Ik weet niet waar je van houdt. SciFi? Drama? Comedy?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Er is gewoon geen zak op tv. Is er nog een toffe serie die ik moet downloaden?
Je bent zelf een Pietertje Derks.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog minder leuk dan Pietertje Derks.
Alles behalve scifi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je van houdt. SciFi? Drama? Comedy?
Check de post hierbovenquote:
Is dat die film in die 'rare' taal?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Apocalypto komt zo, volgens mij was die wel ok.
Weet ik niet meer, hij is wel van Mel Gibson dus flink over the top.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat die film in die 'rare' taal?
Ja volgens mij is dat die. Met indianen of zo dacht ik. Die is een poosje terug ook al op tv geweest.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, hij is wel van Mel Gibson dus flink over the top.
Nee Maya's.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat die. Met indianen of zo dacht ik. Die is een poosje terug ook al op tv geweest.
Hoe vind je dat nou ineens weer in 2 seconden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Die heb je al gezien, op mijn verjaardag zelfs
NWS / [SC] Lonely Swedish
Nee gek ik wist dat we het over die film hadden gehad dus ik heb op Apocalypto in NWS gezocht en had het dus zo gevonden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vind je dat nou ineens weer in 2 seconden?
Heb jij al mijn posts gebookmarked ofzo?
Jaja, zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek ik wist dat we het over die film hadden gehad dus ik heb op Apocalypto in NWS gezocht en had het dus zo gevonden.
Nee die is al lang afgelopen. Was niet zoveel. Volgende week kijk ik de Kamara's. Oh dit zijn ook een soort Kamara'squote:Op zondag 27 oktober 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk weer zin in zo'n gare talentenshow.
Die troep hoef ik echt nooit te zien, met hun schijtlol.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is al lang afgelopen. Was niet zoveel. Volgende week kijk ik de Kamara's. Oh dit zijn ook een soort Kamara's
Ik ga het morgen terugkijken, als het niks is dan hoeft dat ook niet meer volgende week. Maar de eerste wil ik sowieso zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die troep hoef ik echt nooit te zien, met hun schijtlol.
Is ook best leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Stiekem vind ik dit leuk.
PTA / Modelspoor, deel IX
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook best leukIk had een collega die woonde in Aalsmeer, die had in zijn tuin een hele baan aangelegd. Hier in de buurt zit ook een winkel die deze treintjes verkocht, ben ik weleens gaan kijken.
Duur die krengen.
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef Latert het volgende:
[..]
die deze treintjes verkocht, ben ik weleens gaan kijken.
Duur die krengen.
Ik liep er langs en dacht, goh leuk, even kijken. Je moet een bijbaantje hebben om die krengen te betalen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
ja dat leek me ook ooit eens grappig om te doen, ik naar zo'n speciaalzaak .. keihard schrikken van de prijzen
ik ben een broodje doner gaan halen geloof ik
Hehe ik vroeg me wel af toen ik daar was, wat doet hij als het regentquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
tante Corrie: goede grappen, ninja edits en altijd dichtbij
oeh die had ik ook, dan ging ik Spitfires kitbashen met Apaches enzo, kreeg je coole shitquote:
En die moesten dan in zo'n gaatje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat ken ik wel. Had ik allemaal niet. Ik had knikkers
Nee niet in een gaatje. Op straat en verder weet ik het niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die moesten dan in zo'n gaatje.
Goed verhaal weer.
Een watervliegtuig was mijn pronkstuk. Tot mn broertje het uit zn handen liet kletteren. Heb ik uit woede alles maar kapot gegooid, voor zn ogen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, alleen maar straaljagers, en 2 vliegdekschepen.
Ja, in een gaatje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet in een gaatje. Op straat en verder weet ik het niet meer.
Ok tot over 5 minuten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ben wel even weg dan, die shit weet ik niks van.
Op straat heb je ook gaatjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk moesten knikkers in een gaatje... op het schoolplein altijd knikkeren met flippo's, pokemonkaarten of gewoon knikkers als inzet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bonken toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
Met bammen en koningsbammen en lep, dubbel lep, bloedlep.
Gewoon kut.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef sp3c het volgende:
ja nee die nieuwe SP was niet echt een topshow
Bonken ken ik alleen als kontseks, heb het nooit bij knikkeren gehoord hier.quote:
Ik wel, zijn die grotequote:Op zondag 27 oktober 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bonken ken ik alleen als kontseks, heb het nooit bij knikkeren gehoord hier.
Maar wellicht is dat regiogebonden.
Zijn moeder en vader zijn nog cooler.quote:
anders zou ik het niet zeggenquote:
En daarvoor was hij al een tijdje Chef-af. Stones/Parkers aanpak van Scientology viel verkeerd bij hem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
In 2006 al.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chef_(South_Park)
Enige mooie aan Token is dat ze hem Token genoemd hebben en hij ook letterlijk de excuusneger is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
die zouden ze gewoon de serie in moeten schrijven als nieuwe excuusnegers
Token is een lamer en darth vader chef wil ik nooit meer zien zo lame is het
Waar is Fles?quote:
Ook nog eventjes Yolanthe Kabonke.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Knikkers, South park, en wat nog meer voor onzin???
Die laatste show waar hij dood gaat hebben ze zitten knippen en plakken met ouwe opnames van hem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En daarvoor was hij al een tijdje Chef-af. Stones/Parkers aanpak van Scientology viel verkeerd bij hem.
Ben je nog niet dronken dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar is Fles?
* Whiskers2009 zoekt
Jij gaat hem ook weer op een zuipen zetten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar is Fles?
* Whiskers2009 zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |