Ik moet donderdag weer naar de vk dus dan zal ze wel eea vertellen neem ik aan. En me doorsturen naar de gyn.quote:Op zondag 3 november 2013 11:11 schreef Mabawa. het volgende:
Angelatje, wil je vaginaal bevallen of wordt er een sectio gepland?
Hopelijk word je een stuk wijzer donderdag.quote:Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik moet donderdag weer naar de vk dus dan zal ze wel eea vertellen neem ik aan. En me doorsturen naar de gyn.
Ik ben wel wel wat huiverig voor een stuitbevalling dus op het moment heeft een ks mijn voorkeur
Hiero hebben ze alle antwoorden op je vragen: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 273quote:Op zondag 3 november 2013 12:07 schreef Minarosa het volgende:
Eerste post na paar keer meelezen hierWij (ik..) gaan stoppen met de pil, superspannend, het lijkt ons geweldig als het snel raak is maar we hebben geen haast. Ik wil er ook vooral relaxt mee omgaan, het is mooi als het komt maar het hoeft niet binnen nu en een maand (zeg ik nu
).
Maar ik (27) ben de eerste van mijn vriendinnen en weet eigenlijk niet zo goed waar ik allemaal aan moet denken... moet ik nu al ergens rekening mee houden als ik stop met de pil? Tot wanneer kun je alcohol drinken? En hoe voelden jullie je de eerste paar maanden?
Oh ja dat is een betere plekquote:Op zondag 3 november 2013 12:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Hiero hebben ze alle antwoorden op je vragen: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 273
T. is hier nog gedraaid uit zichzelf bij 36w1dquote:Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik moet donderdag weer naar de vk dus dan zal ze wel eea vertellen neem ik aan. En me doorsturen naar de gyn.
Ik ben wel wel wat huiverig voor een stuitbevalling dus op het moment heeft een ks mijn voorkeur
gehehequote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
T. is hier nog gedraaid uit zichzelf bij 36w1d2 dagen voor de liggingsecho.
Niet dat hij een rolmodel is mbt ligging, maar het kan dus nog wel. Succes iig!
quote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja daar hou ik me maar aan vastquote:Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |