Oja, vergat de hommelfactor natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.
Ik zou graag willen ruilen, Jeroen Pauw is volgens mij beroemd om z'n vele vrouwendates, maar ten opzichte van anderen (kuch) is hij maar een amateur. Geef mij dan maar 1 vrouw. Vind 't vooral knap dat Jeroentje het bij weet te houden, ik ben de tel allang kwijt, zelfs qua nationaliteiten heb ik aan beide handen niet genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oja, vergat de hommelfactor natuurlijk.
Vrouwen
Er is altijd een gouden middenweg. Eindeloos daten met weinig resultaat is ook niet alles.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou graag willen ruilen, Jeroen Pauw is volgens mij beroemd om z'n vele vrouwendates, maar ten opzichte van anderen (kuch) is hij maar een amateur. Geef mij dan maar 1 vrouw. Vind 't vooral knap dat Jeroentje het bij weet te houden, ik ben de tel allang kwijt, zelfs qua nationaliteiten heb ik aan beide handen niet genoeg.
Prettig toch, beter dan constant wisselen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is altijd een gouden middenweg. Eindeloos daten met weinig resultaat is ook niet alles.
En zodra je echt bij een vrouwtje zit dan wordt je als man ook geacht daar te blijven en kom je maar moeilijk van ze af.
Als het de ware is wel natuurlijk. Statistisch feit blijft het alleen dat de meeste relaties gedoemd te mislukken zijn en die conclusie kan je maar beter iets te vroeg dan te laat maken, zodat het geen sleur wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prettig toch, beter dan constant wisselen.
Oh dat sowieso, maar goed ik ben liever van het 'wel proberen', in plaats van bij voorbaat relaties maar afdoen als een belemmering.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het de ware is wel natuurlijk. Statistisch feit blijft het alleen dat de meeste relaties gedoemd te mislukken zijn en die conclusie kan je maar beter iets te vroeg dan te laat maken, zodat het geen sleur wordt.
Kanpai!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
Toch maar een flesje opengeknald, zucht.
Nou niet in mijn wereld...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is bijna moeilijker om geen seks te hebben een dag dan wel seks.
Arigato.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik ken ik weet niet hoeveel homo's, maar wellicht maar 2 of 3 stelletjes.quote:
Hmm wat proef ik uit deze 5 woorden?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ken ik weet niet hoeveel homo's, maar wellicht maar 2 of 3 stelletjes.
Dat het een andere wereld is, zie de reply van VS, niets meer en niets minder.quote:
En dat is het 2e probleem met vrouwen in mijn ervaring. Iets met ze beginnen is moeilijk omdat ze soms veels te kritisch of bang zijn om iets te beginnen, maar zodra ze die stap maken laten ze ook niet snel meer los.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, maar goed ik ben liever van het 'wel proberen', in plaats van bij voorbaat relaties maar afdoen als een belemmering.
Dus of single of een stalker?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dat is het 2e probleem met vrouwen in mijn ervaring. Iets met ze beginnen is moeilijk omdat ze soms veels te kritisch of bang zijn om iets te beginnen, maar zodra ze die stap maken laten ze ook niet snel meer los.
Je moet een tussenweg zien te vinden, wat soms lastig is: de een vindt al snel iets "stalkerigs" terwijl de ander aandacht wel leuk vindt.quote:
Ik heb wel een ex gehad die zich gingen fotograferen voor m'n voordeur terwijl ik aan 't werk was, dat soort dingen zijn wel creepy hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet een tussenweg zien te vinden, wat soms lastig is: de een vindt al snel iets "stalkerigs" terwijl de ander aandacht wel leuk vindt.
Ik heb vriendinnen die hele lijsten hebben waar een jongen preventief op afgewezen kan worden. Tot de verkeerde soort spijkerbroek of mobieltje aan toe. En als ze in een slechte relatie zitten dan mag je maanden aanhoren wat er allemaal verkeerd is aan hem, voordat meestal die jongen de relatie beeindigtquote:Op zondag 19 mei 2013 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus of single of een stalker?
Je moet homo worden, dan is "open relatie" een gebruik, dan kan je gewoon neuken en sloeren wat je wilt, maar je deelt de huishoudrekening met je "vriend". Kuch.
Ja DAT is geen tussenweg meer, dat is eng.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb wel een ex gehad die zich gingen fotograferen voor m'n voordeur terwijl ik aan 't werk was, dat soort dingen zijn wel creepy hoor.
Oh sowieso, heb ook een hekel aan mensen die vragen wat je "type" is.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die hele lijsten hebben waar een jongen preventief op afgewezen kan worden. Tot de verkeerde soort spijkerbroek of mobieltje aan toe. En als ze in een slechte relatie zitten dan mag je maanden aanhoren wat er allemaal verkeerd is aan hem, voordat meestal die jongen de relatie beeindigt
Tuurlijk vind ik ook, als je zelf altijd maar initiatief moet nemen dan heb je snel zoiets van: waar doe ik het voor, hij/zij is blijkbaar niet geinteresseerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
Maar een beetje aandacht is leuk, vind ik tenminste, ik wil niet zelf constant achter een ander aanvangen.
Dat zijn vast wat jongere vrouwen of anders heel oppervlakkige personen, kan mij het schelen wat voor "spullen" iemand heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb vriendinnen die hele lijsten hebben waar een jongen preventief op afgewezen kan worden.
Dat laatste heb ik niet meegekregen, maar Eric Saade zei dat de presentatrice een milf was ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iets met milfs en een zogenaamde ' verspreking' van festival voor gays ipv muziekfans ofzo?
Dacht echt dat ik het verkeerd hoorde en de NL presentator zei iets van dat je maar op moest zoeken wat dat betekendequote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet meegekregen, maar Eric Saade zei dat de presentatrice een milf was ja.
Neuh was internationaal weer een relletje inderdaad, maar moest er zelf wel om lachen. Of dat hij zei dat hij wel mensen wou helpen de lul vasthouden op het toilet, etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht echt dat ik het verkeerd hoorde en de NL presentator zei iets van dat je maar op moest zoeken wat dat betekende
Of dat na die ophef over Finland met die vrouwen die zoenen de Zweedse organisatie in de finale tijdens de "ode aan Zweden" ook maar 2 mannen liet zoenen. Geweldig, gewoon lekker recalcitrant tegen die conservatieve kutlanden. Wij zijn Noord- en West-Europa en daar mogen we trots op zijn, zo hoort het ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar werd het op de BBC gecensureerd las ik in het live topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |