France Gall.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
Kijk dat is nou leuk, die oude liedjes, Bucks Fizz, AbbaJammer dat ze Brotherhood of Men niet lieten zien.
Ah de jongen die wel een slurf wil vasthoudenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
Eric Saade!![]()
Aaaaaaaaawh wat een hottieeee
Ach, dat soort opmerkingen zijn we gewend op fok toch?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
Eric Saade!![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
Eric Saade!![]()
Mjah ik ben niet zo eigenlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, dat soort opmerkingen zijn we gewend op fok toch?
quote:
Bijna.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Israel geeft ons 12 punten want Amsterdam.
Vroeger wel...nu maar hopen dat die Turken het wel begrepen hebben, al zullen die punten wel naar Duitsland gaan.quote:
Dikke kans.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger wel...nu maar hopen dat die Turken het wel begrepen hebben, al zullen die punten wel naar Duitsland gaan.
Nee die doet zo zijn best voor die 12 puntenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook een enorme kutlul.
Aan Gerard Wilders ligt het tenminste niet.
Ik zie hem nu niet op Twitter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die doet zo zijn best voor die 12 punten
Over crack maak je geen grappen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:50 schreef Uccie het volgende:
Al die oostblokvrouwen zien er hetzelfde uit
is meer plastic fantasticquote:
Die zuipt zich ook te pletter. Dan krijg je dat als het laat is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:56 schreef Tem het volgende:
Graham Norton is het ook beu. De valse nicht komt naar de voorgrond.
En ik snap hem welquote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
En waarom staat Roemenie niet bovenaan? Ik ben zwaar teleurgesteld.
Die mannen ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:50 schreef Uccie het volgende:
Al die oostblokvrouwen zien er hetzelfde uit
Originele grap manquote:Op zondag 19 mei 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij tegen, had er toch zo'n 40-45 verwacht.
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij tegen, had er toch zo'n 40-45 verwacht.
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Frankrijk 12 punten voor Denemarken sowieso.
Je had Denemarken als winnaar?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:12 schreef Specularium het volgende:
Ik had hier iets van geld op moeten inzetten.
Geef hem ongelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik ga even weg bij Graham, die vindt het echt allemaal aids.
Versta jij het wel?quote:
Alleen Randstadters?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik versta mensen uit Brabant niet eens.
Anouk heeft het op eigen kracht en zonder homosensuele show eromheen zelf zover geschopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:26 schreef Uccie het volgende:
conclusie, als we een goed liedje sturen is het goed...en de komende 10 jaar zullen we wel weer bagger sturen
Willekeurige clannad LP.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat fluitje klinkt heel herkenbaar. Iemand die weet waar ik t van herken?
Ja maar dat zijn ze bij de TROS over een halfjaar vergetenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anouk heeft het op eigen kracht en zonder homosensuele show eromheen zelf zover geschopt.
Dat vind ik gewoon goed.
Titanic liedje?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed iets van Enya of een of andere Folk Metal band jaquote:
De melodie blijft gewoon hangen, ook al ken je het niet van iets.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eensquote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
Hier kan ik wel mee leven, prima nummer. En Anouk heeft het gewoon goed gedaan.
Vond ik ook helemaal niet verkeerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eens
Wat Frankrijk nog wat eigenlijk? Heb niet kunnen kijken vnv.
Al weken.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
En Anouk cashed nu met die reclame, of was die al eerder geweest?
Die is er al even, maar volgens mij is dat zo'n eenmalig bedrag.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
En Anouk cashed nu met die reclame, of was die al eerder geweest?
Nou ja gelijk heeft ze, ik zou het ook doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is er al even, maar volgens mij is dat zo'n eenmalig bedrag.
398 posts, wat wil je.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer helemaal kapot mensen. Wat een drukte.
Ik ben ook kapot met mn 257.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer heel erg ja... had het nog niet gezien.
Dat is ook best veel ja! En ik ben een beetje te druk de laatste tijd, weet niet hoe het komt.quote:
GC / Dagcijfers #227quote:Op zondag 19 mei 2013 00:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar zie je die statistieken ookalweer?
Wat heb ik een net dagje...gisteren niet eens in de top 100quote:
Waar post jij allemaal met je 370?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat heb ik een net dagje...gisteren niet eens in de top 100
Meestal in het Radio 49 topic in ONZ, heb deze week ook 2x gedraaitquote:
Oh, vandaar DJ Uccie.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meestal in het Radio 49 topic in ONZ, heb deze week ook 2x gedraait
Geen 3 liter en niet ineens. Ik had er genoeg van.quote:Op zondag 19 mei 2013 05:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie moet d'r papegaai vroeg voeren en Corrie lag na 3 liter wijn ineens plat.
Jawel de rel in esf. Ik vond het al raar dat Greys weer zwart was.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
Ik dan ook blijkbaar want ik heb geen flauw idee welke rel je bedoelt...
Ik lees het later wel, ik ga een film opzetten.
Jij zou voor die reus gaan denk ik.quote:
Ik heb doelbewust thuiswerken geweigerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:36 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jij zou voor die reus gaan denk ik.
Trouwens Vs, kun je even kijken of mijn Wajong al gestort is?
Wat raar!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Jawel de rel in esf. Ik vond het al raar dat Greys weer zwart was.
Hij is mooi.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Guido zou trots zijn.
Hele wortels en komkommers erin.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef hexje het volgende:
Ik ga het van de zomer toch echt eens doen. Een maand raw.
Klinkt als mijn urine.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef hexje het volgende:
Ruim 700 deeltjes in het Amsterdams drinkwater wat er niet in hoort te zitten. Mensen open uw ogen!!
Ja misschien, maar zijn dure flessen, is ook zowat om dat in je uppie op te zuipen. :/quote:
Hoe gaat het met je date? Tijdje niks over gehoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja misschien, maar zijn dure flessen, is ook zowat om dat in je uppie op te zuipen. :/
Welke van de velen?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je date? Tijdje niks over gehoord.
I know, maar mr right laat wel erg lang op zich wachten.quote:
Dat ken ik ook ja. Ik kom de ware maar niet tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I know, maar mr right laat wel erg lang op zich wachten.
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat ken ik ook ja. Ik kom de ware maar niet tegen.
Wel sexquote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.
Zo flauw.
Zegt dat iets over je skills?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.
Zo flauw.
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.quote:
Nou nee, meer over 't moraal van tegenwoordig dat relaties maar "open" moeten zijn, of rondneuken een beter alternatief is.quote:
Oja, vergat de hommelfactor natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.
Ik zou graag willen ruilen, Jeroen Pauw is volgens mij beroemd om z'n vele vrouwendates, maar ten opzichte van anderen (kuch) is hij maar een amateur. Geef mij dan maar 1 vrouw. Vind 't vooral knap dat Jeroentje het bij weet te houden, ik ben de tel allang kwijt, zelfs qua nationaliteiten heb ik aan beide handen niet genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oja, vergat de hommelfactor natuurlijk.
Vrouwen
Er is altijd een gouden middenweg. Eindeloos daten met weinig resultaat is ook niet alles.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou graag willen ruilen, Jeroen Pauw is volgens mij beroemd om z'n vele vrouwendates, maar ten opzichte van anderen (kuch) is hij maar een amateur. Geef mij dan maar 1 vrouw. Vind 't vooral knap dat Jeroentje het bij weet te houden, ik ben de tel allang kwijt, zelfs qua nationaliteiten heb ik aan beide handen niet genoeg.
Prettig toch, beter dan constant wisselen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is altijd een gouden middenweg. Eindeloos daten met weinig resultaat is ook niet alles.
En zodra je echt bij een vrouwtje zit dan wordt je als man ook geacht daar te blijven en kom je maar moeilijk van ze af.
Als het de ware is wel natuurlijk. Statistisch feit blijft het alleen dat de meeste relaties gedoemd te mislukken zijn en die conclusie kan je maar beter iets te vroeg dan te laat maken, zodat het geen sleur wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prettig toch, beter dan constant wisselen.
Oh dat sowieso, maar goed ik ben liever van het 'wel proberen', in plaats van bij voorbaat relaties maar afdoen als een belemmering.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het de ware is wel natuurlijk. Statistisch feit blijft het alleen dat de meeste relaties gedoemd te mislukken zijn en die conclusie kan je maar beter iets te vroeg dan te laat maken, zodat het geen sleur wordt.
Kanpai!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
Toch maar een flesje opengeknald, zucht.
Nou niet in mijn wereld...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.
Arigato.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik ken ik weet niet hoeveel homo's, maar wellicht maar 2 of 3 stelletjes.quote:
Hmm wat proef ik uit deze 5 woorden?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ken ik weet niet hoeveel homo's, maar wellicht maar 2 of 3 stelletjes.
Dat het een andere wereld is, zie de reply van VS, niets meer en niets minder.quote:
En dat is het 2e probleem met vrouwen in mijn ervaring. Iets met ze beginnen is moeilijk omdat ze soms veels te kritisch of bang zijn om iets te beginnen, maar zodra ze die stap maken laten ze ook niet snel meer los.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, maar goed ik ben liever van het 'wel proberen', in plaats van bij voorbaat relaties maar afdoen als een belemmering.
Dus of single of een stalker?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dat is het 2e probleem met vrouwen in mijn ervaring. Iets met ze beginnen is moeilijk omdat ze soms veels te kritisch of bang zijn om iets te beginnen, maar zodra ze die stap maken laten ze ook niet snel meer los.
Je moet een tussenweg zien te vinden, wat soms lastig is: de een vindt al snel iets "stalkerigs" terwijl de ander aandacht wel leuk vindt.quote:
Ik heb wel een ex gehad die zich gingen fotograferen voor m'n voordeur terwijl ik aan 't werk was, dat soort dingen zijn wel creepy hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet een tussenweg zien te vinden, wat soms lastig is: de een vindt al snel iets "stalkerigs" terwijl de ander aandacht wel leuk vindt.
Ik heb vriendinnen die hele lijsten hebben waar een jongen preventief op afgewezen kan worden. Tot de verkeerde soort spijkerbroek of mobieltje aan toe. En als ze in een slechte relatie zitten dan mag je maanden aanhoren wat er allemaal verkeerd is aan hem, voordat meestal die jongen de relatie beeindigtquote:Op zondag 19 mei 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus of single of een stalker?
Je moet homo worden, dan is "open relatie" een gebruik, dan kan je gewoon neuken en sloeren wat je wilt, maar je deelt de huishoudrekening met je "vriend". Kuch.
Ja DAT is geen tussenweg meer, dat is eng.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb wel een ex gehad die zich gingen fotograferen voor m'n voordeur terwijl ik aan 't werk was, dat soort dingen zijn wel creepy hoor.
Oh sowieso, heb ook een hekel aan mensen die vragen wat je "type" is.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die hele lijsten hebben waar een jongen preventief op afgewezen kan worden. Tot de verkeerde soort spijkerbroek of mobieltje aan toe. En als ze in een slechte relatie zitten dan mag je maanden aanhoren wat er allemaal verkeerd is aan hem, voordat meestal die jongen de relatie beeindigt
Tuurlijk vind ik ook, als je zelf altijd maar initiatief moet nemen dan heb je snel zoiets van: waar doe ik het voor, hij/zij is blijkbaar niet geinteresseerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
Maar een beetje aandacht is leuk, vind ik tenminste, ik wil niet zelf constant achter een ander aanvangen.
Dat zijn vast wat jongere vrouwen of anders heel oppervlakkige personen, kan mij het schelen wat voor "spullen" iemand heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb vriendinnen die hele lijsten hebben waar een jongen preventief op afgewezen kan worden.
Dat laatste heb ik niet meegekregen, maar Eric Saade zei dat de presentatrice een milf was ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iets met milfs en een zogenaamde ' verspreking' van festival voor gays ipv muziekfans ofzo?
Dacht echt dat ik het verkeerd hoorde en de NL presentator zei iets van dat je maar op moest zoeken wat dat betekendequote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet meegekregen, maar Eric Saade zei dat de presentatrice een milf was ja.
Neuh was internationaal weer een relletje inderdaad, maar moest er zelf wel om lachen. Of dat hij zei dat hij wel mensen wou helpen de lul vasthouden op het toilet, etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht echt dat ik het verkeerd hoorde en de NL presentator zei iets van dat je maar op moest zoeken wat dat betekende
Of dat na die ophef over Finland met die vrouwen die zoenen de Zweedse organisatie in de finale tijdens de "ode aan Zweden" ook maar 2 mannen liet zoenen. Geweldig, gewoon lekker recalcitrant tegen die conservatieve kutlanden. Wij zijn Noord- en West-Europa en daar mogen we trots op zijn, zo hoort het ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar werd het op de BBC gecensureerd las ik in het live topic
Ja het heeft weinig meer weg van de oorspronkelijke lieve liedjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wordt zo wel een echt Geer&Goor festival: Leernichten met ontbloot bovenlijf, schunnige live opmerkingen, extravagante outfits en performances, landen die elkaar punten geven alleen op basis van sentimenten en onderlinge
verhoudingen ipv muziekprestaties enz.
