abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132821321
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:13 schreef Mabawa. het volgende:
Ja ondertussen kan ik er wel om lachen gelukkig. Hoe belachelijk kan iemand zich maken. Mijn vriend vroeg net heel serieus:'waarom gilde je net eigenlijk??' :')

Pakket van FBTO is leuk Mo!
Ja zelfde als vorige keer. Alleen de knuf is nieuw.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:51:13 #252
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_132821841
Ik lees van mannen die niet met hormonale buien kunnen omgaan.. ;( zij hebben zeker niet het boekje van Kluun gelezen? Daar staat de methode woestijnpolitiek haarfijn in uitgelegd. Mijn man heeft het zich al lange tijd geleden meester gemaakt, heerlijk O+ Dan kan ik ook gewoon lief tegen 'm doen later!

Verder heb ik weer veel te veel gemist hier zie ik :( mja.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_132822228
Ik zal maar niet iedereen quoten die vroeg hoe het ging. :+
Geen ontsluiting of iets. Nog wel in stuit -O- Het zet niet door in ieder geval en dat is het belangrijkste. *O*

Meest shocking van het tripje ziekenhuis vond ik de net bevallen moeder die meer dan 20 mensen over de vloer kreeg :D Neefjes, nichtjes, ooms tantes etc _O-
en de vader maar tegen iedereen zeggen oh ja hoor kom maar :o
pi_132822625
Surinaams Hindoestaans gezin?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132823536
Nee :D helemaal blank en oerhollands zo te zien aan de opa's en oma's enzo
pi_132823620
Waar lig/lag je Pvoess?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132824124
Purmerend
pi_132826020
Even een knuffel nog voor mabawa, ook al kun je er inmiddels om lachen.
Hier voornamelijk een man die me komt knuffelen en moet lachen als ik 1 van mijn buien heb. Ook probeert hij dan met praktische oplossingen te komen (die ik uiteraard allemaal niet goed vind en om zijn lachen moet ik nog harder huilen). Vooralsnog geen vlucht gedrag hier, kijken hoe lang of dat nog duurt als ik weer op de been ben.

Ik heb net geslapen en dus mijn pijnstiller moment gemist, weg spiegel en dat voel ik wel. Nu dus met vertraging ingenomen. Maar jeetje, wat gebruik je de buik eigenlijk veel.

Verder las ik dat iemand wel met spoed geopereerd moest worden, dat lijkt me nog vervelender. Extra stress en de buik is al groter dus lastiger om erbij te komen en de huid herstelt moeizamer denk ik? En dat terwijl ik er al een drama van maakte, ze waren wel erg lief voor me. Voor jou toen hopelijk ook.

Verder las ik nog een stuit zonder ontsluiting en der rest weet ik niet meer. Ik ga eens proberen bij de wc te komen, dat is echt mijn uitdaging van de dag momenteel...
pi_132828805
Hier maandag 30 weken, maar qua kinderkamer is er nog niets gedaan :P
pi_132828812
Staan wel 20 dozen van Stokke.
pi_132829078
Pvoesss hoe ver ben je nu? Ik heb helemaal gemist wat er allemaal met je gebeurt is. Maar gelukkig heb je geen ontsluiting. Heeft de kleine nog tijd om te draaien?
pi_132831199
Ik heb net via MP twee dezelfde bedjes op de kop getikt en gelijk opgehaald.
Volgende week ga ik behangen met man en dan kan het aankleden met leuke accessoires zo langzaamaan beginnen. Ik wil toch wel rond kerst alles af hebben. Dan ben ik 30 weken en omdat het een tweeling is vind ik dat alles dan gewoon af moet zijn.

En vandaag op twee harde buiken na geen last gehad. Fingers crossed dat dat zo blijft.

Hoe gaat het met de andere harde buiken dames Pvoess en Klaprooss?
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:45:56 #263
30252 Soempie
Procreating
pi_132831543
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:35 schreef ikke_84 het volgende:
Pvoesss hoe ver ben je nu? Ik heb helemaal gemist wat er allemaal met je gebeurt is. Maar gelukkig heb je geen ontsluiting. Heeft de kleine nog tijd om te draaien?
Deze vragen had ik ook.
In elk geval -deels?- goed nieuws Pvoesss.

Verstandig Nikki. :Y
Hier is de babykamer op zich wel klaar (want dreumes is naar een ander kamertje gegaan), maar het staat nu wel vol met wasrekken en dozen. :X Ach, de eerste tijd slaapt ze toch naast ons in een wiegje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132831925
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
Purmerend
Ok! heb je je keuze gemaakt? fijne zkh?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132834202
Soemp, wij hebben een echt meisjeskamertje, dus daar kan ik de mannetjes niet in stoppen. Nouja, natuurlijk zou het kunnen als er geen andere optie zou zijn, maar nu willen we er gewoon een stoere jongetjeskamer van maken. :)
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:47:12 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_132834427
Ah, zo. Heb je een thema of iets dergelijks op het oog voor de kamer?

Hier was de babykamer unisex, dus dat is nu wel lekker makkelijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132834942
Ik heb wit/zilver ruitjesbehang besteld en dat wil ik combineren met turquoise achtig blauw om het een beetje stoer te maken. Ik denk dat ik volgende week wel even een update in het babykamertopic kom geven. :)
pi_132837316
Ja goed nieuws zolang het niets doet, ik ben nu 28+5 en draaien en alles kan dus nog.
Ik wil alleen echt heel graag een bevalling zonder keizersnede dus ik kan mij er te druk om maken :@

Ja ziekenhuis keus gemaakt inderdaad, eigenlijk vooral vanwege bereikbaarheid.

Verder gaat alles goed het is dat ik een ctg kreeg en ze voor de zekerheid de harde buiken wilde meten en dat ze het te erg vonden, anders had ik er geen melding van gemaakt.
Het is wel vaak en ook best pijnlijk maar ik doe en moet dan ook gewoon te veel :@
pi_132837450
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
Purmerend
Ik vond ze fantastisch daar, ik hoop dat jij dezelfde ervaringen mag hebben!
pi_132837655
Nou de eerste indruk was echt heel goed! Ik kwam binnen en ze zorgden gelijk al voor een warme maaltijd voor als het lang ging duren. En ze deden echt heel erg hun best voor iedereen. :Y
pi_132845431
Pffff het is weer zo'n nacht hoor :{ :O

Harde buiken en misselijk blugh.

Pvoesss jeetje die kleine moet echt nog afbakken hoor. Ben je nou wel thuis? Hopelijk krijg je echt je rust.

Nikki ik snap goed dat je de kamer vlot klasr wilt hebben hoor, hopelijk lukt t.
pi_132845858
Ik voel me zo relaxed en onbezorgd! Dacht ik :+ Mijn onderbewustzijn vindt het wel extra spannend. Tadaaa: droom over de uitslag van de combitest. 1 op 20 voor Down, 12 op 12 ( :') ) voor iets zonder naam maar wel Heel Erg. Maar, volgens de verpleegster viel dat laatste in de praktijk vaker mee (wat nogal vreemd is, bij een kans van 12 op 12 :+ ).

Ach ja. Gelukkig voel ik me als ik wakker ben wel gewoon relaxed :D
pi_132845871
Pvoes wat fijn dat de harde buiken afgezwakt zijn. Het is nu nog veel te vroeg om te bevallen. Ik wist niet dat Purmerend zo'n goed ziekenhuis heeft. Dat is mijn uitwijkmogelijkheid mocht het wfg in hoorn vol zijn. Al hoop ik ze beiden niet nodig te hebben en gewoon thuis te bevallen. Rustig aan doen hoor!

Mawaba :* voor je prut nacht.

Nikki heel verstandig om het kamertje op orde te brengen, bij een tweeling is er toch vaker vroeg geboorte of opname in het ziekenhuis. Succes! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Hier heerlijk op ongekende hoogte geslapen. Manlief heeft de kratjes onder het bed gezet. Bed is nu 80 cm hoog. We kunnen hem nog omlaag zetten door de kratten een kwartslag te draaien maar dan komt hij maar op 66 cm en dat is volgens de folder niet voldoende. Voel me nu dus net zo'n lilliputter :) maar kan er in en uit zonder krukje. Vandaag ga ik de hemel verven en de babykamer schoonmaken
pi_132845881
Pvoess, dat is wel klote als je rust moet nemen maar het niet kan. Geen mensen die kunnen bijspringen en alles?

Over het kinderkamertje: de nieuwe baby gaat naar Saar's kamertje. Saar krijgt onze kamer, en wij verhuizen naar de grote slaapkamer. Binnenkort maar eens op zoek naar accessoires voor Saar's nieuwe kamer. Wil nog geen muren gaan verven daar omdat we eerst even willen afwachten of het werkt zo. Je moet nu namelijk door onze kamer om op Saar's kamer te komen. Dat betekent dus dat we straks door saar's kamer naar de kamer van de baby moeten. Willen eerst kijken of dat werkbaar is en anders alsnog draaien. Maar in eerste instantie slaapt de baby s nachts bij ons op de kamer, daar is op de nieuwe kamer plek voor. En dan wordt saar niet gestoord). Boeiend verhaal he? :D :+

Mabawa, hopelijk wordt je dag beter dan je nacht! :*
pi_132845882
Pvoesss je moet de beeb wel nog even binnen houden hoor. Lastig hè om rust te nemen als er al andere kindjes rondlopen enzo. Wel fijn dat je eerste ervaring met het ziekenhuis goed was, lijkt me een hele geruststelling.

Coco wat een rotdroom. :* Ik had ook altijd dromen van dat kaliber. Gelukkig lijkt dat nu eindelijk een beetje voorbij te zijn.
Edit: ik snap dat je nog niet aan het kamertje durft te beginnen hoor, ik durfde niet tot na de 20 weken echo. We hebben wel op die dag gelijk behang uitgezocht, want nu ben ik helemaal los. Wel leuk hè weer zo'n project babykamer. O+

Mabawa dat klinkt weer als een rotnacht. Vanmiddag dan maar lekker even je bed in duiken als het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')