Ach als je het draagt als vrijetijdskleding dan vind ik witte sneakers wel kunnen, zwart dan weer niet, dan probeer je netjes te doen terwijl het totaal niet zo is.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
Op zich zijn er wel sneakers die onder een pak zouden kunnen, zwarte, beetje nette, maar van die lompe witte dingen, geen gezicht.
En die Italiaan zag er inderdaad keurig uit.
Roemenie is zelfs met een stel zigeuners met harmonica nog een potentieele kanshebber, vanwege de ligging. Opmerkelijk ook dat bv Duitsland maar 3 (uit mijn hoofd) punten heeft gekregen. Vraag me af wat dat precies betekent.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Griekenland was ook 1 van mijn favorieten en Roemenie.
Ik zie nu trouwens pas wat een rare schoenen Eric aan had:
[ afbeelding ]
Onder een pak bedoel ik... sommige mannen vinden "nette schoenen" misschien niet zo lekker zitten, dan kun je kiezen voor wat nettere, donkere sneakers.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als je het draagt als vrijetijdskleding dan vind ik witte sneakers wel kunnen, zwart dan weer niet, dan probeer je netjes te doen terwijl het totaal niet zo is.
Duitsland had 18 punten. Maar ja, dat nummer leek ook wel erg op Euphoria, denk dat dat er wat mee te maken had.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Roemenie is zelfs met een stel zigeuners met harmonica nog een potentieele kanshebber, vanwege de ligging. Opmerkelijk ook dat bv Duitsland maar 3 (uit mijn hoofd) punten heeft gekregen. Vraag me af wat dat precies betekent.
Ow 18quote:Op zondag 19 mei 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Duitsland had 18 punten. Maar ja, dat nummer leek ook wel erg op Euphoria, denk dat dat er wat mee te maken had.
Ah je moet gewoon goede nette schoenen kopen, heb nu ook een paar handgemaakte van 450 piek, als gegoten kan ik je vertellen. Dan heb je geen sneakers nodig.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder een pak bedoel ik... sommige mannen vinden "nette schoenen" misschien niet zo lekker zitten, dan kun je kiezen voor wat nettere, donkere sneakers.
Denk het ook, dat refrein was bijna 1 op 1.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Duitsland had 18 punten. Maar ja, dat nummer leek ook wel erg op Euphoria, denk dat dat er wat mee te maken had.
Ik kan nu een 450 euro grap makenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah je moet gewoon goede nette schoenen kopen, heb nu ook een paar handgemaakte van 450 piek, als gegoten kan ik je vertellen. Dan heb je geen sneakers nodig.
Nee ik heb er geen goud voor ingeleverd.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nu een 450 euro grap makenNiet iedereen kan zich dat veroorloven natuurlijk, schoenen van 450 euro. Zelf heb ik ook een paar wat nettere sneakers voor naar het werk, zwarte Asics.
Een paar nette schoenen van 200-300 is wel een must. Je doet er, zeker als man, jaren mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nu een 450 euro grap makenNiet iedereen kan zich dat veroorloven natuurlijk, schoenen van 450 euro. Zelf heb ik ook een paar wat nettere sneakers voor naar het werk, zwarte Asics.
Vooral als je baas een vrouw is, vrouwen letten altijd enorm op schoenen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een paar nette schoenen van 200-300 is wel een must. Je doet er, zeker als man, jaren mee.
Komt ook omdat de markt erg klein is, als heer kom je dan al snel op handgemaakt Italiaans of iets dergelijks, en daar zit een prijskaartje aan. Wil je dat niet, dan heb je altijd nog wel fatsoenlijke van Lier of van Bommel.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
Eens dat het veel netter staat en dat dure schoenen lang meegaan en lekkerder zitten, maar het is wel een hoop geld in 1 keer.
Herenschoenen zijn volgens mij sowieso duurder dan damesschoenen, goede herenschoenen.
Zakelijke investering. Je zou het eigenlijk bij de BD af mogen trekken.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral als je baas een vrouw is, vrouwen letten altijd enorm op schoenen.
Ach het scheelt, de meeste mensen kopen zulke schoenen niet, dus je kan altijd nog afdingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zakelijke investering. Je zou het eigenlijk bij de BD af mogen trekken.
Hoeveel ben jij dan kwijt als je eens goed gaat shoppen?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
Eens dat het veel netter staat en dat dure schoenen lang meegaan en lekkerder zitten, maar het is wel een hoop geld in 1 keer.
Herenschoenen zijn volgens mij sowieso duurder dan damesschoenen, goede herenschoenen.
Ik ben helemaal niet van het shoppen en vind alles te duurquote:Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij dan kwijt als je eens goed gaat shoppen?
Wat is dat nou?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het shoppen en vind alles te duurMeestal draag ik laarsjes, rond de 80 euro? Zoiets denk ik. Ik heb 1 paar van 120 euro, daar doe ik al een tijdje mee.
Verder heb ik niet zoveel paar schoenen. Zoals gezegd ik vind alles te duur plus ik vind niks leuk.
Of je de hele dag volhoudt op schoenen is heel erg afhankelijk van de kwaliteit van schoenen, ik heb duurdere hakken waar ik prima op kan rondlopen de hele dag ondanks 8 of 9 cm hoog en goedkope lage schoenen die na een uur pijn gaan doen. Zelf vind ik leer het lekkerst zitten.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen goud voor ingeleverd.
Maar ik zie het eigenlijk alleen bij studenten dat soort sneakers, bij vrouwen vind ik het nog wel kunnen aangezien dat eeuwige lopen op hoge hakken echt een hel moet zijn, maar bij mannen vind ik het niet meer dan normaal dat je gewoon leren zakenschoenen draagt onder een pak.
8 of 9cm en daar de hele dag op? Knap hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of je de hele dag volhoudt op schoenen is heel erg afhankelijk van de kwaliteit van schoenen, ik heb duurdere hakken waar ik prima op kan rondlopen de hele dag ondanks 8 of 9 cm hoog en goedkope lage schoenen die na een uur pijn gaan doen. Zelf vind ik leer het lekkerst zitten.
Prima prijs hoor, meeste schoenen die ik heb zijn tussen de ¤80-¤150,- en soms wat mazzeltjes in de uitverkoop. En ik heb echt wel een hele verzamelingquote:Op zondag 19 mei 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het shoppen en vind alles te duurMeestal draag ik laarsjes, rond de 80 euro? Zoiets denk ik. Ik heb 1 paar van 120 euro, daar doe ik al een tijdje mee.
Verder heb ik niet zoveel paar schoenen. Zoals gezegd ik vind alles te duur plus ik vind niks leuk.
Het interesseert me gewoon niet zo. Af en toe koop ik een paar als het echt nodig is, verder ben ik netjes op mijn schoenen, het is niet zo dat ik met afgetrapte zooi rondloop hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dat nou?
Ik heb echt 10 paar of meer schoenen geloof ik.
Is wel opgebouwd over de jaren hè, ik ben ook niet een ochtend opgestaan dat ik daar meteen op wegliep. Is puur compensatie, je moet wat als je 1.60m bentquote:Op zondag 19 mei 2013 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
8 of 9cm en daar de hele dag op? Knap hoor.
Ik kan er niet eens op stilstaan, and yes I've tried.
Ik vind 't knap van wat maten die 't voor de lol dragen af en toe bij bepaalde feestjes, maar mij niet gezien. Ik loop erop alsof ik over een balansbalk moet wandelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is wel opgebouwd over de jaren hè, ik ben ook niet een ochtend opgestaan dat ik daar meteen op wegliep. Is puur compensatie, je moet wat als je 1.60m bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |