Hoe gaat het met je date? Tijdje niks over gehoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja misschien, maar zijn dure flessen, is ook zowat om dat in je uppie op te zuipen. :/
Welke van de velen?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je date? Tijdje niks over gehoord.
I know, maar mr right laat wel erg lang op zich wachten.quote:
Dat ken ik ook ja. Ik kom de ware maar niet tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I know, maar mr right laat wel erg lang op zich wachten.
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat ken ik ook ja. Ik kom de ware maar niet tegen.
Wel sexquote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.
Zo flauw.
Zegt dat iets over je skills?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.
Zo flauw.
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.quote:
Nou nee, meer over 't moraal van tegenwoordig dat relaties maar "open" moeten zijn, of rondneuken een beter alternatief is.quote:
Oja, vergat de hommelfactor natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.
Ik zou graag willen ruilen, Jeroen Pauw is volgens mij beroemd om z'n vele vrouwendates, maar ten opzichte van anderen (kuch) is hij maar een amateur. Geef mij dan maar 1 vrouw. Vind 't vooral knap dat Jeroentje het bij weet te houden, ik ben de tel allang kwijt, zelfs qua nationaliteiten heb ik aan beide handen niet genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oja, vergat de hommelfactor natuurlijk.
Vrouwen
Er is altijd een gouden middenweg. Eindeloos daten met weinig resultaat is ook niet alles.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou graag willen ruilen, Jeroen Pauw is volgens mij beroemd om z'n vele vrouwendates, maar ten opzichte van anderen (kuch) is hij maar een amateur. Geef mij dan maar 1 vrouw. Vind 't vooral knap dat Jeroentje het bij weet te houden, ik ben de tel allang kwijt, zelfs qua nationaliteiten heb ik aan beide handen niet genoeg.
Prettig toch, beter dan constant wisselen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is altijd een gouden middenweg. Eindeloos daten met weinig resultaat is ook niet alles.
En zodra je echt bij een vrouwtje zit dan wordt je als man ook geacht daar te blijven en kom je maar moeilijk van ze af.
Als het de ware is wel natuurlijk. Statistisch feit blijft het alleen dat de meeste relaties gedoemd te mislukken zijn en die conclusie kan je maar beter iets te vroeg dan te laat maken, zodat het geen sleur wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prettig toch, beter dan constant wisselen.
Oh dat sowieso, maar goed ik ben liever van het 'wel proberen', in plaats van bij voorbaat relaties maar afdoen als een belemmering.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het de ware is wel natuurlijk. Statistisch feit blijft het alleen dat de meeste relaties gedoemd te mislukken zijn en die conclusie kan je maar beter iets te vroeg dan te laat maken, zodat het geen sleur wordt.
Kanpai!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
Toch maar een flesje opengeknald, zucht.
Nou niet in mijn wereld...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.
Arigato.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik ken ik weet niet hoeveel homo's, maar wellicht maar 2 of 3 stelletjes.quote:
Hmm wat proef ik uit deze 5 woorden?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ken ik weet niet hoeveel homo's, maar wellicht maar 2 of 3 stelletjes.
Dat het een andere wereld is, zie de reply van VS, niets meer en niets minder.quote:
En dat is het 2e probleem met vrouwen in mijn ervaring. Iets met ze beginnen is moeilijk omdat ze soms veels te kritisch of bang zijn om iets te beginnen, maar zodra ze die stap maken laten ze ook niet snel meer los.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, maar goed ik ben liever van het 'wel proberen', in plaats van bij voorbaat relaties maar afdoen als een belemmering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |