Oke, ik zal ook eens mijn best doen

TAP dat is wel even enorm schrikken zeg, gelukkig was wel alles gewoon goed. maar kan me voorstellen dat je dan toch even van slag bent zeg
Poppejans, de baby voelen

leuk he
Dot een box gescoord! nice

Pvoess dat is niet goed hey..hoe is t nu?
momo, nee sjouwen met een kleine lijkt me ook niet relaxed nu!
Wel schattig jou kleine babydokter in de dop!
Limone ik moest lang nadenken over je bovenste toppunt van luiheid whehe
Pfff Rfr dat was me het dagje wel zeg. Wel een slimme man heb je

Coco ja mijn humeur was weer oke nadat ik met dochterlief had zitten knutselen aan onze stoomboot met een bak pepernoten.
Ben wel op tijd naar bed gegaan aangezien sávonds mijn kut humeur weer terug kwam. achja
Je klinkt inderdaard nuchter en dat is fijn. Je kunt er zoals je zelf als zegt toch niet zo heel vele aan doen. En constant in de stress zitten ljkt me echt heel erg vervelend.
Nikki waarom zijn ze daarmee opgehouden in jou ziekenhuis? (navelstrengbloed bedoel ik)
En als het deze keer een geplande keizersnee was geworden had ik ook om een sterrilisatie gevraagd. Meer als 2 willen we er toch niet en de pil is gewoon ruk
En fijn dat de harde buiken minder zijn!
Ow en wat de ossehaaspuntjes betreft..kwestie van jammer maar helaas. Kunnen ze toch verder niks mee nu. Heb je er wel wat van gezegd?
Purple fijn dat je goed hebt geslapen

Ikina pff heftig wel. wel goed dat hij eruit is en ze spoed hebben weten te voorkomen. Hopelijk herstel je goed zonder al te veel last.
Mawaba..aahw

tegen niet te pellen eieren kan ik ook niet tegen hoor..heb wel een zo'n ei door de hele keuken geflikkerd uit frustratie (en dat was zonder invloed van hormonen

)
Hopelijk wordt de rest van je dag beter

Hier lekker beetje uitgeslapen, maar wel binnen half uur na wakker worden alweer hoofdpijn..rete irritant! zo maar aan de paracetamol.
En dochterlief is echt enorm verkouden dus ik hoop dat beeb nog even blijft zitten tot dat weg is