quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:05 schreef Kimpossible het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind t wel meevallen, maar de trein rijdt na ons niet meer verder (want anders is plons water), dus dat zegt misschien ook een hoopmja toch meer een uithoek dan de randstad. MB is te ver weg?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Groot gelijk hoor dat zou ik ook doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef Kimpossible het volgende:
Nope, ga daar nu ook (want praktijk met diverse dagen/locaties), maar ook daar geen alternatieven. Eerste optie is volgens mij 30 km verderop en dat vind ik ook wat overdreven. Temeer aangezien de cursus hier heeel goed aangeschreven staat en door iedere kraamzorginstantie wordt geroemd.
Ik ga denk ik maar de klachtenprocedures in als ze niet vergoeden. Gewoon omdat het kan. En tijdens m'n verlof heb ik vast tijd voor dat soort principiële hoogstandjes. Hahaha.
Kun je niet alvast even langs bij het CWI om het na te vragen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik heb recht op 5 maanden ww als het goed is. Alleen vraag ike me af of ik recht heb op zwangerschapsverlof en uitkering? Als ik hier lees: http://www.uwv.nl/Particu(...)uitkering/index.aspx lijkt het alsof dat alleen is als ik binnen 10 weken na beeindiging van mijn contract beval en dat red ik dus net niet
Maarja, liever heb ik in september sowieso weer een baan. Maar het zou wel fijn zijn als ik weet dat ik wel recht heb op verlof en uitkering.
Ik hou mezelf maar voor dat thuiszitten met een baby de beste tijd is om thuis te zitten. Is er in jouw sector een beetje makkelijk werk te vinden Dot?
Ga binnenkort even bellen inderdaad. En ja dat is ook geen hoek waar de banen voor het oprapen liggenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kun je niet alvast even langs bij het CWI om het na te vragen?
Ik werk in de culturele sector, dus dat is ook niet echt heel erg riant met banen helaas... Ik hoop gewoon hard op een vast contract, want ik heb het hier prima naar mn zin
Met je (zorg)verzekering kun je toch beter nog even wachten, omdat meestal pas ergens half november bij de meeste verzekeraars vergoedingen, voorwaarden, premies en dergelijke bekend zijn. Hoef je het voor nu niet op 'geen fut' te houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:59 schreef Purple010 het volgende:
@kim ik had me ook voorgenomen om dergelijke opstaande zaken op te pakken. Wil bijvoorbeeld onze verzekering oversluiten, maar puntje bij paaltje heb ik helemaal geen fut om het allemaal uit te zoeken. Terwijl het volgens mij best verstandig is.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Je kijkt tv op de hometrainerecht? Pff moet er niet aan denken!
Ik begin de dag met dochter naar school brengen, beetje opruimen/poetsen/ was doen. Daarna kom ik meestal niet verder als bankhangen.
9 uur dr phil![]()
Smiddags teen mom![]()
![]()
En voor de rest tijd vullen met zappen tussen mtv tlc en ci.
Tenzij ik iets beters heb opgenomen of gedownload.
Mooier kan ik t niet maken
Dit klopt! Ik heb het uitgezocht dit jaar. Na je verlof gaan je ww en sollicitatieplicht weer in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:46 schreef Hobbesje het volgende:
Chanty in de regel boven het lijstje staat volgens mij dat je gedurende je uitkering verlof krijgt, dat haalt ook de solicitatieplicht gedurende je ww uitkering eraf.
Wat ontzettend fijn Soempie! Heerlijk als je zoveel steun hebt van lieve mensen om je heen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef Soempie het volgende:
Vorige topic half bijgelezen. Heel veel lieve berichtjes gekregen, zag ik.Op het moment dat ik het even niet meer zo zag belde een van de oma's met de vraag of ze langs kon komen om me te helpen. Echt te gek, want ze moet helemaal uit Duitsland komen.
Maar ze komt een dagje helpen met het grotere schoonmaakwerk.
![]()
En daarna heeft m'n man aan zijn moeder gevraagd of ze een dagje op onze dreumes kan passen, zodat we een dag onze handen vrij hebben. En vandaag afgesproken dat we dan niet gaan klussen of opruimen, maar dat we een dagje Antwerpen doen nog.![]()
Voelt echt heel fijn, beetje steun van de oma's.
Dat klopt idd dat wist ik al. Maar ik snap niet goed wat ze met die tien weken bedoelen. 15 maart stopt mijn contract en 15 juni is mijn vermoedelijke bevallingsdatum. Dus als ik uit dienst ga duurt het nog meer dan tien weken voor ik moet bevallen. En er lijkt te staan dat je recht hebt op verlof als je binnen tien weken na je uitdiensttreding bevalt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:07 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dit klopt! Ik heb het uitgezocht dit jaar. Na je verlof gaan je ww en sollicitatieplicht weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |