abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:30:00 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_132821334
Het is ook niet zo dat een auto niet handig is he. Het is alleen geen MOETEN.
disclaimer
pi_132821616
Ik vergeet steeds dat we een auto hebben :') Ik ben zo gewend om overal de fiets voor te pakken of het OV voor te nemen.

Maar toen we onlangs een nieuwe auto kochten, hebben we wel onze kinderwens in gedachten gehouden.Het moest wel een beetje praktisch zijn, geen tweepersoonscabrio waar geen kinderzitje in zou passen en geen kinderwagen in de achterbak zou kunnen :+
pi_132821896
Ik las vrachtwagen in de achterbak. _O- :')
pi_132822260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:41 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik vergeet steeds dat we een auto hebben :') Ik ben zo gewend om overal de fiets voor te pakken of het OV voor te nemen.

Maar toen we onlangs een nieuwe auto kochten, hebben we wel onze kinderwens in gedachten gehouden.Het moest wel een beetje praktisch zijn, geen tweepersoonscabrio waar geen kinderzitje in zou passen en geen kinderwagen in de achterbak zou kunnen :+
:P ik rijd nu een yaris, daar kan wel iets achterin maar het is geen familie-bak. anyway, it'll have to do, net als ons huis. kan wel jaren gaan wachten tot we meer geld hebben en de perfecte omgeving kunnen creëren, maar evt. kinderen zullen er vast geen last van hebben dat een kinderkamertje tevens de opslag van de stofzuiger is, en er een kast met administratie zal moeten blijven staan...
Kwak
pi_132822348
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:P ik rijd nu een yaris, daar kan wel iets achterin maar het is geen familie-bak. anyway, it'll have to do, net als ons huis. kan wel jaren gaan wachten tot we meer geld hebben en de perfecte omgeving kunnen creëren, maar evt. kinderen zullen er vast geen last van hebben dat een kinderkamertje tevens de opslag van de stofzuiger is, en er een kast met administratie zal moeten blijven staan...
Hoe ga je dat doen als het kindje iets ouder is & uit het ledikantje kan komen (rond 2-3jr?) of als het tegenzit iets eerder. Dan vind ik het snoer van een stofzuiger best eng op zo'n kinderkamer. S is bijna anderhalf en al een tijd dol op de stofzuiger. Zou echt geen goed idee zijn om m op haar kamer te laten staan.
(de stofzuiger kan vast wel ergens anders staan denk ik? Vind het altijd eng zulke dingen :@ ) maar ik ruim dan ook veel op. Dus dat is misschien mijn ding.
pi_132822396
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:14 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Hoe ga je dat doen als het kindje iets ouder is & uit het ledikantje kan komen (rond 2-3jr?) of als het tegenzit iets eerder. Dan vind ik het snoer van een stofzuiger best eng op zo'n kinderkamer. S is bijna anderhalf en al een tijd dol op de stofzuiger. Zou echt geen goed idee zijn om m op haar kamer te laten staan.
stofzuiger staat in een kast die we kunnen afsluiten (deurtje maken, is nu nog open). kast met administratie en papieren kan ook een rolgordijn of andere afsluiting voor gemaakt worden in een leuk stofje o.i.d....

en over 2 of 3 jaar zijn we misschien wel verhuisd, en ik ben bovendien ook nog niet zwanger...
Kwak
pi_132822417
Zo heeft iedereen zijn andere voorkeuren.
Hier was de keus of 1 grote kinderkamer of eigen kamer en dan inderdaad allemaal andere spullen/ kasten

Ze slapen nu dus samen op 1 kamer maar hebben een poppenhoek met keuken enzo O+
Nu zijn we (lees ik) aan het sparen voor een glijbaan en trampoline :D
en aan hun kamer grenst een inpandig het balkon met zandbak, in de zomer en watertafel shit. Het is echt kinderparadijs hier :D
pi_132822488
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

stofzuiger staat in een kast die we kunnen afsluiten (deurtje maken, is nu nog open). kast met administratie en papieren kan ook een rolgordijn of andere afsluiting voor gemaakt worden in een leuk stofje o.i.d....

en over 2 of 3 jaar zijn we misschien wel verhuisd, en ik ben bovendien ook nog niet zwanger...
Ohzo ja logisch :+
pi_132822497
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:16 schreef Pvoesss het volgende:
Hier was de keus of 1 grote kinderkamer of eigen kamer en dan inderdaad allemaal andere spullen/ kasten

en aan hun kamer grenst een inpandig het balkon met zandbak, in de zomer en watertafel shit. Het is echt kinderparadijs hier :D
Gezellig! :s)
pi_132824023
Ik denk dat veel mensen ons huis ook te klein zouden vinden. Twee kinderen zou echt niet kunnen, maar eentje krijgen we er met wat passen en meten heus wel in :+ Op termijn zullen we wel moeten verhuizen, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven van een baby dan een grote eigen kamer denk ik ;)
pi_132824248
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:16 schreef Pvoesss het volgende:

O+
pi_132826949
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:19 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik denk dat veel mensen ons huis ook te klein zouden vinden. Twee kinderen zou echt niet kunnen, maar eentje krijgen we er met wat passen en meten heus wel in :+ Op termijn zullen we wel moeten verhuizen, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven van een baby dan een grote eigen kamer denk ik ;)
zo is het maar net..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132827104
Lief dagboek,

Vandaag begin mijn dag echt.. :r Ik voel mij niet in top conditie en ging ook nog eens naar de startersdag van het Kvk. Het was er zo rete druk en ik snapte weinig van de termen of waar ik nou het beste aan doe.. Chaotisch.. ik kon er niet meer tegen, dus ben ik eerder naar huis gegaan.
Janken om drukte.. boos worden om het janken.. janken om het boos worden.. en boos op mijzelf.. omdat stom! :6

Thuis kroop manlief tegen mij aan met een dikke knuffel O+ Dat maakte mijn humeur weer 1000 keer beter. Man oh man.. soms heb je van die dagen.. voel me dan echt een labiel typje :') Beetje snotteren in de auto omdat je gefrustreerd raakt en vervolgens ook nog een dood pluizig konijntje ziet aan de kant van de weg..
Ik zeg BLEGGgggggg :r :6 tegen vandaag! :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132827320
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:11 schreef Dottey het volgende:
Lief dagboek,

Vandaag begin mijn dag echt.. :r Ik voel mij niet in top conditie en ging ook nog eens naar de startersdag van het Kvk. Het was er zo rete druk en ik snapte weinig van de termen of waar ik nou het beste aan doe.. Chaotisch.. ik kon er niet meer tegen, dus ben ik eerder naar huis gegaan.
Janken om drukte.. boos worden om het janken.. janken om het boos worden.. en boos op mijzelf.. omdat stom! :6

Thuis kroop manlief tegen mij aan met een dikke knuffel O+ Dat maakte mijn humeur weer 1000 keer beter. Man oh man.. soms heb je van die dagen.. voel me dan echt een labiel typje :') Beetje snotteren in de auto omdat je gefrustreerd raakt en vervolgens ook nog een dood pluizig konijntje ziet aan de kant van de weg..
Komt wel goed sgatjuh :*
pi_132827560
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:11 schreef Dottey het volgende:
Lief dagboek,

Lekker glaasje roosvicee schatje?
S. 2014
J. 2016
pi_132842128
Zo. Ongesteld geworden op dag 31 (4 dagen te vroeg, uitgaande van het gemiddelde). Even heel erg balen.

Nieuwe NOD 7-12.
pi_132844850
Dank meisjes :P Soms helpt even zeuren eventjes ;)

-----------

oh wat jammer Peel!
pi_132845828
Balen Peel!
pi_132845876
quote:
9s.gif Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef Mrs.Peel het volgende:
Zo. Ongesteld geworden op dag 31 (4 dagen te vroeg, uitgaande van het gemiddelde). Even heel erg balen.

Nieuwe NOD 7-12.
:* en n dikke knuff!
S. 2014
J. 2016
pi_132846250
quote:
9s.gif Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef Mrs.Peel het volgende:

Nieuwe NOD 7-12.
Jammer.. volgende ronde beter :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_132846264
Peel, wat ontzettend balen ;( :*
pi_132846288
Peel dat is jammer... Hopen dat de Sint volgende maand stiekem nog een cadeautje voor jou achterlaat als hij weer vertrekt ;)
pi_132847637
Peel wat balen voor je. Ik hoop voor jullie op een verlaat Sinterklaascadeau :*
pi_132848582
En nu in het goede topic :)

Eerste post na paar keer meelezen hier :) Wij (ik..) gaan stoppen met de pil, superspannend, het lijkt ons geweldig als het snel raak is maar we hebben geen haast. Ik wil er ook vooral relaxt mee omgaan, het is mooi als het komt maar het hoeft niet binnen nu en een maand (zeg ik nu ;)).

Maar ik (27) ben de eerste van mijn vriendinnen en weet eigenlijk niet zo goed waar ik allemaal aan moet denken... moet ik nu al ergens rekening mee houden als ik stop met de pil? Tot wanneer kun je alcohol drinken? En hoe voelden jullie je de eerste paar maanden?
  zondag 3 november 2013 @ 12:32:20 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_132848986
Hai en welkom minarosa!
Wat verstandig is, is beginnen met foliumzuur slikken en regelmatig te batsen. Verder kun je gewoon alles blijven doen tot je een positieve test in je handen hebt ;)
disclaimer
pi_132849007
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:10 schreef Minarosa het volgende:

Eerste post na paar keer meelezen hier :) Wij (ik..) gaan stoppen met de pil, superspannend, het lijkt ons geweldig als het snel raak is maar we hebben geen haast. Ik wil er ook vooral relaxt mee omgaan, het is mooi als het komt maar het hoeft niet binnen nu en een maand (zeg ik nu ;)).

Maar ik (27) ben de eerste van mijn vriendinnen en weet eigenlijk niet zo goed waar ik allemaal aan moet denken... moet ik nu al ergens rekening mee houden als ik stop met de pil? Tot wanneer kun je alcohol drinken? En hoe voelden jullie je de eerste paar maanden?
Hoi en welkom, Spannende stap!!
Slik je al foliumzuur/zwangerschapsvitamines? het wordt aangeraden daar al voor de zwangerschap mee te beginnen.

Het drinken en eten van bijv filet american is een persoonlijke keuze, De ene vrouw laat dit al achterwege als ze bezig is met zwanger worden, en de ander ( waaronder ik zelf) geniet gewoon tot ik een positieve test in handen heb.
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 november 2013 @ 12:34:56 #277
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_132849028
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hoi en welkom, Spannende stap!!
Slik je al foliumzuur/zwangerschapsvitamines? het wordt aangeraden daar al voor de zwangerschap mee te beginnen.

Het drinken en eten van bijv filet american is een persoonlijke keuze, De ene vrouw laat dit al achterwege als ze bezig is met zwanger worden, en de ander ( waaronder ik zelf) geniet gewoon tot ik een positieve test in handen heb.
het heeft ook echt absoluut geen zin om daar mee te stoppen als je nog niet zwanger bent. er is in de eerste weken nog niet eens een bloedband. ik zou het dan ook geen "keuze" noemen, het hoeft gewoon niet maar sommige mensen doen t zichzelf aan :+
Kwak
pi_132849041
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het heeft ook echt absoluut geen zin om daar mee te stoppen als je nog niet zwanger bent. er is in de eerste weken nog niet eens een bloedband. ik zou het dan ook geen "keuze" noemen, het hoeft gewoon niet maar sommige mensen doen t zichzelf aan :+
Ja maar dat is toch een keuze :+
S. 2014
J. 2016
pi_132849131
Goed om te horen, en deze week eens langs de Etos voor vitaminen en foliumzuur.

Bijkomend spannend iets is dat ik ergens in het komende halfjaar mijn proefschrift ga/moet verdedigen, heb tijdje getwijfeld of we zouden wachten tot daarna. Ik hoop eigenlijk dat ik dan of al zo ver ben dat iedereen het weet of dat het nog niet gelukt is. Als het dan net positief is ben ik wel bang dat ik me niet lekker voel en niets kan drinken op mijn eigen feest (dan weet iedereen het echt direct ;)). Maar ja, we zullen zien, ik geloof dat dat soort dingen uiteindelijk wel goed komt - met of zonder buik.
pi_132849232
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:10 schreef Minarosa het volgende:

Hoi en welkom :*

Spannende tijd toch wel...
ik zelf houd er rekening mee in mijn vruchtbare en onzekere periode. Dan drink ik niet en eet ik niet alles. Ik slik extra vitamientjes en foliumzuur.
Neem geen paracetamol in die dagen, omdat het de innesteling tegen kan gaan werken.. Better safe than be sorry ;)

Hoe ik mij voel(de) prima, behalve in de aanloop naar de NOD datum.. dan ga ik toch ineens weer gek doen. En dat nu dus al negen keer ;)
pi_132849312
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:39 schreef Minarosa het volgende:
Goed om te horen, en deze week eens langs de Etos voor vitaminen en foliumzuur.

Bijkomend spannend iets is dat ik ergens in het komende halfjaar mijn proefschrift ga/moet verdedigen, heb tijdje getwijfeld of we zouden wachten tot daarna. Ik hoop eigenlijk dat ik dan of al zo ver ben dat iedereen het weet of dat het nog niet gelukt is. Als het dan net positief is ben ik wel bang dat ik me niet lekker voel en niets kan drinken op mijn eigen feest (dan weet iedereen het echt direct ;)). Maar ja, we zullen zien, ik geloof dat dat soort dingen uiteindelijk wel goed komt - met of zonder buik.
je kunt het altijd nog gooien op je feestje als je niet kunt drinken dat je een medicijnenkuurtje hebt gehad van je huisarts waar je niet bij mag drinken ;)
pi_132849409
Welkom Minarosa!

Ik neem gravitamon, volgens de huisarts was dat gelijk folium en vitamines, dus gelijk klaar met alles (vooral ook omdat de 'normale' vitaminepillen niet goed waren bij zwangerschap volgens haar, door de vitamine c die daar ook inzit).
Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, al drink ik nu geen alcohol meer (voorheen ook maar af en toe), en rondom de nod word ik toch weer onrustig (Nu dus ook :+ , als ik op 35 dagen zit, ga ik testen.. dat is over 3 dagen)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132849449
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:49 schreef Dottey het volgende:

je kunt het altijd nog gooien op je feestje als je niet kunt drinken dat je een medicijnenkuurtje hebt gehad van je huisarts waar je niet bij mag drinken ;)
Ik weet niet of dat soort smoesjes nog werken hoor. Echt helemaal niemand in mijn omgeving (waaronder ik ;)) gaat het nog geloven als er iemand opduikt met een "antiobioticakuur voor een blaasontsteking" :D

Overigens zou ik zwangerschapsvitaminen én foliumzuur wat teveel van het goede vinden. Meestal zit er in de vitaminen ook al foliumzuur :)
pi_132849477
Succes, Minarosa!

Ik heb gisteren op ons feestje ook gewoon lekker een paar drankjes gehad. Sowieso zit ik op een punt in m'n cyclus waarop er nog niets aan de hand kan zijn.

Aan het einde van de avond grapte ik tegen mijn vriend: 'Nou, als er al iets gaande was in mijn buik heeft de champagne dat nu wel teniet gedaan." Keek ie heel bedremmeld: "Ja maar, liefje..." Toen heb ik maar even wat verteld over bloedband en zo. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 3 november 2013 @ 13:02:32 #285
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_132849602
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch een keuze :+
Mja, maar ik vind het dan een keuze in de categorie "niet de weg oversteken want je weet maar nooit of er een kudde gnoes langs zal komen" :P

Maar goed, ik ben hormonaal, een beetje ziek en besta vandaag voor 80% uit snot en voor de rest uit stress, dus ik geloof niet dat je me al te serieus moet nemen...
Kwak
pi_132849640
Ik let wel een beetje op de dingen die ik eet/drink in de tweede helft van de cyclus, maar het is niet zo dat ik niks neem wat ik zwanger niet meer zou mogen. Wie weet hoe lang het nog duurt.
pi_132850464
Zodra ik stopte met de pil ben ik ook gestopt met drinken en eten van 'slechte' dingen. Voor mij een kleine moeite.

Ben toen ook gelijk gestart met zwangersvhapsvitamienen/foliumzuur van vsm :)
pi_132850664
Wat zeggen jullie trouwens als iemand vraagt of je aan het proberen bent of plannen hebt? Mijn moeder zei laatst 'daar staat jullie hoofd helemaal nog niet naar, toch?'. Ik ben maar even over iets anders begonnen :+ Vind het ook leuker als het voor onze ouders een verrassing is, maar denk dat ik het wel aan paar vriendinnen ga vertellen. Tegelijkertijd wil ik ook echt geen vragen krijgen in de trant van 'is het al gelukt?'.
pi_132851003
Ik doe vooralsnog alsof dat allemaal nog wel kan, later, vooral niet nu ;-)
pi_132852259
Wij zijn in Mei getrouwd en mensen verwachten het nu ofzo.... kreeg afgelopen week de vraag: en is er al een kleine op komst?... :{w Gewoon maar geantwoord dat hij het wel hoort als het zover is...

@kwak, ik ben het wel met je eens hoor :P, succes met de hormonen :*

ik gebruik trouwen vitaal zwanger van kruidvat, Daar zit ook foliumzuur in dus dat is lekker makkelijk.
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 november 2013 @ 14:30:45 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_132852398
Bij mij is het wel redelijk obvious nu. Ik had ergens de hoop dat het na de miskraam wel minder zou worden qua vragen, maar het is helaas erger geworden.
Ach, het is allemaal goed bedoeld en ik zeg het ook gewoon eerlijk als ik het zat ben :P
disclaimer
pi_132852642
Mensen weten wel dat wij graag een kindje willen, dus in die zin is 1+1 2, maar als er nieuws is dan horen ze het wel, Zeker deze persoon in kwestie want het is de man van mijn beste vriendin
S. 2014
J. 2016
pi_132853399
Overigens vandaag niet zo'n fitte dag. Hoofdpijn, kramp in m'n buik. Cyclus vorige maand was 28 dagen. Nu d27, dus morgenavond/dinsdag ongesteld worden zou hier wel bij passen,
  zondag 3 november 2013 @ 15:14:55 #294
409579 LuDann
All the way
pi_132854416
Oh mén, ik zou ook erg graag een rijbewijs willen. Ik heb er ook geen, ik heb epilepsie en ben nog nooit lang genoeg aanvalsvrij geweest om hem te halen. Ik hoop er nog steeds op, maar ik denk inmiddels dat ik erg slecht zou zijn in autorijden. Heb wel een scooter + certificaat maar die gebruik ik vrijwel nooit, vind het eng.

Het was wel een van de redenen waarom ik persé in de stad met alle voorzieningen op fietsafstand wilde wonen. Een scholencomplex om de hoek, net als de supermarkt en de apotheek. Toch wel erg fijn met een kinderwens. :)

Maar goed, fietsen en lopen is gezond toch. ;)

-------

Edit: gewoon per ongeluk 2 pagina's met posts overgeslagen, sorry. :') Welkom Ongeduldig en Minarosa!

Hier is het wel redelijk duidelijk ook dat ik rammel, ik ben erg slecht in mijn mond houden. Maar ik vind het nu ook nog niet erg om er over te praten. Misschien als het over een paar maanden nog niet gelukt is, dan wel.

Knuffels aan de meiden die er 1 nodig hebben. :*

[ Bericht 13% gewijzigd door LuDann op 03-11-2013 15:23:31 ]
  zondag 3 november 2013 @ 15:26:23 #295
409579 LuDann
All the way
pi_132854852
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:55 schreef Dyre het volgende:

[..]

Overigens zou ik zwangerschapsvitaminen én foliumzuur wat teveel van het goede vinden. Meestal zit er in de vitaminen ook al foliumzuur :)
Maar ''teveel'' foliumzuur kan geen kwaad toch?
pi_132857519
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef LuDann het volgende:

Nou, een teveel aan foliumzuur (via supplementen) kan sommige diagnostiek belemmeren. (bijvoorbeeld bij een B12-tekort)

Ik zou me gewoon aan de aangeraden hoeveelheid per dag houden, dan is er niks aan de hand :)

Na mijn miskraam zijn er een paar mensen op het werk die weten dat we bezig zijn. Heel af en toe vragen ze wel eens hoe het gaat, maar op een hele lieve manier. Verder probeer ik het zoveel mogelijk te ontwijken :P
pi_132857852
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:43 schreef Minarosa het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens als iemand vraagt of je aan het proberen bent of plannen hebt? Mijn moeder zei laatst 'daar staat jullie hoofd helemaal nog niet naar, toch?'. Ik ben maar even over iets anders begonnen :+ Vind het ook leuker als het voor onze ouders een verrassing is, maar denk dat ik het wel aan paar vriendinnen ga vertellen. Tegelijkertijd wil ik ook echt geen vragen krijgen in de trant van 'is het al gelukt?'.
Laatst vertelde een collega van mij dat haar neefje&vrouw hadden verteld aan haar zus (zijn moeder dus :)) dat ze bezig waren met een kindje. Waarop ik zei dat mochten wij bezig zijn (uiteraard zijn we bezig, maar dat hou ik voor mezelf, alleen 1 vriendin weet het) dat ik dat niet zou vertellen aan mijn moeder/ouders. Wil gewoon geen druk en vragen mocht het na een tijdje nog niet gelukt zijn.
Waarop mijn collega zei dat het aan de band ligt die je met je ouders hebt. Of je het zegt of niet. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en ik vond het ook ergens een kwetsende opmerking. Mijn moeder en ik hebben een goede band en daar is niks op aan te merken.

Sommige dingen hou ik gewoon liever voor mezelf...

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-11-2013 17:07:02 ]
pi_132857916
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef LuDann het volgende:

[..]

Mijn gyn heeft gezegd dat teveel foliumzuur geen kwaad kan, ik ben wel zwanger en neem ook foliumzuur en vitaminen en dat kon geen kwaad. Moest het ook beide nemen als ik niet zwanger was dus geen idee.
pi_132859902
Welkom Minarosa! Spannend dat jullie het gaan proberen. Ik merk echt een ontwikkeling gedurende het proces waarbij ik er in het begin heel erg mee bezig was en nu merk dat ik er steeds relaxter onder ben. Heb wel iedere keer in de dagen voor de NOD dat ik mezelf gek kan maken maar buiten dat gaat het prima. Ik hou rekening met drinken door in het geheel minder te drinken dan vroeger en in de periode na eisprong zo minimaal mogelijk, verder eet ik alles wat ik wil en laat ik niets staan. Daar vind ik rosbief en filet toch echt te lekker voor.

Jammer Mrs. Peel dat je ongesteld bent, toch altijd weer even balen hè die eerste dag!!

Hier verder geen nieuws. Vruchtbare week komt eraan waarbij eisprong denk ik ergens volgend wknd zal zijn dus gaan aan de slag deze week. Lekker batsen!!! :-)
pi_132863754
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Overigens vandaag niet zo'n fitte dag. Hoofdpijn, kramp in m'n buik. Cyclus vorige maand was 28 dagen. Nu d27, dus morgenavond/dinsdag ongesteld worden zou hier wel bij passen,
Hm, vanavond al dus.. Helaas..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')