Ik weet niet waar je van houdt. SciFi? Drama? Comedy?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Er is gewoon geen zak op tv. Is er nog een toffe serie die ik moet downloaden?
Je bent zelf een Pietertje Derks.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog minder leuk dan Pietertje Derks.
Alles behalve scifi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je van houdt. SciFi? Drama? Comedy?
Check de post hierbovenquote:
Is dat die film in die 'rare' taal?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Apocalypto komt zo, volgens mij was die wel ok.
Weet ik niet meer, hij is wel van Mel Gibson dus flink over the top.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat die film in die 'rare' taal?
Ja volgens mij is dat die. Met indianen of zo dacht ik. Die is een poosje terug ook al op tv geweest.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, hij is wel van Mel Gibson dus flink over the top.
Nee Maya's.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat die. Met indianen of zo dacht ik. Die is een poosje terug ook al op tv geweest.
Hoe vind je dat nou ineens weer in 2 seconden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Die heb je al gezien, op mijn verjaardag zelfs
NWS / [SC] Lonely Swedish
Nee gek ik wist dat we het over die film hadden gehad dus ik heb op Apocalypto in NWS gezocht en had het dus zo gevonden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe vind je dat nou ineens weer in 2 seconden?
Heb jij al mijn posts gebookmarked ofzo?
Jaja, zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gek ik wist dat we het over die film hadden gehad dus ik heb op Apocalypto in NWS gezocht en had het dus zo gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |