Jij zou voor die reus gaan denk ik.quote:
Ik heb doelbewust thuiswerken geweigerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:36 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jij zou voor die reus gaan denk ik.
Trouwens Vs, kun je even kijken of mijn Wajong al gestort is?
Wat raar!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Jawel de rel in esf. Ik vond het al raar dat Greys weer zwart was.
Hij is mooi.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Guido zou trots zijn.
Hele wortels en komkommers erin.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef hexje het volgende:
Ik ga het van de zomer toch echt eens doen. Een maand raw.
Klinkt als mijn urine.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef hexje het volgende:
Ruim 700 deeltjes in het Amsterdams drinkwater wat er niet in hoort te zitten. Mensen open uw ogen!!
Ja misschien, maar zijn dure flessen, is ook zowat om dat in je uppie op te zuipen. :/quote:
Hoe gaat het met je date? Tijdje niks over gehoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja misschien, maar zijn dure flessen, is ook zowat om dat in je uppie op te zuipen. :/
Welke van de velen?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je date? Tijdje niks over gehoord.
I know, maar mr right laat wel erg lang op zich wachten.quote:
Dat ken ik ook ja. Ik kom de ware maar niet tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I know, maar mr right laat wel erg lang op zich wachten.
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat ken ik ook ja. Ik kom de ware maar niet tegen.
Wel sexquote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.
Zo flauw.
Zegt dat iets over je skills?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom ze wel tegen, maar dan wuiven ze me weg na de seks.
Zo flauw.
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |