abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132845890
Stomme droom coco. Gelukkig heb je er geen rotgevoel aan overgehouden.

Ha lilliputter Martine. Drukke planning vandaag!
Ik ben best heel blij dat ons bed niet op klossen hoeft :@ bovendien past het precies op hoogte met het wiegje O+ dat sinds gisteren staat.
pi_132845941
Morgen dames!
Mawaba pff niet fijn zo'n nacht he.
Vooral met dat misselijk zijn.

Pvoess fijn dat er verder niks gebeurde.

Coco, lekker zo'n onderbewustzijn he ;)

Nikki raar dat het ziekenhuis zegt dat ze het niet doen en de bloedbank zegt van wel :?

Hier gister gemerkt dat mee gaan om de week boodschappen te doen geen optie meer lijkt. Buikpijn en een enorm kort lontje de rest van d dag. Hopen dat het vandaag gezelliger blijft :@
pi_132846722
Jee 37 weken voor Mabawa! *O* Wat is het snel gegaan he? O+ Jammer van je nacht, dat dan weer wel.

Pvoess, ben je nou thuis of niet? Duimen dat je stuiterballetje een beetje rap draait! Zit je nu hele dagen op z'n hondjes? ;)

Ja boodschappen doen is niet meer wat het geweest is he, bla? Ik had dat vrijdagavond.

En ik O+ klossen! Wij hebben nu een echt luxe prinsessenbed! Het voelt als hotel. Wie weet kopen we ze wel over ;)
pi_132846825
:* voor de slechte nacht van mabawa

:* voor de rare dromen van Coco

Hier ook steeds rare dromen. Gister droomde ik dat ik een stiekeme relatie had met Grant van The voice :D
En vannacht over de bevalling maar dat verliep niet vlekkeloos. Maar vriendje was wel heel lief voor me in de droom O+

Pvoess wat fijn dat je weer thuis bent. Hier ook een baby in stuit en ik ben 35.2 dus ik ben bang dat hij niet meer gaat draaien. Dag thuisbevalling :W ik weet ook al dat ik geen draaipoging wil. Moeder heeft dat ook gehad en het hielp niet en ze heeft nog maanden buikpijn gehad -O- en is me door meerdere mensen afgeraden..en vind het ook geen fijn idee...beeb ligt niet voor niets zo. Hij heeft ook een tijd goed gelegen :)
  zondag 3 november 2013 @ 11:09:31 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132847424
Kleine tip voor jullie: Albert.nl bezorgd nu boodschappen voor 99 cent ;)

:* voor jullie allemaal en in het bijzonder de LLMers! Het is het allemaal waard O+
pi_132847465
Het is inderdaad snel gegaan Limoentje. Het is gewoon November :o Nu we het daar toch over hebben, het wordt zo langzamerhand wel tijd voor een baby. Bla? Limone?

Angelatje, wil je vaginaal bevallen of wordt er een sectio gepland?
pi_132847526
O my god ik ben een LLM :o
Ja Got! Appie is sinds een maand of 3 mijn beste vriend. Iedere eerste week van de maand plaats ik een bestelling. Zo heb ik een maandvoorraad drinken, rijst en pasta enzo. En hoef ik alleen nog maar de verse dingen aan te schaffen en te sjouwen. Vind t wel jammer van die minimaal 70 euro want daar kom ik dus maar een keer aan.
pi_132847562
Hier bezorgde de appie niet de laatste keer dat ik dat heb gechecked. Maar no problemo..manlief doet het graag hoor :)

En tijd voor een baby, ja laat limoentje maar eerst gaan, ik wacht liever even tot de verkoudheid van mijn dochter wat weg is getrokken ;)
pi_132847669
Oh ja dat is zo. Nou hopelijk is D snel weer snotvrij ;)

Nou Nellie, kom maar!!
pi_132847813
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:11 schreef Mabawa. het volgende:

Angelatje, wil je vaginaal bevallen of wordt er een sectio gepland?
Ik moet donderdag weer naar de vk dus dan zal ze wel eea vertellen neem ik aan. En me doorsturen naar de gyn.
Ik ben wel wel wat huiverig voor een stuitbevalling dus op het moment heeft een ks mijn voorkeur
pi_132847943
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef angelatje het volgende:

[..]

Ik moet donderdag weer naar de vk dus dan zal ze wel eea vertellen neem ik aan. En me doorsturen naar de gyn.
Ik ben wel wel wat huiverig voor een stuitbevalling dus op het moment heeft een ks mijn voorkeur
Hopelijk word je een stuk wijzer donderdag.
pi_132848525
Eerste post na paar keer meelezen hier :) Wij (ik..) gaan stoppen met de pil, superspannend, het lijkt ons geweldig als het snel raak is maar we hebben geen haast. Ik wil er ook vooral relaxt mee omgaan, het is mooi als het komt maar het hoeft niet binnen nu en een maand (zeg ik nu ;)).

Maar ik (27) ben de eerste van mijn vriendinnen en weet eigenlijk niet zo goed waar ik allemaal aan moet denken... moet ik nu al ergens rekening mee houden als ik stop met de pil? Tot wanneer kun je alcohol drinken? En hoe voelden jullie je de eerste paar maanden?
pi_132848562
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:07 schreef Minarosa het volgende:
Eerste post na paar keer meelezen hier :) Wij (ik..) gaan stoppen met de pil, superspannend, het lijkt ons geweldig als het snel raak is maar we hebben geen haast. Ik wil er ook vooral relaxt mee omgaan, het is mooi als het komt maar het hoeft niet binnen nu en een maand (zeg ik nu ;)).

Maar ik (27) ben de eerste van mijn vriendinnen en weet eigenlijk niet zo goed waar ik allemaal aan moet denken... moet ik nu al ergens rekening mee houden als ik stop met de pil? Tot wanneer kun je alcohol drinken? En hoe voelden jullie je de eerste paar maanden?
Hiero hebben ze alle antwoorden op je vragen: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 273 :)
pi_132848600
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:09 schreef Limone het volgende:

[..]

Hiero hebben ze alle antwoorden op je vragen: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 273 :)
Oh ja dat is een betere plek :)
pi_132848645
Oh jaaaa! Laat Nellie maar lekker komen :) Het hele huis is schoon en gepoetst en ik vind het wel een mooie dag voor een bevalling. Helaas is alles rustig aan het front. Nel zelf ook.. Na, volgens mij ligt ze wel lekker en volgens mij houdt ze, net zoals haar moeder, helemaal niet van opgejaagd worden. ;)

Zo maar ff neuken dan maar!

as if :')
pi_132848662
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:11 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Oh ja dat is een betere plek :)
Veel plezier en succes! :)
pi_132848732
Man en ik zijn vanmorgen bezig met babyspullen van zolder halen en uitzoeken. En OMG we hebben echt een shitload aan meisjeskleertjes van L. Die ga ik binnenkort maar eens in het v&a topic gooien ofzo. Volgens mij kun je er prima 3 meisjes tegelijkertijd mee aankleden zoveel kleertjes heb ik per maat. :@

Maar er hangen wel babykleertjes in de kleerkast nu. *O* En net als 4 jaar geleden toen ik zwanger was van L. kan ik me nog niet echt voorstellen dat twee babietjes die kleertjes straks gaan dragen. O+
  zondag 3 november 2013 @ 12:20:33 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132848755
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 11:27 schreef angelatje het volgende:

[..]

T. is hier nog gedraaid uit zichzelf bij 36w1d :* 2 dagen voor de liggingsecho.
Niet dat hij een rolmodel is mbt ligging :+, maar het kan dus nog wel. Succes iig!
pi_132848795
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 12:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Niet dat hij een rolmodel is mbt ligging :+, maar het kan dus nog wel. Succes iig!
gehehe :D

en wat leuk die drie T's in je onderschrift/signature O+
pi_132848967
quote:

[..]

_O-
pi_132849257
quote:

[..]

Ja daar hou ik me maar aan vast :+
pi_132849412
Vanavond visite, familie van ml. Dus nu grote schoonmaak. Gek eigenlijk dat zou toch ook nesteldrang moeten zijn? Helemaal geen last van.
pi_132850139
Hier ook geen spoortje nesteldrang te bekennen paars!
pi_132850588
Nu weet ik wel dat voor de baby alles op orde is, maar de rest vh huis zal me een zorg zijn! Tuurlijk hou ik het wel bij, maar spic en span nou nee.
pi_132851309
Ik wacht hier ook op de nesteldrang. Doordat ik laatste weken wel wat achterstallig schoonmaak onderhoud had, ga ik dat nu in mijn verlof maar doen. De gewone dingen heb ik idd wel bijgehouden, maar bv de ramen wassen is de laatste tijd niet gebeurd. Hoewel ik afgelopen

Maar wordt wel spannend nu met meerdere LLM.

Morgen heb ik de liggingsecho, voor mijn gevoel ligt de baby wel met zijn hoofdje naar beneden, maar we gaan het zien.

Angelaatje hoever ben je eigenlijk met de babykamer, want ik kan me voorstellen dat het dak een hogere prioriteit heeft (gehad)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')