtende vriend. Dat zou die van mij ook doen![]()
M. zegt dan "Jaja, je ben zwanger, last van je hormonen". En dan heel sarcastisch.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van mij zou zoiets zeggen als: 'Soemp, doe eens even normaal zeg!'. Geen mededogen hier. En ook geen flight of freeze respons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |