Hele goede serie over de maffia in Italie. De 'echte' maffia. Heeft jaren gelopen. Wel steeds aparte miniseries. Was ook een Italiaanse serie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
ja leukleuk we snapte hem
maar toch ... die nummer 1 ken ik niet nee
De echte maffia, want jij weet precies hoe dat ging bij die echte maffia.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele goede serie over de maffia in Italie. De 'echte' maffia. Heeft jaren gelopen. Wel steeds aparte miniseries. Was ook een Italiaanse serie.
Door die serie wel ja. Of tenminste ze pretendeerden dat het 'echt' was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
De echte maffia, want jij weet precies hoe dat ging bij die echte maffia.
Spike van Di-rect?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Ach jullie. Angel was gewoon lekker. En Spike eigenlijk stiekem ook wel een beetje.
Nee Buffy was meer een soort Rambo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Wijven zijn jullie. Ik dacht dat alleen vrouwen daar naar keken.
Jullie keken zeker ook naar Charmed?
Charmed was ook leuk man. En dat je weet hoe het was, zegt mij dat je het in ieder geval weleens hebt gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee Buffy was meer een soort Rambo.
Charmed is voor Opzij lezeressen.
Wat zoek je dan?quote:
En veel Peterselieman en Franklop.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Je moet wel even zoeken ja. Ik vind veel Borisz en static maar nog geen Pino.
Mmm misschien 'alleen' redactie, dan schrijf je natuurlijk niet.
Die zag ik later ook nog inderdaad. En een voor mij onbekende naam, die ik alweer ben vergeten, Joeno of zo? Iets met een Jquote:
Ja zo'n linkje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat zoek je dan?
Mijn berichten?
http://sport.fok.nl/nieuws/auteur/270182
quote:
Berichten met Novum of Goal.com als bron zijn aangeleverd, wordt meestal niets inhoudelijk op aangepast (fouten daarbuiten gelaten).quote:
Jup, gelukkig ben ik niet alleenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Hoop werk allemaal zeker, Pino? veel berichten om uit te kiezen en dan nog doorlezen en eventueel zelf (her-)schrijven.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik alLeuk hoor dat je dat doet, complimenten.
Tis voor mij al jaren terug. charmed heb ik ook maar nooit helemaalgezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Wijven zijn jullie. Ik dacht dat alleen vrouwen daar naar keken.
Jullie keken zeker ook naar Charmed?
Ja voor iedereen is het jaren terug he? Oude seriequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis voor mij al jaren terug. charmed heb ik ook maar nooit helemaalgezien.
Toch ben je een razende hommertje als zij met haar nakende tetters voor je staat en je dan nee zegt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef Latert het volgende:
Offtopic () :
[ afbeelding ]
Dat tandvlees
Ben jij nou ouder dan Corrie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis voor mij al jaren terug. charmed heb ik ook maar nooit helemaalgezien.
Nix mis,met ouwe series. Friends ga ik ook nog eens allemaal kijken. Stargate en startrek wel alles gezien en staat op de repeatlijst. Kijk nu af en toe Las Vegas. En under the domequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja voor iedereen is het jaren terug he? Oude serie
Ik weet niet hoe oud ze,is maar ik mag nog niet in 40plus :pquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij nou ouder dan Corrie?
Zeg ik ook niet. Stargate heb ik ook 2x gekeken en Babylon 5 ook incl. de films.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nix mis,met ouwe series. Friends ga ik ook nog eens allemaal kijken. Stargate en startrek wel alles gezien en staat op de repeatlijst. Kijk nu af en toe Las Vegas. En under the dome
je mag best wel in 40+ hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze,is maar ik mag nog niet in 40plus :p
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze,is maar ik mag nog niet in 40plus :p
Oh natuurlijk zou ik geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch ben je een razende hommertje als zij met haar nakende tetters voor je staat en je dan nee zegt.
Ze heeft wel meer dingen die niet zo mooi zijn, haar persoonlijkheid en dat kaboutertje waar ze mee getrouwd is bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heeft ze IETS wat niet zo mooi is. Anders ging ik weer krassen.
Het ging om het uiterlijk in dit geval he? En kaboutertjes houd ik ook niet zo van nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer dingen die niet zo mooi zijn, haar persoonlijkheid en dat kaboutertje waar ze mee getrouwd is bijvoorbeeld.
Babylon5 0+quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Stargate heb ik ook 2x gekeken en Babylon 5 ook incl. de films.
Allemaal gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Babylon5 0+
Ik heb duidelijk teveel series. Alias, 24, sopranos, lost, prisonbreak, etc etc
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heeft ze IETS wat niet zo mooi is. Anders ging ik weer krassen.
Nou zag ik er maar zo uit. Maar goed ik ga niet weer zeurenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar maar weinig aan eigenlijk, niet alleendat gebit.
Maar haar uiterlijk wordt negatief beïnvloed door haar persoonlijkheid, aangezien ze elke keer zo'n vervelend arrogant gezicht trekt. En een grote neplach waarbij 10 cm tandvlees te zien is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging om het uiterlijk in dit geval he? En kaboutertjes houd ik ook niet zo van nee.
Op sommige foto's ziet ze er echt heel goed uit hoor. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar haar uiterlijk wordt negatief beïnvloed door haar persoonlijkheid, aangezien ze elke keer zo'n vervelend arrogant gezicht trekt. En een grote neplach waarbij 10 cm tandvlees te zien is.
Nee nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zag ik er maar zo uit. Maar goed ik ga niet weer zeuren
Ja precies. Dat maakt haar echt totaal niet interessant imo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar haar uiterlijk wordt negatief beïnvloed door haar persoonlijkheid, aangezien ze elke keer zo'n vervelend arrogant gezicht trekt. En een grote neplach waarbij 10 cm tandvlees te zien is.
Nou zat ik even op de googles, maar haar beste foto's zijn wel die waar ze haar mond dicht heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Op sommige foto's ziet ze er echt heel goed uit hoor. Vind ik dan.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig doet de pener nooit zo moeilijk.
Die houdt niet van een dichte mond natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou zat ik even op de googles, maar haar beste foto's zijn wel die waar ze haar mond dicht heeft.
Gelukkig doet de pener nooit zo moeilijk.
Goed punt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die houdt niet van een dichte mond natuurlijk.
Hier nog een goeie:quote:
Maakt het uit, uurtje langer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik lig al kei lang in bed maar kan niet slapen. En morgen moet ik vroeg op.
Als hier zomenteen een edit komt met een pic van jouw tetten, dan ben jij mijn favoriete FOKster van de dag.quote:
Ik heb mijn punt al gemaakt dus er komt geen edit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Als hier zomenteen een edit komt met een pic van jouw tetten, dan ben jij mijn favoriete FOKster van de dag.
Hmja, ik ga maar weer een poging doen.quote:
Ja ik had pas later door dat er een letterlijke punt stond, nogal een anticlimax...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb mijn punt al gemaakt dus er komt geen edit.
Truste Njoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, ik ga maar weer een poging doen.
Hoe is BB tot nu toe?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Truste Njo
Ik maak het ook niet te laat denk ik.
Ik heb alleen de eerste gekeken. Beter dan de eerste keer dat ik het zag, maar wat Specularium al zei: kan ook komen doordat ik er zoveel over heb gehoord dat ik het goed ga vinden of omdat ik weet dat het later beter wordt?quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ook dat Talking Bad zitten kijken erna, dat is ook cool.
Is dat zo gek? Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Een bus scheerschuim na drie vier weken leeg?
Ik doe er wel minimaal drie maanden mee denk ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik zou het niet weten eigenlijk.
Oh ja dan is het wel snelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik doe er wel minimaal drie maanden mee denk ik.
Deden ze bij de laatste 8 afleveringen van het laatste seizoen, gingen ze de uitzending achteraf bespreken met de acteurs en makers.quote:
Na elke aflevering? Mmmm misschien ook maar even kijken dan. Als ik zover kom tenminste.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deden ze bij de laatste 8 afleveringen van het laatste seizoen, gingen ze de uitzending achteraf bespreken met de acteurs en makers.
Nog minder leuk dan Pietertje Derks.quote:
Ik weet niet waar je van houdt. SciFi? Drama? Comedy?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Er is gewoon geen zak op tv. Is er nog een toffe serie die ik moet downloaden?
Je bent zelf een Pietertje Derks.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog minder leuk dan Pietertje Derks.
Alles behalve scifi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je van houdt. SciFi? Drama? Comedy?
Check de post hierbovenquote:
Is dat die film in die 'rare' taal?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Apocalypto komt zo, volgens mij was die wel ok.
Weet ik niet meer, hij is wel van Mel Gibson dus flink over the top.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat die film in die 'rare' taal?
Ja volgens mij is dat die. Met indianen of zo dacht ik. Die is een poosje terug ook al op tv geweest.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, hij is wel van Mel Gibson dus flink over the top.
Nee Maya's.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat die. Met indianen of zo dacht ik. Die is een poosje terug ook al op tv geweest.
Hoe vind je dat nou ineens weer in 2 seconden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Die heb je al gezien, op mijn verjaardag zelfs
NWS / [SC] Lonely Swedish
Nee gek ik wist dat we het over die film hadden gehad dus ik heb op Apocalypto in NWS gezocht en had het dus zo gevonden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vind je dat nou ineens weer in 2 seconden?
Heb jij al mijn posts gebookmarked ofzo?
Jaja, zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek ik wist dat we het over die film hadden gehad dus ik heb op Apocalypto in NWS gezocht en had het dus zo gevonden.
Nee die is al lang afgelopen. Was niet zoveel. Volgende week kijk ik de Kamara's. Oh dit zijn ook een soort Kamara'squote:Op zondag 27 oktober 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk weer zin in zo'n gare talentenshow.
Die troep hoef ik echt nooit te zien, met hun schijtlol.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is al lang afgelopen. Was niet zoveel. Volgende week kijk ik de Kamara's. Oh dit zijn ook een soort Kamara's
Ik ga het morgen terugkijken, als het niks is dan hoeft dat ook niet meer volgende week. Maar de eerste wil ik sowieso zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die troep hoef ik echt nooit te zien, met hun schijtlol.
Is ook best leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Stiekem vind ik dit leuk.
PTA / Modelspoor, deel IX
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook best leukIk had een collega die woonde in Aalsmeer, die had in zijn tuin een hele baan aangelegd. Hier in de buurt zit ook een winkel die deze treintjes verkocht, ben ik weleens gaan kijken.
Duur die krengen.
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef Latert het volgende:
[..]
die deze treintjes verkocht, ben ik weleens gaan kijken.
Duur die krengen.
Ik liep er langs en dacht, goh leuk, even kijken. Je moet een bijbaantje hebben om die krengen te betalen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
ja dat leek me ook ooit eens grappig om te doen, ik naar zo'n speciaalzaak .. keihard schrikken van de prijzen
ik ben een broodje doner gaan halen geloof ik
Hehe ik vroeg me wel af toen ik daar was, wat doet hij als het regentquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
tante Corrie: goede grappen, ninja edits en altijd dichtbij
oeh die had ik ook, dan ging ik Spitfires kitbashen met Apaches enzo, kreeg je coole shitquote:
En die moesten dan in zo'n gaatje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat ken ik wel. Had ik allemaal niet. Ik had knikkers
Nee niet in een gaatje. Op straat en verder weet ik het niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die moesten dan in zo'n gaatje.
Goed verhaal weer.