Nouja, in de wat conservatievere landen binnen Europa werd het liedje van Finland niet uitgezonden, bijvoorbeeld. Of in Turkije werd alles omtrent dat gedoe weggecensureerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik dat niet eens gezien, ik zat teveel op het topic te letten. Maar wat je zegt: verder prima dat ze dat deden, we leven niet meer in de 19e eeuw, niks mis met zoenende vrouwen of mannen wat dat betreft.
De staatsomroep van Turkije zond het hele ESF sowieso niet uit, omdat ze vonden dat ze gediscrimineerd werdenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, in de wat conservatievere landen binnen Europa werd het liedje van Finland niet uitgezonden, bijvoorbeeld. Of in Turkije werd alles omtrent dat gedoe weggecensureerd.
Ik bedoel prima dat het kan, dat andere landen daar niet tegen kunnen is jammer, maar niet alleen Turkije en de landen waar jij op doelt waren natuurlijk conservatief gisteren, wat ik al zei, bij de BBC werd het woord Milf gecensureerd...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, in de wat conservatievere landen binnen Europa werd het liedje van Finland niet uitgezonden, bijvoorbeeld. Of in Turkije werd alles omtrent dat gedoe weggecensureerd.
Ja dat bedoel ik dus, achterlijk schijtland is dat aan het worden onderhand onder Erdogan.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De staatsomroep van Turkije zond het hele ESF sowieso niet uit, omdat ze vonden dat ze gediscrimineerd werden![]()
Weet niet of dat er nog een commercieele partij de uitzendrechten had daar.
Nouja milf vond ik zelf ook wat ver gaan, dat is gewoon ordinair 'schelden'. Je zag die presentatrice ook kijken van wtf?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel prima dat het kan, dat andere landen daar niet tegen kunnen is jammer, maar niet alleen Turkije en de landen waar jij op doelt waren natuurlijk conservatief gisteren, wat ik al zei, bij de BBC werd het woord Milf gecensureerd...
Ook dat ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het niet uitzenden in Turkije ook te maken had met het feit dat er landen mee mochten doen alleen maar omdat ze betalen...
Die kop ook van die presentatrice toen ze zo genoemd werdquote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel prima dat het kan, dat andere landen daar niet tegen kunnen is jammer, maar niet alleen Turkije en de landen waar jij op doelt waren natuurlijk conservatief gisteren, wat ik al zei, bij de BBC werd het woord Milf gecensureerd...
Vind je? Ik zou het niet echt opvatten als schelden.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja milf vond ik zelf ook wat ver gaan, dat is gewoon ordinair 'schelden'. Je zag die presentatrice ook kijken van wtf?
Ik heb het dus niet gezien, alleen gehoordquote:Op zondag 19 mei 2013 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die kop ook van die presentatrice toen ze zo genoemd werd
Als Eric me zo zou noemen zou ik ook van 't podium afkomen en hem nemen waar 'ie staat, maar afgezien daarvan is 't geen taalgebruik wat op tv tijdens zo'n show nou echt goed tot z'n recht komt.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou het niet echt opvatten als schelden.
Zal vast wel ergens op youtube staan.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet gezien, alleen gehoordhad het te druk met opletten in het topic
Oh ik ga even zoeken of het ergens online staat.
Volgens mij was ze ook veel te druk met luisteren naar wat er allemaal in haar oortje geschreeuwd werd, de organisatie had even een "oh kut" momentje. Liep ook wat in de soep toen met verbindingen met servie ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal vast wel ergens op youtube staan.
Mmm misschien ben ik wat makkelijker daarin. Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook zoiets was bij de puntentelling, maar ik weet niet meer precies wat dat was.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Eric me zo zou noemen zou ik ook van 't podium afkomen en hem nemen waar 'ie staat, maar afgezien daarvan is 't geen taalgebruik wat op tv tijdens zo'n show nou echt goed tot z'n recht komt.
Geen flauw idee, dit is het eerste songfestival wat ik gezien heb.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm misschien ben ik wat makkelijker daarin. Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook zoiets was bij de puntentelling, maar ik weet niet meer precies wat dat was.
Hoe kan dat nouquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dit is het eerste songfestival wat ik gezien heb.
Ik heb ze volgens mij sinds ik bewust tv kijk allemaal gezienquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dit is het eerste songfestival wat ik gezien heb.
Haha die kop ook echt, volgens mij heeft ze de hele contest nog niet zo chagrijnig gekeken.quote:
Past goed bij het Europese beeld dat we van Griekenland hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb trouwens gestemd op
Te geniaal voor woorden.
Nietes, jouw stem ging naar die Ierse leernichten op die trommelsquote:Op zondag 19 mei 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb trouwens gestemd op
Te geniaal voor woorden.
Nope, vond dat lied geen fuck aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nietes, jouw stem ging naar die Ierse leernichten op die trommels
Ja maar ik vond 't lied gewoon geniaal, leuke act, grappige kostuums, vond 't mooi.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Past goed bij het Europese beeld dat we van Griekenland hebben
#we are one
Dronken debielen die datzelfde image cultiverenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik vond 't lied gewoon geniaal, leuke act, grappige kostuums, vond 't mooi.
Toen ik ze de eerste keer zag dinsdag lag ik dubbel, nou daar hou ik van.
Ja een pak met sneakers is blijkbaar helemaal in tegenwoordig.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Griekenland was ook 1 van mijn favorieten en Roemenie.
Ik zie nu trouwens pas wat een rare schoenen Eric aan had:
[ afbeelding ]
Ach als Duitsland een Oktoberfest lied instuurt zou ik het ook geniaal vinden. Ik hou gewoon van beetje anders, wat vrolijk, niet zo serieus, derhalve zal ik nooit op een ballad stemmen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dronken debielen die datzelfde image cultiveren
Ach als je het draagt als vrijetijdskleding dan vind ik witte sneakers wel kunnen, zwart dan weer niet, dan probeer je netjes te doen terwijl het totaal niet zo is.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
Op zich zijn er wel sneakers die onder een pak zouden kunnen, zwarte, beetje nette, maar van die lompe witte dingen, geen gezicht.
En die Italiaan zag er inderdaad keurig uit.
Roemenie is zelfs met een stel zigeuners met harmonica nog een potentieele kanshebber, vanwege de ligging. Opmerkelijk ook dat bv Duitsland maar 3 (uit mijn hoofd) punten heeft gekregen. Vraag me af wat dat precies betekent.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Griekenland was ook 1 van mijn favorieten en Roemenie.
Ik zie nu trouwens pas wat een rare schoenen Eric aan had:
[ afbeelding ]
Onder een pak bedoel ik... sommige mannen vinden "nette schoenen" misschien niet zo lekker zitten, dan kun je kiezen voor wat nettere, donkere sneakers.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als je het draagt als vrijetijdskleding dan vind ik witte sneakers wel kunnen, zwart dan weer niet, dan probeer je netjes te doen terwijl het totaal niet zo is.
Duitsland had 18 punten. Maar ja, dat nummer leek ook wel erg op Euphoria, denk dat dat er wat mee te maken had.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Roemenie is zelfs met een stel zigeuners met harmonica nog een potentieele kanshebber, vanwege de ligging. Opmerkelijk ook dat bv Duitsland maar 3 (uit mijn hoofd) punten heeft gekregen. Vraag me af wat dat precies betekent.
Ow 18quote:Op zondag 19 mei 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Duitsland had 18 punten. Maar ja, dat nummer leek ook wel erg op Euphoria, denk dat dat er wat mee te maken had.
Ah je moet gewoon goede nette schoenen kopen, heb nu ook een paar handgemaakte van 450 piek, als gegoten kan ik je vertellen. Dan heb je geen sneakers nodig.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder een pak bedoel ik... sommige mannen vinden "nette schoenen" misschien niet zo lekker zitten, dan kun je kiezen voor wat nettere, donkere sneakers.
Denk het ook, dat refrein was bijna 1 op 1.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Duitsland had 18 punten. Maar ja, dat nummer leek ook wel erg op Euphoria, denk dat dat er wat mee te maken had.
Ik kan nu een 450 euro grap makenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah je moet gewoon goede nette schoenen kopen, heb nu ook een paar handgemaakte van 450 piek, als gegoten kan ik je vertellen. Dan heb je geen sneakers nodig.
Nee ik heb er geen goud voor ingeleverd.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nu een 450 euro grap makenNiet iedereen kan zich dat veroorloven natuurlijk, schoenen van 450 euro. Zelf heb ik ook een paar wat nettere sneakers voor naar het werk, zwarte Asics.
Een paar nette schoenen van 200-300 is wel een must. Je doet er, zeker als man, jaren mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nu een 450 euro grap makenNiet iedereen kan zich dat veroorloven natuurlijk, schoenen van 450 euro. Zelf heb ik ook een paar wat nettere sneakers voor naar het werk, zwarte Asics.
Vooral als je baas een vrouw is, vrouwen letten altijd enorm op schoenen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een paar nette schoenen van 200-300 is wel een must. Je doet er, zeker als man, jaren mee.
Komt ook omdat de markt erg klein is, als heer kom je dan al snel op handgemaakt Italiaans of iets dergelijks, en daar zit een prijskaartje aan. Wil je dat niet, dan heb je altijd nog wel fatsoenlijke van Lier of van Bommel.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
Eens dat het veel netter staat en dat dure schoenen lang meegaan en lekkerder zitten, maar het is wel een hoop geld in 1 keer.
Herenschoenen zijn volgens mij sowieso duurder dan damesschoenen, goede herenschoenen.
Zakelijke investering. Je zou het eigenlijk bij de BD af mogen trekken.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral als je baas een vrouw is, vrouwen letten altijd enorm op schoenen.
Ach het scheelt, de meeste mensen kopen zulke schoenen niet, dus je kan altijd nog afdingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zakelijke investering. Je zou het eigenlijk bij de BD af mogen trekken.
Hoeveel ben jij dan kwijt als je eens goed gaat shoppen?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
Eens dat het veel netter staat en dat dure schoenen lang meegaan en lekkerder zitten, maar het is wel een hoop geld in 1 keer.
Herenschoenen zijn volgens mij sowieso duurder dan damesschoenen, goede herenschoenen.
Ik ben helemaal niet van het shoppen en vind alles te duurquote:Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij dan kwijt als je eens goed gaat shoppen?
Wat is dat nou?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het shoppen en vind alles te duurMeestal draag ik laarsjes, rond de 80 euro? Zoiets denk ik. Ik heb 1 paar van 120 euro, daar doe ik al een tijdje mee.
Verder heb ik niet zoveel paar schoenen. Zoals gezegd ik vind alles te duur plus ik vind niks leuk.
Of je de hele dag volhoudt op schoenen is heel erg afhankelijk van de kwaliteit van schoenen, ik heb duurdere hakken waar ik prima op kan rondlopen de hele dag ondanks 8 of 9 cm hoog en goedkope lage schoenen die na een uur pijn gaan doen. Zelf vind ik leer het lekkerst zitten.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen goud voor ingeleverd.
Maar ik zie het eigenlijk alleen bij studenten dat soort sneakers, bij vrouwen vind ik het nog wel kunnen aangezien dat eeuwige lopen op hoge hakken echt een hel moet zijn, maar bij mannen vind ik het niet meer dan normaal dat je gewoon leren zakenschoenen draagt onder een pak.
8 of 9cm en daar de hele dag op? Knap hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of je de hele dag volhoudt op schoenen is heel erg afhankelijk van de kwaliteit van schoenen, ik heb duurdere hakken waar ik prima op kan rondlopen de hele dag ondanks 8 of 9 cm hoog en goedkope lage schoenen die na een uur pijn gaan doen. Zelf vind ik leer het lekkerst zitten.
Prima prijs hoor, meeste schoenen die ik heb zijn tussen de ¤80-¤150,- en soms wat mazzeltjes in de uitverkoop. En ik heb echt wel een hele verzamelingquote:Op zondag 19 mei 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het shoppen en vind alles te duurMeestal draag ik laarsjes, rond de 80 euro? Zoiets denk ik. Ik heb 1 paar van 120 euro, daar doe ik al een tijdje mee.
Verder heb ik niet zoveel paar schoenen. Zoals gezegd ik vind alles te duur plus ik vind niks leuk.
Het interesseert me gewoon niet zo. Af en toe koop ik een paar als het echt nodig is, verder ben ik netjes op mijn schoenen, het is niet zo dat ik met afgetrapte zooi rondloop hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat nou?
Ik heb echt 10 paar of meer schoenen geloof ik.
Is wel opgebouwd over de jaren hè, ik ben ook niet een ochtend opgestaan dat ik daar meteen op wegliep. Is puur compensatie, je moet wat als je 1.60m bentquote:Op zondag 19 mei 2013 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
8 of 9cm en daar de hele dag op? Knap hoor.
Ik kan er niet eens op stilstaan, and yes I've tried.
Ik vind 't knap van wat maten die 't voor de lol dragen af en toe bij bepaalde feestjes, maar mij niet gezien. Ik loop erop alsof ik over een balansbalk moet wandelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel opgebouwd over de jaren hè, ik ben ook niet een ochtend opgestaan dat ik daar meteen op wegliep. Is puur compensatie, je moet wat als je 1.60m bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |