abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:30:00 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_132821334
Het is ook niet zo dat een auto niet handig is he. Het is alleen geen MOETEN.
disclaimer
pi_132821616
Ik vergeet steeds dat we een auto hebben :') Ik ben zo gewend om overal de fiets voor te pakken of het OV voor te nemen.

Maar toen we onlangs een nieuwe auto kochten, hebben we wel onze kinderwens in gedachten gehouden.Het moest wel een beetje praktisch zijn, geen tweepersoonscabrio waar geen kinderzitje in zou passen en geen kinderwagen in de achterbak zou kunnen :+
pi_132821896
Ik las vrachtwagen in de achterbak. _O- :')
pi_132822260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:41 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik vergeet steeds dat we een auto hebben :') Ik ben zo gewend om overal de fiets voor te pakken of het OV voor te nemen.

Maar toen we onlangs een nieuwe auto kochten, hebben we wel onze kinderwens in gedachten gehouden.Het moest wel een beetje praktisch zijn, geen tweepersoonscabrio waar geen kinderzitje in zou passen en geen kinderwagen in de achterbak zou kunnen :+
:P ik rijd nu een yaris, daar kan wel iets achterin maar het is geen familie-bak. anyway, it'll have to do, net als ons huis. kan wel jaren gaan wachten tot we meer geld hebben en de perfecte omgeving kunnen creëren, maar evt. kinderen zullen er vast geen last van hebben dat een kinderkamertje tevens de opslag van de stofzuiger is, en er een kast met administratie zal moeten blijven staan...
Kwak
pi_132822348
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:P ik rijd nu een yaris, daar kan wel iets achterin maar het is geen familie-bak. anyway, it'll have to do, net als ons huis. kan wel jaren gaan wachten tot we meer geld hebben en de perfecte omgeving kunnen creëren, maar evt. kinderen zullen er vast geen last van hebben dat een kinderkamertje tevens de opslag van de stofzuiger is, en er een kast met administratie zal moeten blijven staan...
Hoe ga je dat doen als het kindje iets ouder is & uit het ledikantje kan komen (rond 2-3jr?) of als het tegenzit iets eerder. Dan vind ik het snoer van een stofzuiger best eng op zo'n kinderkamer. S is bijna anderhalf en al een tijd dol op de stofzuiger. Zou echt geen goed idee zijn om m op haar kamer te laten staan.
(de stofzuiger kan vast wel ergens anders staan denk ik? Vind het altijd eng zulke dingen :@ ) maar ik ruim dan ook veel op. Dus dat is misschien mijn ding.
pi_132822396
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:14 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Hoe ga je dat doen als het kindje iets ouder is & uit het ledikantje kan komen (rond 2-3jr?) of als het tegenzit iets eerder. Dan vind ik het snoer van een stofzuiger best eng op zo'n kinderkamer. S is bijna anderhalf en al een tijd dol op de stofzuiger. Zou echt geen goed idee zijn om m op haar kamer te laten staan.
stofzuiger staat in een kast die we kunnen afsluiten (deurtje maken, is nu nog open). kast met administratie en papieren kan ook een rolgordijn of andere afsluiting voor gemaakt worden in een leuk stofje o.i.d....

en over 2 of 3 jaar zijn we misschien wel verhuisd, en ik ben bovendien ook nog niet zwanger...
Kwak
pi_132822417
Zo heeft iedereen zijn andere voorkeuren.
Hier was de keus of 1 grote kinderkamer of eigen kamer en dan inderdaad allemaal andere spullen/ kasten

Ze slapen nu dus samen op 1 kamer maar hebben een poppenhoek met keuken enzo O+
Nu zijn we (lees ik) aan het sparen voor een glijbaan en trampoline :D
en aan hun kamer grenst een inpandig het balkon met zandbak, in de zomer en watertafel shit. Het is echt kinderparadijs hier :D
pi_132822488
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

stofzuiger staat in een kast die we kunnen afsluiten (deurtje maken, is nu nog open). kast met administratie en papieren kan ook een rolgordijn of andere afsluiting voor gemaakt worden in een leuk stofje o.i.d....

en over 2 of 3 jaar zijn we misschien wel verhuisd, en ik ben bovendien ook nog niet zwanger...
Ohzo ja logisch :+
pi_132822497
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:16 schreef Pvoesss het volgende:
Hier was de keus of 1 grote kinderkamer of eigen kamer en dan inderdaad allemaal andere spullen/ kasten

en aan hun kamer grenst een inpandig het balkon met zandbak, in de zomer en watertafel shit. Het is echt kinderparadijs hier :D
Gezellig! :s)
pi_132824023
Ik denk dat veel mensen ons huis ook te klein zouden vinden. Twee kinderen zou echt niet kunnen, maar eentje krijgen we er met wat passen en meten heus wel in :+ Op termijn zullen we wel moeten verhuizen, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven van een baby dan een grote eigen kamer denk ik ;)
pi_132824248
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:16 schreef Pvoesss het volgende:

O+
pi_132826949
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:19 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik denk dat veel mensen ons huis ook te klein zouden vinden. Twee kinderen zou echt niet kunnen, maar eentje krijgen we er met wat passen en meten heus wel in :+ Op termijn zullen we wel moeten verhuizen, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven van een baby dan een grote eigen kamer denk ik ;)
zo is het maar net..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132827104
Lief dagboek,

Vandaag begin mijn dag echt.. :r Ik voel mij niet in top conditie en ging ook nog eens naar de startersdag van het Kvk. Het was er zo rete druk en ik snapte weinig van de termen of waar ik nou het beste aan doe.. Chaotisch.. ik kon er niet meer tegen, dus ben ik eerder naar huis gegaan.
Janken om drukte.. boos worden om het janken.. janken om het boos worden.. en boos op mijzelf.. omdat stom! :6

Thuis kroop manlief tegen mij aan met een dikke knuffel O+ Dat maakte mijn humeur weer 1000 keer beter. Man oh man.. soms heb je van die dagen.. voel me dan echt een labiel typje :') Beetje snotteren in de auto omdat je gefrustreerd raakt en vervolgens ook nog een dood pluizig konijntje ziet aan de kant van de weg..
Ik zeg BLEGGgggggg :r :6 tegen vandaag! :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132827320
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:11 schreef Dottey het volgende:
Lief dagboek,

Vandaag begin mijn dag echt.. :r Ik voel mij niet in top conditie en ging ook nog eens naar de startersdag van het Kvk. Het was er zo rete druk en ik snapte weinig van de termen of waar ik nou het beste aan doe.. Chaotisch.. ik kon er niet meer tegen, dus ben ik eerder naar huis gegaan.
Janken om drukte.. boos worden om het janken.. janken om het boos worden.. en boos op mijzelf.. omdat stom! :6

Thuis kroop manlief tegen mij aan met een dikke knuffel O+ Dat maakte mijn humeur weer 1000 keer beter. Man oh man.. soms heb je van die dagen.. voel me dan echt een labiel typje :') Beetje snotteren in de auto omdat je gefrustreerd raakt en vervolgens ook nog een dood pluizig konijntje ziet aan de kant van de weg..
Komt wel goed sgatjuh :*
pi_132827560
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:11 schreef Dottey het volgende:
Lief dagboek,

Lekker glaasje roosvicee schatje?
S. 2014
J. 2016
pi_132842128
Zo. Ongesteld geworden op dag 31 (4 dagen te vroeg, uitgaande van het gemiddelde). Even heel erg balen.

Nieuwe NOD 7-12.
pi_132844850
Dank meisjes :P Soms helpt even zeuren eventjes ;)

-----------

oh wat jammer Peel!
pi_132845828
Balen Peel!
pi_132845876
quote:
9s.gif Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
Zo. Ongesteld geworden op dag 31 (4 dagen te vroeg, uitgaande van het gemiddelde). Even heel erg balen.

Nieuwe NOD 7-12.
:* en n dikke knuff!
S. 2014
J. 2016
pi_132846250
quote:
9s.gif Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef Mrs.Peel het volgende:

Nieuwe NOD 7-12.
Jammer.. volgende ronde beter :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_132846264
Peel, wat ontzettend balen ;( :*
pi_132846288
Peel dat is jammer... Hopen dat de Sint volgende maand stiekem nog een cadeautje voor jou achterlaat als hij weer vertrekt ;)
pi_132847637
Peel wat balen voor je. Ik hoop voor jullie op een verlaat Sinterklaascadeau :*
pi_132848582
En nu in het goede topic :)

Eerste post na paar keer meelezen hier :) Wij (ik..) gaan stoppen met de pil, superspannend, het lijkt ons geweldig als het snel raak is maar we hebben geen haast. Ik wil er ook vooral relaxt mee omgaan, het is mooi als het komt maar het hoeft niet binnen nu en een maand (zeg ik nu ;)).

Maar ik (27) ben de eerste van mijn vriendinnen en weet eigenlijk niet zo goed waar ik allemaal aan moet denken... moet ik nu al ergens rekening mee houden als ik stop met de pil? Tot wanneer kun je alcohol drinken? En hoe voelden jullie je de eerste paar maanden?
  zondag 3 november 2013 @ 12:32:20 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_132848986
Hai en welkom minarosa!
Wat verstandig is, is beginnen met foliumzuur slikken en regelmatig te batsen. Verder kun je gewoon alles blijven doen tot je een positieve test in je handen hebt ;)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')