Een watervliegtuig was mijn pronkstuk. Tot mn broertje het uit zn handen liet kletteren. Heb ik uit woede alles maar kapot gegooid, voor zn ogen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, alleen maar straaljagers, en 2 vliegdekschepen.
Ja, in een gaatje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet in een gaatje. Op straat en verder weet ik het niet meer.
Ok tot over 5 minuten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ben wel even weg dan, die shit weet ik niks van.
Op straat heb je ook gaatjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk moesten knikkers in een gaatje... op het schoolplein altijd knikkeren met flippo's, pokemonkaarten of gewoon knikkers als inzet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bonken toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
Met bammen en koningsbammen en lep, dubbel lep, bloedlep.
Gewoon kut.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef sp3c het volgende:
ja nee die nieuwe SP was niet echt een topshow
Bonken ken ik alleen als kontseks, heb het nooit bij knikkeren gehoord hier.quote:
Ik wel, zijn die grotequote:Op zondag 27 oktober 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bonken ken ik alleen als kontseks, heb het nooit bij knikkeren gehoord hier.
Maar wellicht is dat regiogebonden.
Zijn moeder en vader zijn nog cooler.quote:
anders zou ik het niet zeggenquote:
En daarvoor was hij al een tijdje Chef-af. Stones/Parkers aanpak van Scientology viel verkeerd bij hem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
In 2006 al.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chef_(South_Park)
Enige mooie aan Token is dat ze hem Token genoemd hebben en hij ook letterlijk de excuusneger is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
die zouden ze gewoon de serie in moeten schrijven als nieuwe excuusnegers
Token is een lamer en darth vader chef wil ik nooit meer zien zo lame is het
Waar is Fles?quote:
Ook nog eventjes Yolanthe Kabonke.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Knikkers, South park, en wat nog meer voor onzin???
Die laatste show waar hij dood gaat hebben ze zitten knippen en plakken met ouwe opnames van hem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En daarvoor was hij al een tijdje Chef-af. Stones/Parkers aanpak van Scientology viel verkeerd bij hem.
Ben je nog niet dronken dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar is Fles?
* Whiskers2009 zoekt
Jij gaat hem ook weer op een zuipen zetten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar is Fles?
* Whiskers2009 zoekt
quote:
Tsss, niet weten over welke user ik het heb .. Onwetendenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij gaat hem ook weer op een zuipen zetten?
Sommigen op FOK! komen toch aardig in de buurt, qua users kennen?quote:
Over welke user gaat het dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Tsss, niet weten over welke user ik het heb .. Onwetenden
Geen idee, heb Karina nog nooit gezienquote:
Nou ja een heleboel weet ik er wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sommigen op FOK! komen toch aardig in de buurt, qua users kennen?
Mijn bulten zijn in ieder geval niet zo groot als die van een kameel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, heb Karina nog nooit gezien
Degene waar ik op doel is hier al heel lang en niet onbekend volgens mijquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd. Maar in dit geval niet.
Ik ken ze in ieder geval niet allemaal.
Op die badjasfoto was het ook niet te zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, heb Karina nog nooit gezien
Maar sommigen lijken iedereen wel te kennen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja een heleboel weet ik er wel ja
Je spreekt nu wel een beetje in raadsels Ferdoquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar sommigen lijken iedereen wel te kennen.
Nee, ik ben er zelf niet zo één.
Nou nou, het was niet echt bedoeld als raadsel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je spreekt nu wel een beetje in raadsels Ferdo
Mmmm die knipoog doet anders vermoeden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou nou, het was niet echt bedoeld als raadsel.
Nee, dat is gewoon flirterig bedoeld.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm die knipoog doet anders vermoeden.
Oh ja nu snap ik waarom ik nog alleen ben, dat soort dingen pik ik niet op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon flirterig bedoeld.
En dat ja. Niet meer zu haben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
Ferdo is al getrouwd, die doet dat soort dingen niet meer
Zijn vrouw is toch ook mod hier? Of loop ik achter?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
Ferdo is al getrouwd, die doet dat soort dingen niet meer
owzooooooooooooquote:
Pff, ik volg het FOK roddel / celebrity nieuws niet zo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is toch ook mod hier? Of loop ik achter?
Is al jaren...quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Pff, ik volg het FOK roddel / celebrity nieuws niet zo.
Paddy is ook NWS mod en getrouwd met Ferdo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Pff, ik volg het FOK roddel / celebrity nieuws niet zo.
Toen ik hier begon te posten waren ze al getrouwd meen ik..quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:49 schreef sp3c het volgende:
KSC kom ik niet hoor
de enige goede SC is de NWS SC
wanneer begon je hier te posten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen ik hier begon te posten waren ze al getrouwd meen ik..
Meer mannen, of iig begerenswaardigquote:
Ja nu jaag je Liesje weer weg he?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel ja.
Karina moet opzoutenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik zag dat er in 40+ ook een SC is.
Wat? Als dat zo lijkt dan blijf ik liever zelf weg hoor want zo ben ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nu jaag je Liesje weer weg he?
Het is E_G.. Die ken je inmiddels wel toch??quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Is dit nou een flirt naar Whiskas toe, of ben je ook getrouwd?
40+ toch??quote:
Wat zit iedereen toch te dreigen met weggaan en niet posten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat? Als dat zo lijkt dan blijf ik liever zelf weg hoor want zo ben ik niet.
Ik post ook niet zulke moeilijke dingen, maar meestal wel met een dubbele (vaak seksueel getinte) betekenis.quote:
Nee joh, niet om 1:00 uur alquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, er gaat zo iets met de klok gebeuren.
Mooi, ben academisch geschooldquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iemand zei net dat dit topic heel simpel begon. Inmiddels is het niveau bijna academisch
Jij bent dan vast ook nog een hormonenbommetjequote:Op zondag 27 oktober 2013 00:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik post ook niet zulke moeilijke dingen, maar meestal wel met een dubbele (vaak seksueel getinte) betekenis.
Jij zegt dat ik Liesje wegjaagquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch te dreigen met weggaan en niet posten?
Nou ik vind poezen erg mooi voordat ik Whiskers ken. Maar als Whiskers post, denk ik aan dit soort roofdiertjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Is dit nou een flirt naar Whiskas toe, of ben je ook getrouwd?
Jij kent me niet.. Niet irl iigquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ik vind poezen erg mooi voordat ik Whiskers ken. Maar als Whiskers post, denk ik aan dit soort roofdiertjes
Dat maakt mijn posts wel lekker voorspelbaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent dan vast ook nog een hormonenbommetje
Dan ben je in een goed gezelschap.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi, ben academisch geschoold
Nee dat zei ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik Liesje wegjaagEcht niet leuk.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat maakt mijn posts wel lekker voorspelbaar.
Sorry maar dit vatte ik wel zo op:quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet.
Je moet je niet zo aangevallen voelen.
Maar ik ben dan ook niet academisch geschooldquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nu jaag je Liesje weer weg he?
Speccie in slaap gevallen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet.
Je moet je niet zo aangevallen voelen.
Alleen virtueel..quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij kent me niet.. Niet irl iig
Liesje IS er niet eens nuquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry maar dit vatte ik wel zo op:
[..]
Maar ik ben dan ook niet academisch geschoold
Bad trip?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi, ben academisch geschoold
Ja niet doen, het is zaterdagnacht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen kast. Ik begreep het weer verkeerd. Ben een beetje van slag. Zoals gewoonlijk.
Sorry schat. Ben een beetje nerveus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja niet doen, het is zaterdagnacht.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen kast. Ik begreep het weer verkeerd. Ben een beetje van slag. Zoals gewoonlijk.
WTF maak je excuses???quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |